Een schwalbe hoeft niet in de 16 te zijn. Dat die kaart dan uiteindelijk komt door een VAR ingreep voor “mistaken indenity” ja dat is wel weer heel typisch. Maar als Embolo niet zo debiel is om zich zo ter aarde te stortten stonden de Zwitsers nu nog gewoon met 11 man. En een schwalbe is al dom, maar dit doen tegen Argentinië dit toernooi, dat is de overtreffende trap van dom.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee want er was contact ...
en het was ergens op het midden van het veld .. niet in het strafschop gebied nergens gevaar ...of uitlokken tot een strafschop.
Het is de direct na de gelijkmaker...
Hoe duidelijker kun je het hebben .. de Switsers zijn gewoon steeds beter in het spel aan het komen.
quote:FIFA has confirmed it will not take action against the Argentina squad over their Falklands-related chanting in the dressing room. The defending World Cup holders were heard singing the anthem 'Muchachos,' which makes reference to the remote self-governing British overseas territory, following their 3-2 round of 16 victory against Egypt.
Dat is nog redelijk optimistisch, paar landen om Argentinië heen die niet hopen op Zwitserland.quote:
Hij werd geraakt, dus 9 van de 10 spelers gaan dan gewoon liggen... 9 van de 10 fluiters geven gewoon een vrije trap en klaar.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een schwalbe hoeft niet in de 16 te zijn. Dat die kaart dan uiteindelijk komt door een VAR ingreep voor “mistaken indenity” ja dat is wel weer heel typisch. Maar als Embolo niet zo debiel is om zich zo ter aarde te stortte stonden de Zwitsers nu nog gewoon met 11 man. En een schwalbe is al dom, maar dit doen tegen Argentinië dit toernooi, dat is de overtreffende trap van dom.
Het was infantiniel.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:49 schreef Parafernalia het volgende:
Schakel pas net in. Neem aan dat de rode kaart voor Zwitserland discutabel was?
No shit. Al zouden alle Argentiniërs tijdens het volkslied allemaal met de rechterarm omhoog staan zou de FIFA nog komen met een statement dat het trainen van armspieren tijdens het volkslied geen reden is voor sancties.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:46 schreef Droopie het volgende:
In positief nieuws, mocht Argentinie winnen, as woensdag tegen Engeland.
[..]
Hij was wel hard...quote:Op zondag 12 juli 2026 04:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi schiet anderhalve meter naast. De Belg ziet een briljant schot dat 20cm naast gaat.
Ze moeten daarna anders ook nog 30quote:Op zondag 12 juli 2026 04:55 schreef WAvanBuren het volgende:
9 minuten gaat voldoende zijn om de Argentiniërs naar de halve vinale te helpen vrees ik.
Goeie anti-jinx ik sluit me aan.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:55 schreef WAvanBuren het volgende:
9 minuten gaat voldoende zijn om de Argentiniërs naar de halve vinale te helpen vrees ik.
Ze hebben al twee verlengingen gehad. Ze moeten wel beetje fit zijn heh tegen het land dat ik niet ken aldus FIFA.quote:
Zou helemaal fixed zijn als er nu nog een minuut bij komt. Laten we het niet hopenquote:
Hou op hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 05:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou helemaal fixed zijn als er nu nog een minuut bij komt. Laten we het niet hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |