Alles is prima. Sinds ik rauwe lever eet, is niks meer te gekquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nou ja je weet donders goed of je een oog oplepetl of een stuk wang lol.
Nee, België is het niet gelukt als underdog ik wil dat het Noorwegen en Zwitserland ook niet luktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, België is het niet gelukt als underdog ik wil dat het Noorwegen en Zwitserland ook niet luktWat zuur zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wie vindt Ruben wel leuk? Behalve Ruben zelf?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je merkt toch enige frustratie bij Sonck tegenover Ruben Vangucht Volgens mlij vind hij Ruben niet zo leuk.
[..]
Nee, België is het niet gelukt als underdog ik wil dat het Noorwegen en Zwitserland ook niet luktWat ben je eigenlijk ook een trutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee achteraf gezien gun ik het de Noren wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk ook een trutje
https://www.hln.be/tv/pas(...)ees-is-dat~a655d41e/quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je merkt toch enige frustratie bij Sonck tegenover Ruben Vangucht Volgens mlij vind hij Ruben niet zo leuk.
Gewoon effe lekker met je piet spelen strakjes, maat. Dan voel je je morgen weer een beter mens, zo na een uitschakeling.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee achteraf gezien gun ik het de Noren wel.
[..]
Nee, België is het niet gelukt als underdog ik wil dat het Noorwegen en Zwitserland ook niet luktNou ja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee, België is het niet gelukt als underdog ik wil dat het Noorwegen en Zwitserland ook niet luktdat valt me tegen makker, Engeland of Noorwegen zijn de enige feel-good opties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- vmi voor intimi -
Ben al van gedacht veranderd. Hup Noorwegenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dat valt me tegen makker, Engeland of Noorwegen zijn de enige feel-good opties.
Dat zou dit eigenlijk toch wel gewoon een heel matig WK maken. Er zijn genoeg kansen geweest om vooral Engeland en Argentinië naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, België is het niet gelukt als underdog ik wil dat het Noorwegen en Zwitserland ook niet lukt
Het komt dit WK vooral van een paar topspelers die wel of niet in vorm zijn, lijkt het.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou dit eigenlijk toch wel gewoon een heel matig WK maken. Er zijn genoeg kansen geweest om vooral Engeland en Argentinië naar huis te sturen.
Zoals iedere WK/EK.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het komt dit WK vooral van een paar topspelers die wel of niet in vorm zijn, lijkt het.
Daar gaat het ook niet per se om. Het gaat er om dat alleen de vijf Europese topcompetities (waarbij Italië dan nog aardig door de mand valt), Brazilië, Argentinië en Portugal structureel topelftallen leveren deze eeuw.quote:
Hij heeft het over topspelers. Niet over top competities. En buiten Engeland/Spanje is dat ook geen enkel land meer. En zelfs Spanje kun je over twijfelen nu de PL een suplerleaque is. En daar spelen spelers uit alle landen.Tjah en wat is top? Dit Spanje is ook pure middelmaat voorin nu Yamal het niet heeft. Dat is nog zwakker dan Nederland., toch halve finale. Frankrijk en Noorwegen hebben voor hun doen een waanzinnige lichting. De rest is mwah. Engeland wil nog wel. Argentinie is ook zeer matig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet per se om. Het gaat er om dat alleen de vijf Europese topcompetities (waarbij Italië dan nog aardig door de mand valt), Brazilië, Argentinië en Portugal structureel topelftallen leveren deze eeuw.
Op zich hebben we alleen in 2006 gehad dat alle topteams uit die landen kwamen en volgens mij schakelden ze ook nog alleen elkaar uit. Nu zijn in ieder geval Italië en Duitsland snel weggevallen en verliest Brazilië van Noorwegen.
Iets wat dat in een toernooi doorbreekt is altijd wel goed, 2 of 3 van die teams in de halve finale kan ik nog mee leven maar 4 is té
Ze zijn allemaal jaloers omdat ze ook lekker willen rondneuken terwijlhun vrouwtje thuis zit..quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mis de WK hype ook ja. Geen speler waarvan ik denk daar gaat nu een club intrappen voor 80 miljoen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:45 schreef Perrin het volgende:
Spanje gaat bij gebrek aan echte toppers in vorm het WK dan ook niet winnen. Het was niet altijd zo dat vooral de allerbeste spelers de doorslag gaven. Laatste 15 jaar wel ja.
En wat me opvalt dit WK is dat ik niet zoveel 'verrassend nieuw talent' zag.
Heel optimistisch gedacht had Summerville wel potentie daartoe, maar verder valt het erg tegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:45 schreef Perrin het volgende:
Spanje gaat bij gebrek aan echte toppers in vorm het WK dan ook niet winnen. Het was niet altijd zo dat vooral de allerbeste spelers de doorslag gaven. Laatste 15 jaar wel ja.
En wat me opvalt dit WK is dat ik niet zoveel 'verrassend nieuw talent' zag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |