Je kan beter naar Bergen gaan (in november).quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Noorse SmalahoveWil ik wel eens proberen als ik er ben. De laatste keer in Oslo kon je dit helaas nergens bestellen.
[ afbeelding ]
Dat hij het niet kon bestellen?quote:
Ik ga volgend jaar misschien naar het noorden, maar dan wel tijdens Kerst.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan beter naar Bergen gaan (in november).
Noren zijn echt zo verschrikkelijk sloom en saai, maar het zijn wel lieverds.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Noren zijn de leuksten, daarna de Denen, daarna de Zweden
Als je de definitie uitrekt, dan staat IJsland tussen Noorwegen en Denemarken
Heb je dan regen, regen of een wolkbreuk?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan beter naar Bergen gaan (in november).
Even gegoogled. De Turkse variant ziet er te eng uitquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh maar mijn Turks schapenhoofd krijgt geen like. Erg racistisch weer van je Mikeytt :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
Uit mijn ervaring word je dan goed nat ja!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb je dan regen, regen of een wolkbreuk?
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Even gegoogled. De Turkse variant ziet er te eng uit
lies, ze hakken het in stukken voor je het krijgt. het is meer een soort heksen soep met dubieuze dingen die bovenborrelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- vmi voor intimi -
Kerst is eigenlijk al te laat, het is een West-Noorse traditie in de maand voor Kerst.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar misschien naar het noorden, maar dan wel tijdens Kerst.
Zal vast wel te bestellen zijn ergens in Oslo, maar ben niet actief op zoek gegaan.quote:
Ik denk niet dat het bij veel restaurants te bestellen is eigenlijk in Oslo.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zal vast wel te bestellen zijn ergens in Oslo, maar ben niet actief op zoek gegaan.
Ohh, gewoon soep. Dat is wel prima.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
lies, ze hakken het in stukken voor je het krijgt. het is meer een soort heksen soep met dubieuze dingen die bovenborrelen.
Laatste twee wedstrijden waren de beste en Belgie heeft dan wel het vermogen om ook grote ploegen echt in verlegenheid te brengen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pijnlijk maar ik vind persoonlijk dat België het maximale uit zijn ploeg gehaald heeft. Een kwartfinale was echt maximaal haalbare. Dat had ik met het WK in 2014 en 2018 niet dat gevoel. In 2014 hadden we veel verder moeten zitten dan die KF in 2018 Hadden we eigenlijk met die generatie de finale moeten halen .
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
lies, ze hakken het in stukken voor je het krijgt. het is meer een soort heksen soep met dubieuze dingen die bovenborrelen.
Ohh, wist ik niet. In IJsland hebben ze hetzelfde en daar is het juist tijdens Kerst tot en met februariquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kerst is eigenlijk al te laat, het is een West-Noorse traditie in de maand voor Kerst.
Je hebt een schijt poulefase gehad en de VS is een parodie op een voetballand. Dat je er tegen Spanje uitvliegt is oke maar ook dat is een team zonder scorend vermogen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pijnlijk maar ik vind persoonlijk dat België het maximale uit zijn ploeg gehaald heeft. Een kwartfinale was echt maximaal haalbare. Dat had ik met het WK in 2014 en 2018 niet dat gevoel. In 2014 hadden we veel verder moeten zitten dan die KF in 2018 Hadden we eigenlijk met die generatie de finale moeten halen .
quote:
Maak nu een Franse variant danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |