Al die avatar GIFsquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:breuls , 30GB voor 10.000 pageviews???
Dat is slim en handig!!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)he_cistern_so/?tl=nl
Van alle vaste lasten is water echt verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:51 schreef MichaelScott het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit.
Mijn dringende advies aan waterschappen en drinkbedrijven: ga een keer je werk doen, we betalen meer dan genoeg.
Het complete album of alleen de titelsong?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:13 schreef lbosse het volgende:
Ik luister altijd Bat out of Hell tijdens het douchen
Ja klopt wel. Mijn maandbedrag is 12 euro en dan krijg ik met de eindafrekening nog vaak wat terug. Er valt veel te klagen over hoe duur alles is, maar voor het gemak van drinkwater uit de kraan vind ik het heel goed te doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:09 schreef lbosse het volgende:
Van alle vaste lasten is water echt verwaarloosbaar.
Voor Nederland geen data volgens mij, maar in de VS is het toch 35% van de mensen die de kraan aan laten staan tijdens het tanden poetsenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat voor mensen 'elke dag uitgebreid in bad gaan' of 'de kraan laten lopen tijdens het tanden poetsen'.
Dat 5 minuten douchen logischer is dan elke dag uitgebreid in bad gaan snap ik, maar is het niet effectiever om het wellicht op de ongetwijfeld grotere groep mensen te richten die elke dag douchen maar dan 10+ minuten? Daar zullen er toch zeker meer van zijn dan mensen die elke dag uitgebreid in bad gaan?
Wat mij betreft mogen die staken, zodat de vijanden van de vrijheid van meningsuiting ook op zoek moeten naar schoon en drinkbaar water.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:51 schreef MichaelScott het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit.
Mijn dringende advies aan waterschappen en drinkbedrijven: ga een keer je werk doen, we betalen meer dan genoeg.
Een 'marinedouche' schijnt zelfs met 11 liter mogelijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je een beetje doorwerkt ben je ruim binnen 5 minuten klaar.
Dat vind ik dan weer niet comfortabel, maar je kunt gewoon systematisch werken en nog een liedje zingen ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:56 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Een 'marinedouche' schijnt zelfs met 11 liter mogelijk te zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Navy_shower
Ik leerde mijn proefwerken altijd onder de douche, in zo'n insteekfolie.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik snap oprecht niet hoe je meer dan 5 minuten kwijt kan zijn aan douchen, dan sta je echt gewoon niks te doen onder dat ding.
Volgens Chatgpt komt er al 150 - 200miljard liter gezuiverd drinkwater per jaar uit de Maas. We slaan het alleen niet goed op. Kans is dus vrij groot dat jouw kraanwater ooit door de Maas gestroomd heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
We hebben het over drinkwater. Wil jij het water uit de maas drinken, nadat het door meerdere industriegebieden gegaan is?
Dat snap ik oprecht niet, is iemand dan motorisch dusdanig beperkt dat twee keer 'kraan heel even open en weer dicht' zo veel makkelijker is dan één keer de kraan open doen en hem daarna dus ook één keer weer dicht doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor Nederland geen data volgens mij, maar in de VS is het toch 35% van de mensen die de kraan aan laten staan tijdens het tanden poetsen
https://yougov.com/en-us/(...)ile-brushing-their-t
Het advies van de drinkwaterbedrijven is toch echt de kraan 10 - 30sec. te laten stromen voordat je het drinkt. Heeft te maken met het stilstaande water in huisinstallaties. Waarschijnlijk maakt het geen zak uit, maar koud water is wel lekkerder.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snap ik oprecht niet, is iemand dan motorisch dusdanig beperkt dat twee keer 'kraan heel even open en weer dicht' zo veel makkelijker is dan één keer de kraan open doen en hem daarna dus ook één keer weer dicht doen?
Ja dat weet ik, maar dat betekent niet dat het lekker smaakt. Leidingwater uit bijvoorbeeld Utrecht of uit de duinen smaakt veel beter.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens Chatgpt komt er al 150 - 200miljard liter gezuiverd drinkwater per jaar uit de Maas. We slaan het alleen niet goed op. Kans is dus vrij groot dat jouw kraanwater ooit door de Maas gestroomd heeft.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:09 schreef RotatoR het volgende:
Het gemiddelde waterverbruik per huishouden is zelfs fors afgenomen maar de vraag naar water blijft groeien dankzij de massa-immigratie. Aangezien de overheid niets doet om migratie te beperken voel ik me totaal niet genoodzaakt om water te besparen. Dit is weer het zoveelste falen van de overheid dat op het bordje van de burger wordt gedumpt.
Staat zelfs letterlijk in de OP dat de oorzaak ligt aan de bevolkingsgroei.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Werkelijk elk nieuwsonderwerp wordt besmeurd met dit soort gezeik, die asielzoekers moeten het met zijn vijftig doen met een toilet, man. Laat ik het dan nog maar niet over de arbeidsmigranten hebben.
Het is dan ook bij zeer veel nieuwberichten gewoon relevant. Verwacht je van mensen dat ze doen alsof 100.000 mensen extra per jaar geen extra druk opleveren wat betreft huisvesting, grondstoffen en infrastructuur?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Werkelijk elk nieuwsonderwerp wordt besmeurd met dit soort gezeik, die asielzoekers moeten het met zijn vijftig doen met een toilet, man. Laat ik het dan nog maar niet over de arbeidsmigranten hebben.
Tussen de 60 en 100 euro vastrecht per huishouden per jaar. En dan de waterschapsbelasting er nog bovenop.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:09 schreef lbosse het volgende:
[..]
Van alle vaste lasten is water echt verwaarloosbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |