Ik geen pillen hoor, maar als ik moest kiezen dan toch de Aliens eind jaren 90... Goffer die waren goed.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:09 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb 2 witte, een gele en een blauwe (nee. Niet die).
Metformine tegen suiker, dexamethason voor mijn kuur, pantoprazol maagbeschermer en een blauwe amitrptiline tegen zenuwpijnen.quote:
Jezus en dan klaag ik over geduld hebben. Sterkte.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Metformine tegen suiker, dexamethason voor mijn kuur, pantoprazol maagbeschermer en amitrptiline tegen zenuwpijnen.
Meh, cholesterol moest er nog bij komen. Vind je het nog niet genoeg?
Lekker sliepe.quote:
Mja, je neemt je gezondheid altijd voor lief, totdat je wat gaat mankeren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus en dan klaag ik over geduld hebben. Sterkte.
Er was laatst iemand die hem een verslaafde/junk noemde.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus en dan klaag ik over geduld hebben. Sterkte.
Mjaquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die hem een verslaafde/junk noemde.
Ja dat is wel echt ruk ja, wat dat aangaat mag ik mezelf gelukkig prijzen. Snap wel dat het serieus meer met je leven doet dan dat ik klaag wanneer alles even langer duurt. Dat is toch meer een leven lang ermee dealen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, je neemt je gezondheid altijd voor lief, totdat je wat gaat mankeren.
Tja, er zijn wel meer mensen die direct een mening over alles en iedereen hebben. Schijt aan hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die hem een verslaafde/junk noemde.
Ik hoop het niet, maar ik vrees van wel, ja.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt ruk ja, wat dat aangaat mag ik mezelf gelukkig prijzen. Snap wel dat het serieus meer met je leven doet dan dat ik klaag wanneer alles even langer duurt. Dat is toch meer een leven lang ermee dealen.
Ik vond het nogal een vrij denigrerende post.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, er zijn wel meer mensen die direct een mening over alles en iedereen hebben. Schijt aan hebben.
De moed erin houden, en daarbij gaat de wetenschap ook nog steeds vooruit. Dus kan ineens ook weer anders worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ik vrees van wel, ja.
Iig restschade.
Erg tactvol was het niet, nee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een vrij denigrerende post.
Ja maar zijn die hier vreemd dan? Alsof ik die niet genoeg gehad heb over mijn relatie. Do I care? Neh! Laat gaan laat gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een vrij denigrerende post.
Domme vraag mss , waar ben je bang voor als in restschade,quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ik vrees van wel, ja.
Iig restschade.
Het helpt ook niet dat het een zeldzame aandoening is. 30 tot 100 mensen per jaar in Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De moed erin houden, en daarbij gaat de wetenschap ook nog steeds vooruit. Dus kan ineens ook weer anders worden.
Het is gewoon kut en je zit er niet op te wachten, maar van de andere kant zijn er meer mensen die gewoon wel normaal doen. Het is een minderheid die op bepaalde dingen ff snel hun gelukje willen halen online.quote:
Metformin is tegen braken? Ben met de lammetjes en vrijwel alles wat op ine eindigt (sertraline, clomipramine) wel een beetje klaar, net als jij trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Metformine tegen suiker, dexamethason voor mijn kuur, pantoprazol maagbeschermer en een blauwe amitrptiline tegen zenuwpijnen.
Meh, cholesterol moest er nog bij komen. Vind je het nog niet genoeg?
Weet ff niet wat ik hierop moet antwoorden. Dat alles ruk is snap ik wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:32 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb soms net het gevoel dat ik als case study behandeld wordt.
Nou ja, geen tact, geen filter en het drong niet echt tot hem door toen hij erop gewezen werd, want hij deed er in zijn volgende post gewoon nog een schepje op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon kut en je zit er niet op te wachten, maar van de andere kant zijn er meer mensen die gewoon wel normaal doen. Het is een minderheid die op bepaalde dingen ff snel hun gelukje willen halen online.
Op woensdag 8 juli 2026 22:33 schreef DJMO het volgende:
Op woensdag 8 juli 2026 22:35 schreef FreshFruit het volgende:Quote verkloot. En nu heb ik trek in shoarmaquote:[ afbeelding ] Op woensdag 8 juli 2026 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Metformin is tegen braken? Ben met de lammetjes en vrijwel alles wat op ine eindigt (sertraline, clomipramine) wel een beetje klaar, net als jij trouwens.
Hier standaard lisonopril, neusspray, en pijnstilling plus zolpiden / melatonine en zo nodig een lorazepam om te slapen. Maar dat is in ieder geval medicatie waarbij ik geen laet heb van bijwerkingen.
[/quote
Pammetje Mo. Geem lammetjes.
Als je weet wie het zegt moet je het maar laten gaan, leest half wat er geschreven wordt door ietsje te veel biertjes. Plus reageert dan zonder na te denken. Soms rete vervelend maar nooit echt slecht bedoeld.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, geen tact, geen filter en het drong niet echt tot hem door toen hij erop gewezen werd, want hij deed er in zijn volgende post gewoon nog een schepje op.
Dat herken ik wel, maar dat is gewoon heel simpel willen scoren over de rug van een ander. Dat boeit ze niks want het is "toch maar online".quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, geen tact, geen filter en het drong niet echt tot hem door toen hij erop gewezen werd, want hij deed er in zijn volgende post gewoon nog een schepje op.
Ik in kip filet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Quote verkloot. En nu heb ik trek in shoarma
Dat was het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, maar dat is gewoon heel simpel willen scoren over de rug van een ander. Dat boeit ze niks want het is "toch maar online".
Ik heb het ook meegemaakt alleen boeit het mij gewoon niet wat een ander zegt, ik denk dan bij mezelf dat ze lekker hun lolletje kunnen hebben. (was trouwens eigenlijk ook maar 1 user die er steeds op terug kwam) over algemeen was iedereen heel tof.
Rauwquote:
Hoe wat?quote:
Scoren over iemand anders zijn rug, het was een domme opmerking.quote:
Nee, metformine is om mijn verhoogd suiker naar beneden te krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Metformin is tegen braken? Ben met de lammetjes en vrijwel alles wat op ine eindigt (sertraline, clomipramine) wel een beetje klaar, net als jij trouwens.
Hier standaard lisonopril, neusspray, en pijnstilling plus zolpiden / melatonine en zo nodig een lorazepam om te slapen. Maar dat is in ieder geval medicatie waarbij ik geen laet heb van bijwerkingen.
Ah ok, punt gesnopen had het zelf ook niet gelezen aangezien het net ter sprake kwamquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Scoren over iemand anders zijn rug, het was een domme opmerking.
quote:
Woon je toevallig in Baarn? Dan kan een maffe oom van mij wel eens de boosdoener zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik manifesteer al vier jaar dat dat ik in Luxemburg woon en werk, en dat ik een rondreis door Europa maak met een camper, maar het enige wat er gebeurd is is dat de woningbouw me uit huis wil zetten, een shitload aan medische ellende, en een idioot met een keppeltje die m'n bloempot over de reling smijt.
Wat manifesteer ik fout? Moet ik de rechtszaak van de woningbouw als kans aangrijpen om te emigreren naar Luxemburg en daar een baan als vertaler zien te vinden?
Ik denk dat ik een ander boek(je) heb.quote:
Bijna goed. Castricum.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Woon je toevallig in Baarn? Dan kan een maffe oom van mij wel eens de boosdoener zijn
Nou ja, daarom heb ik het eerst ook laten gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je weet wie het zegt moet je het maar laten gaan, leest half wat er geschreven wordt door ietsje te veel biertjes. Plus reageert dan zonder na te denken. Soms rete vervelend maar nooit echt slecht bedoeld.
Scheelt dan weer, dus niet mijn oom die zich tot Jodendom bekeerd heeft.quote:
Oh, dat was het nog niet eens.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, maar dat is gewoon heel simpel willen scoren over de rug van een ander. Dat boeit ze niks want het is "toch maar online".
Ik heb het ook meegemaakt alleen boeit het mij gewoon niet wat een ander zegt, ik denk dan bij mezelf dat ze lekker hun lolletje kunnen hebben. (was trouwens eigenlijk ook maar 1 user die er steeds op terug kwam) over algemeen was iedereen heel tof.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Scheelt dan weer, dus niet mijn oom die zich tot Jodendom bekeerd heeft.
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |