Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik ben voor een beter milieu, kan je geen ss doen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat AI maar een kansberekening doen op de score en de voorspelde eindstand.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Je had de uitslag al in je WhatsApp. Ik ga hem hier nog niet delenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben voor een beter milieu, kan je geen ss doen?
Chlamydia?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je had de uitslag al in je WhatsApp. Ik ga hem hier nog niet delenLach met een schone bips![]()
Nee maar nu heb ik wel trek in een hamlapjequote:
Ik in rosbiefquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee maar nu heb ik wel trek in een hamlapjeLach met een schone bips![]()
Ik had deze TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben jij een engel ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je komt opeens uit de lucht vallen. Alles goed met u en je geliefde ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij wel een hamlapjequote:
Speklapje ook goed ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor, alles goed. Alles duurt langer dan de planning was. Maar zit schot in de zaak eindelijk. Waren aantal dingen waar ik geen rekening mee gehouden had en dat is nu zo'n beetje opgelost. En dan git oan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je komt opeens uit de lucht vallen. Alles goed met u en je geliefde ?
Helaas wel jaar later dan gepland.Lach met een schone bips![]()
Volgens AI ben je een hamlapjequote:
Ja toch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goeie wel, en dan ook met mosterd.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Geduld is een schone zaak. Doe Dud de groetjes van me.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed. Alles duurt langer dan de planning was. Maar zit schot in de zaak eindelijk. Waren aantal dingen waar ik geen rekening mee gehouden had en dat is nu zo'n beetje opgelost. En dan git oan.
Helaas wel jaar later dan gepland.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
#metooquote:
Trek in een speklap
Geen dillema want geen bitterballenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Airfryer aan of niet aan... Dillema....
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Trut,quote:
#trut dan nog altijd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat mag alleen Rob maar zeggen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* DJMO peuk toegooitquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Al het geduld werkt op mijn zenuwenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Doe Dud de groetjes van me.Maar alles komt altijd goed.
Lach met een schone bips![]()
Met liefde gegundIk heb er één en ik ben er trots op
Scheelt weer, ik typte het en postte en dacht ineens "wtf is een dillema eigenlijk?" Kut ik met mijn Nederlands.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen dillema want geen bitterballenLach met een schone bips![]()
Dat is de spirit,quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al het geduld werkt op mijn zenuwenMaar alles komt altijd goed.
Tweestrijd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Scheelt weer, ik typte het en postte en dacht ineens "wtf is een dillema eigenlijk?" Kut ik met mijn Nederlands.
Kies je het één of het ander.![]()
Wat ben jij vroeg wakker.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tweestrijd.
Kies je het één of het ander.
Taalnazi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2 uur dus?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wakker ben ik al sinds een uur of 8.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kies de rode pil.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tweestrijd.
Kies je het één of het ander.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:09 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb 2 witte, een gele en een blauwe (nee. Niet die).
Ik gok een cholesterol pil?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik geen pillen hoor, maar als ik moest kiezen dan toch de Aliens eind jaren 90... Goffer die waren goed.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:09 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb 2 witte, een gele en een blauwe (nee. Niet die).Lach met een schone bips![]()
Metformine tegen suiker, dexamethason voor mijn kuur, pantoprazol maagbeschermer en een blauwe amitrptiline tegen zenuwpijnen.quote:
Meh, cholesterol moest er nog bij komen. Vind je het nog niet genoeg?![]()
Jezus en dan klaag ik over geduld hebben. Sterkte.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Metformine tegen suiker, dexamethason voor mijn kuur, pantoprazol maagbeschermer en amitrptiline tegen zenuwpijnen.
Meh, cholesterol moest er nog bij komen. Vind je het nog niet genoeg?Lach met een schone bips![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja, je neemt je gezondheid altijd voor lief, totdat je wat gaat mankeren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus en dan klaag ik over geduld hebben. Sterkte.![]()
Er was laatst iemand die hem een verslaafde/junk noemde.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus en dan klaag ik over geduld hebben. Sterkte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mjaquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die hem een verslaafde/junk noemde.
In de 3 jaar ervoor had ik nog geen doosje paracetamol weggeslikt.
Krijg je zoiets![]()
Ja dat is wel echt ruk ja, wat dat aangaat mag ik mezelf gelukkig prijzen. Snap wel dat het serieus meer met je leven doet dan dat ik klaag wanneer alles even langer duurt. Dat is toch meer een leven lang ermee dealen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, je neemt je gezondheid altijd voor lief, totdat je wat gaat mankeren.Lach met een schone bips![]()
Tja, er zijn wel meer mensen die direct een mening over alles en iedereen hebben. Schijt aan hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die hem een verslaafde/junk noemde.Lach met een schone bips![]()
Ik hoop het niet, maar ik vrees van wel, ja.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt ruk ja, wat dat aangaat mag ik mezelf gelukkig prijzen. Snap wel dat het serieus meer met je leven doet dan dat ik klaag wanneer alles even langer duurt. Dat is toch meer een leven lang ermee dealen.
Iig restschade.![]()
Ik vond het nogal een vrij denigrerende post.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, er zijn wel meer mensen die direct een mening over alles en iedereen hebben. Schijt aan hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De moed erin houden, en daarbij gaat de wetenschap ook nog steeds vooruit. Dus kan ineens ook weer anders worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ik vrees van wel, ja.
Iig restschade.Lach met een schone bips![]()
Erg tactvol was het niet, nee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een vrij denigrerende post.![]()
Ja maar zijn die hier vreemd dan? Alsof ik die niet genoeg gehad heb over mijn relatie. Do I care? Neh! Laat gaan laat gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een vrij denigrerende post.Lach met een schone bips![]()
Domme vraag mss , waar ben je bang voor als in restschade,quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ik vrees van wel, ja.
Iig restschade.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het helpt ook niet dat het een zeldzame aandoening is. 30 tot 100 mensen per jaar in Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De moed erin houden, en daarbij gaat de wetenschap ook nog steeds vooruit. Dus kan ineens ook weer anders worden.
En dan schijn ik ook nog eens asymptomatisch te zijn.![]()
Het is gewoon kut en je zit er niet op te wachten, maar van de andere kant zijn er meer mensen die gewoon wel normaal doen. Het is een minderheid die op bepaalde dingen ff snel hun gelukje willen halen online.quote:Lach met een schone bips![]()
Metformin is tegen braken? Ben met de lammetjes en vrijwel alles wat op ine eindigt (sertraline, clomipramine) wel een beetje klaar, net als jij trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Metformine tegen suiker, dexamethason voor mijn kuur, pantoprazol maagbeschermer en een blauwe amitrptiline tegen zenuwpijnen.
Meh, cholesterol moest er nog bij komen. Vind je het nog niet genoeg?
Hier standaard lisonopril, neusspray, en pijnstilling plus zolpiden / melatonine en zo nodig een lorazepam om te slapen. Maar dat is in ieder geval medicatie waarbij ik geen laet heb van bijwerkingen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Weet ff niet wat ik hierop moet antwoorden. Dat alles ruk is snap ik wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:32 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb soms net het gevoel dat ik als case study behandeld wordt.Lach met een schone bips![]()
Nou ja, geen tact, geen filter en het drong niet echt tot hem door toen hij erop gewezen werd, want hij deed er in zijn volgende post gewoon nog een schepje op.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon kut en je zit er niet op te wachten, maar van de andere kant zijn er meer mensen die gewoon wel normaal doen. Het is een minderheid die op bepaalde dingen ff snel hun gelukje willen halen online.![]()
[quote]Op woensdag 8 juli 2026 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Metformin is tegen braken? Ben met de lammetjes en vrijwel alles wat op ine eindigt (sertraline, clomipramine) wel een beetje klaar, net als jij trouwens.
Hier standaard lisonopril, neusspray, en pijnstilling plus zolpiden / melatonine en zo nodig een lorazepam om te slapen. Maar dat is in ieder geval medicatie waarbij ik geen laet heb van bijwerkingen.
[/quote
Pammetje Mo. Geem lammetjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja, die maagbeschermer heb ik ook sinds Luxemburg.Ik heb er één en ik ben er trots op
[quote]Op woensdag 8 juli 2026 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
Quote verkloot. En nu heb ik trek in shoarmaquote:[ afbeelding ] Op woensdag 8 juli 2026 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Metformin is tegen braken? Ben met de lammetjes en vrijwel alles wat op ine eindigt (sertraline, clomipramine) wel een beetje klaar, net als jij trouwens.
Hier standaard lisonopril, neusspray, en pijnstilling plus zolpiden / melatonine en zo nodig een lorazepam om te slapen. Maar dat is in ieder geval medicatie waarbij ik geen laet heb van bijwerkingen.
[/quote
Pammetje Mo. Geem lammetjes.
Alleen ik heb necxiam, geen pantaprozol.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoe dan ?
Als je weet wie het zegt moet je het maar laten gaan, leest half wat er geschreven wordt door ietsje te veel biertjes. Plus reageert dan zonder na te denken. Soms rete vervelend maar nooit echt slecht bedoeld.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, geen tact, geen filter en het drong niet echt tot hem door toen hij erop gewezen werd, want hij deed er in zijn volgende post gewoon nog een schepje op.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat herken ik wel, maar dat is gewoon heel simpel willen scoren over de rug van een ander. Dat boeit ze niks want het is "toch maar online".quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, geen tact, geen filter en het drong niet echt tot hem door toen hij erop gewezen werd, want hij deed er in zijn volgende post gewoon nog een schepje op.
Ik heb het ook meegemaakt alleen boeit het mij gewoon niet wat een ander zegt, ik denk dan bij mezelf dat ze lekker hun lolletje kunnen hebben. (was trouwens eigenlijk ook maar 1 user die er steeds op terug kwam) over algemeen was iedereen heel tof.Lach met een schone bips![]()
Ik in kip filet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Quote verkloot. En nu heb ik trek in shoarmaLach met een schone bips![]()
Dat was het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, maar dat is gewoon heel simpel willen scoren over de rug van een ander. Dat boeit ze niks want het is "toch maar online".
Ik heb het ook meegemaakt alleen boeit het mij gewoon niet wat een ander zegt, ik denk dan bij mezelf dat ze lekker hun lolletje kunnen hebben. (was trouwens eigenlijk ook maar 1 user die er steeds op terug kwam) over algemeen was iedereen heel tof.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Rauwquote:
Iedereen is een kutlultrut
![]()
Ik manifesteer al vier jaar dat dat ik in Luxemburg woon en werk, en dat ik een rondreis door Europa maak met een camper, maar het enige wat er gebeurd is is dat de woningbouw me uit huis wil zetten, een shitload aan medische ellende, en een idioot met een keppeltje die m'n bloempot over de reling smijt.
Wat manifesteer ik fout? Moet ik de rechtszaak van de woningbouw als kans aangrijpen om te emigreren naar Luxemburg en daar een baan als vertaler zien te vinden?
Hoe wat?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Scoren over iemand anders zijn rug, het was een domme opmerking.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nee, metformine is om mijn verhoogd suiker naar beneden te krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik ook glyclazide voor, voor tijdens mijn kuur. Die is zwaarder.
Tijdens de kuur wil het wel van 's ochtends rond 7, via 's middags 10, naar 's avonds 14 gaan, met een piek van tegen de 20 in de laatste dag.
Daarna zit het binnen 2 dagen weer onder de 8.
Tussen 4 en 8 is normaal.
Ja, ik ben die apotheek aan pillen allang zat.
Maar voorlopig heb ik er voordelen van, die tegen de nadelen opwegen.![]()
Ah ok, punt gesnopen had het zelf ook niet gelezen aangezien het net ter sprake kwamquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Scoren over iemand anders zijn rug, het was een domme opmerking.Lach met een schone bips![]()
quote:
Woon je toevallig in Baarn? Dan kan een maffe oom van mij wel eens de boosdoener zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik manifesteer al vier jaar dat dat ik in Luxemburg woon en werk, en dat ik een rondreis door Europa maak met een camper, maar het enige wat er gebeurd is is dat de woningbouw me uit huis wil zetten, een shitload aan medische ellende, en een idioot met een keppeltje die m'n bloempot over de reling smijt.
Wat manifesteer ik fout? Moet ik de rechtszaak van de woningbouw als kans aangrijpen om te emigreren naar Luxemburg en daar een baan als vertaler zien te vinden?
Ik denk dat ik een ander boek(je) heb.quote:
Bijna goed. Castricum.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Woon je toevallig in Baarn? Dan kan een maffe oom van mij wel eens de boosdoener zijnIk heb er één en ik ben er trots op
Nou ja, daarom heb ik het eerst ook laten gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je weet wie het zegt moet je het maar laten gaan, leest half wat er geschreven wordt door ietsje te veel biertjes. Plus reageert dan zonder na te denken. Soms rete vervelend maar nooit echt slecht bedoeld.
Maar na 3 posts van die strekking ben ik toch maar eens gaan reageren.![]()
Scheelt dan weer, dus niet mijn oom die zich tot Jodendom bekeerd heeft.quote:Lach met een schone bips![]()
Hij is door verschillende mensen herkend als verward persoon met mogelijk verblijfadres het gekken gesticht in castricum waar ik zelf ook 3,5 maand gezeten heb. Ik herkende hem zelf echter niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh, dat was het nog niet eens.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, maar dat is gewoon heel simpel willen scoren over de rug van een ander. Dat boeit ze niks want het is "toch maar online".
Ik heb het ook meegemaakt alleen boeit het mij gewoon niet wat een ander zegt, ik denk dan bij mezelf dat ze lekker hun lolletje kunnen hebben. (was trouwens eigenlijk ook maar 1 user die er steeds op terug kwam) over algemeen was iedereen heel tof.
Het is een aparte, zullen we maar zeggen.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Scheelt dan weer, dus niet mijn oom die zich tot Jodendom bekeerd heeft.
Ik heb stomtoevallig van de week dit boekje besteld bij bol.com
Bijzonder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OMGquote:
Lylt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Kan ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Scheelt dan weer, dus niet mijn oom die zich tot Jodendom bekeerd heeft.
Joods ben je van moeders kant.![]()
Dat is dus niet mijn oom gelukkig, die heeft jaren lang een miljonairsleven gehad. 2x failliet gegaan met zijn bedrijven en steeds weer opgekrabbelt. Nu wil ie niks anders meer als een rustig leven als Jood en in de Joodse gemeenschap daar. Geld boeit hem inmiddels niks meer. Is allemaal een heel lang verhaal maar goed. Daar zal ik jullie niet mee vermoeien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef DJMO het volgende:
Hij is door verschillende mensen herkend als verward persoon met mogelijk verblijfadres het gekken gesticht in castricum waar ik zelf ook 3,5 maand gezeten heb. Ik herkende hem zelf echter niet.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
Lylt
Ahh ze druppelen allemaal weer binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Klopt en dat was zijn moeder en mijn moeder dus ook.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan ook niet.
Joods ben je van moeders kant.Lach met een schone bips![]()
Kuthanen en kutbruggen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Shii het volgende:
Allemaal kut problemen en kut issues. Het is allemaal wat.![]()
Oh ik hoor het graag aan hoor. Levensverhalen boeien mij altijd heel erg.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is dus niet mijn oom gelukkig, die heeft jaren lang een miljonairsleven gehad. 2x failliet gegaan met zijn bedrijven en steeds weer opgekrabbelt. Nu wil ie niks anders meer als een rustig leven als Jood en in de Joodse gemeenschap daar. Geld boeit hem inmiddels niks meer. Is allemaal een heel lang verhaal maar goed. Daar zal ik jullie niet mee vermoeien.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
Lylt
Jaja dramaqueen wat nu weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is vast een pilletje voorquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Shii het volgende:
Allemaal kut problemen en kut issues. Het is allemaal wat.
En ik kijk het allemaal lachend aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Shii het volgende:
Allemaal kut problemen en kut issues. Het is allemaal wat.
Ik denk onderbuik gevoel omdat de boom op m'n galerij een olijfboom was en dat een duidelijk religieus symbool is voor de joden. Ik ben gewoon op zoek naar rationele verklaringen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik met diepe bedenkingen, of ja wel nee eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik kijk het allemaal lachend aan.[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Dan was hij dus al joods, maar misschien niet praktiserend?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt en dat was zijn moeder en mijn moeder dus ook.![]()
Ik pas. Ik ben er vast allergisch voor. En soms is het middel erger dan de kwaalquote:
Zie jij nou helemaal geen mention of quote van mij?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik met diepe bedenkingen, of ja wel nee eigenlijk ook niet.![]()
Heb ik ook met 2 medicijnen gehad. Ben er van ellende mee gestopt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik pas. Ik ben er vast allergisch voor. En soms is het middel erger dan de kwaal![]()
Hij was op zoek naar jou, belt meerdere keren aan en uit frustratie gooit hij die boom naar beneden. Als het een cactus was geweest had hij het ook gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk onderbuik gevoel omdat de boom op m'n galerij een olijfboom was en dat een duidelijk religieus symbool is voor de joden. Ik ben gewoon op zoek naar rationele verklaringen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat klopt, mijn opa en oma hebben ze niet gedoopt of welke religie dan ook voorgehouden. Ik weet ook niet waar dit allemaal vandaan kwam. Mijn opa had altijd van alles te vertellen maar over ww2 hield ie altijd zijn mond en mijn oma ook. Dus daar zal het ook wel wat mee te gemaken hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dan was hij dus al joods, maar misschien niet praktiserend?Lach met een schone bips![]()
Owwwwww Hoi Shiiquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Zie jij nou helemaal geen mention of quote van mij?![]()
Ben beetje roestig
Waarom voer je een rechtszaak tegen de woningbouw, @DJMO? Als ik zo vrij mag zijn.En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Gooi nog wat olie op het vuurquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was op zoek naar jou, belt meerdere keren aan en uit frustratie gooit hij die boom naar beneden. Als het een cactus was geweest had hij het ook gedaan.Misschien had die gast overal al aangebeld, het was een verward persoon. Niks persoonlijk en al helemaal niet gestuurd door de woningbouw op te pesten
Mja. Mijn opa werd ook altijd heel stil, als je naar de oorlog vroeg.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn opa en oma hebben ze niet gedoopt of welke religie dan ook voorgehouden. Ik weet ook niet waar dit allemaal vandaan kwam. Mijn opa had altijd van alles te vertellen maar over ww2 hield ie altijd zijn mond en mijn oma ook. Dus daar zal het ook wel wat mee te gemaken hebben.
Ik geloof vast dat er hier of daar wat gebeurd is.
Mijn ouders zijn NH opgevoed.
Maar mijn moeder moest maar niet meer op zondagsschool komen, want ze begon moeilijke vragen te stellen.
Mijn vader ging liever voetballen.
Wij hebben er dus niet zo heel veel van meegekregen.![]()
Roestig? Hoe kan dat nou? Je bent toch een jonge god?quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwwwww Hoi Shii![]()
Ben beetje roestig![]()
Klopt helemaal. En toch heeft zijn keppeltje me aangezet tot het bestellen van dit boekje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was op zoek naar jou, belt meerdere keren aan en uit frustratie gooit hij die boom naar beneden. Als het een cactus was geweest had hij het ook gedaan.
Bezigt wat gij predikt zegt men. Ik heb het geloof (in God) lang geleden al afgeworpen, en toch heb ik afgelopen vakantie een ring in de dom van Aken gekocht waar het onze vader in gegraveerd staat in het Duits. Ik hou me bezig met wicca, natuurmagie, reiki en hekserij. E zo wil ik nu ook meer weten over het jodendom.
Ik heb m'n kinderen altijd voorgehouden dat je pas na je 18e kunt beslissen waar je in wil geloven, omdat je eerst van alle geloven iets moet leren en kennen voordat je kunt besluiten of je blind een sprookje gelooft of dat je van alle geloven iets tot je neemt en je eigen pad kunt volgen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik bedoelquote:
Long time no see![]()
Ik vind je geen drama queenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat noemt men ook wel rustquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Roestig? Hoe kan dat nou? Je bent toch een jonge god?Maar heb geen mention van jou gezien eerlijk gezegd.
Had poosje geen zinquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoel
Long time no see![]()
Ik vind je geen drama queenLach met een schone bips![]()
Have fun, moet zeggen de satisfyer for men 2.0 werkt best prima daarbij. Wel glijmiddel gebruiken want anders is ie best krap.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:12 schreef marc0871 het volgende:
Maar genoeg geklaagd.
Ik ga me nog even vermaken.
ToedelsLach met een schone bips![]()
![]()
In Nederland staan dit soort ringen ook wel bekend als fidget ringen of adhd ringen. Hij bestaat uit twee delen die om elkaar heen draaien wat een rustgevend gevoel kan geven bij stress.
Ik vermoed dat deze riing dezelfde functie vervuld als die van een rozenkrans (Een rozenkrans is in de kern een katholiek gebedssnoer én een gebedsvorm die draait om herhaling, ritme en meditatie. Het is een fysiek object met kralen én een spirituele praktijk waarin gelovigen het leven, lijden en de verrijzenis van Jezus overwegen.)
Ik vind het een mooi, draagbaar en tastbare herinnering aan de vakantie.Ik heb er één en ik ben er trots op
Met mijn tong werkt het prima.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja die draaiende beweging kan best fijn zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)617944-7087697371054quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja die draaiende beweging kan best fijn zijn.
Dit komt op exact hetzelfde neer. Alleen er staat geen kruisje op.
Nico Haak had ook zoiets.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)617944-7087697371054
Dit komt op exact hetzelfde neer. Alleen er staat geen kruisje op.Iedereen is een kutlultrut
Ik werk 36 uur per week en heb daarnaast genoeg andere shit om mee bezig te zijnn en kan helemaal niets met die draaiende beweging.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja die draaiende beweging kan best fijn zijn.![]()
Deze schijnt hetzelfde te doen mij grotere vingers: https://www.bol.com/nl/nl(...)721488-7746109240816quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)617944-7087697371054
Dit komt op exact hetzelfde neer. Alleen er staat geen kruisje op.Lach met een schone bips![]()
En autisten en adhd'ers staan er nou eenmaal om bekend dat wriemelen rustgevend werkt. En dan is zln ring, ongeacht de gegraveing, ideaal om dat vrij ongezien te praktiseren.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bio stabil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaha. Ik probeer ook een keer serieus te zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze schijnt hetzelfde te doen mij grotere vingers: https://www.bol.com/nl/nl(...)721488-7746109240816
Was Nico Haak een autist ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was een grapje hoor. Maar snap je wel, als het fijn voelt voor jou lekker doen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hahaha. Ik probeer ook een keer serieus te zijnLach met een schone bips![]()
Allemaal onzin.quote:Iedereen is een kutlultrut
Hij had wel elastieken benen. Lijkt me ook wel lastig zo nu en dan.quote:Iedereen is een kutlultrut
Inkoppertje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had wel elastieken benen. Lijkt me ook wel lastig zo nu en dan.![]()
Bio stabil is idd je reinste onzin. Daar geloof ik ook niet in. Wat ik probeer te doen is mijn eigen weg te zoeken binnen de tradities van verschillende geloven.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh foxy foxtrot met je elastieken benenquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had wel elastieken benen. Lijkt me ook wel lastig zo nu en dan.Lach met een schone bips![]()
En dat wil ik verder niemand opleggen, maar als ik rust haal uit het mediteren bij een boom of een willekeurig graf op de begraafplaats, ipv op zondagochtend in de kerk, laat me dan. Als ik op de zaterdag graag de sabbat wil volgen om een dag rust in te dekken, laat me.
En als ik houvast heb aan een hagstone of een zwarte toermalijn steen die me zou moeten beschermen tegen negatieve energie, laat me! Ik praktiseer voor mezelf. Ik sleep niemand mee in mijn overtuiging.Ik heb er één en ik ben er trots op
Geen idee wat je denkt te bereiken je met allerlei geloven en heksen gedoe bezig te houden. Ik vind het maar vaag, maar ik ben ook redelijk nuchter ingesteld.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bio stabil is idd je reinste onzin. Daar geloof ik ook niet in. Wat ik probeer te doen is mijn eigen weg te zoeken binnen de tradities van verschillende geloven.Iedereen is een kutlultrut
Wel serieus bedoelt, mijn broer is sinds ik hem uit huis getrapt heb heel erg bezig geweest met Sjamanisme. En dat heeft hem heel erg zijn rust gegeven. Hij heeft ook "geaarde dekens" en nog wat spul besteld en hij zegt dat hij eindelijk rust in zijn hoofd heeft nu. Werkt dat? Ik weet het niet, is hij ten positieve veranderd? Ja absoluut. Dus ik kan het geen placebo effect noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bio stabil is idd je reinste onzin. Daar geloof ik ook niet in. Wat ik probeer te doen is mijn eigen weg te zoeken binnen de tradities van verschillende geloven.Lach met een schone bips![]()
Hi tijd niet gezien!quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh foxy foxtrot met je elastieken benen![]()
Jij loopt hier de deur ook niet plat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi Jippie, klopt.. Ik had ff geen zinHoe gaat het met jou?
![]()
![]()
Ok, dan doen we dat lekker niet. Wel leuk je weer eens te spreken. Maar ligt aan mij dat het zo lang geleden is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebbenLach met een schone bips![]()
Mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik lurk hier toch wel regelmatig en stond gisteren zowaar in de top 20 (sinds 4 jaar) , maar volgens mij is het hier rustiger dan ooit te voren. (nou ja, op een slotje na danquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij loopt hier de deur ook niet plat.)
![]()
Durf bijna niet te vragen hoe het met je moeder isquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, dan doen we dat lekker niet. Wel leuk je weer eens te spreken. Maar ligt aan mij dat het zo lang geleden is.![]()
![]()
Het is in de nacht zelfs drukker dan overdag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik lurk hier toch wel regelmatig en stond gisteren zowaar in de top 20 (sinds 4 jaar) , maar volgens mij is het hier rustiger dan ooit te voren. (nou ja, op een slotje na dan)
Wil je de groetjes doen aan je kerel ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alsjeblieft. Een analyse door AIquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee wat je denkt te bereiken je met allerlei geloven en heksen gedoe bezig te houden. Ik vind het maar vaag, maar ik ben ook redelijk nuchter ingesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Een analyse door AISorry dat ga ik niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Het klopt toch aardig met hoe ik mezelf zie.quote:
Die is al poosje geleden overleden hoor. Alle afhandeling duurde veel langer dan gedacht door niet meewerkende familie leden. Maar nu eindelijk einde in zicht voor alles.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Durf bijna niet te vragen hoe het met je moeder isLach met een schone bips![]()
Hoop dat ze vredig is ingeslapen en geen angst of pijn heeft moeter doormaken. Ik verwachtte inderdaad dat ze waarschijnlijk al was overleden. Maar ik vond het raar om niet naar haar te vragen. Ik weet hie je haar hebt nagelopen en verzorgd. Ben blij voor je dat de afhandeling van erfzaken op zijn eind loopt. Dat is zo een emotioneel en energievretend proces, helemaal als er familieleden dwars liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is al poosje geleden overleden hoor. Alle afhandeling duurde veel langer dan gedacht door niet meewerkende familie leden. Maar nu eindelijk einde in zicht voor alles.![]()
Zal ik doen Fresh, ik kruip zo naast hemquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is in de nacht zelfs drukker dan overdag.
Wil je de groetjes doen aan je kerel ?![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Haar einde was, ik zei eerder vredig verlopen om verder geen vragen te krijgen. Maar nee dat was het niet, het was een horror en doodsangst in haar ogen en hoe hard ze nog in mijn hand kon knijpen. Hoe ver ze al weg was qua dementie en haar andere aandoeningen was dat een moment wat mij altijd zal bij blijven. De angst in haar ogen op dat moment haar lichaam gewoon uitschakelde. Ging in een tijdsbestek van 2 uur toen verzorgingshuis me belde dat het slecht ging tot aan overlijden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoop dat ze vredig is ingeslapen en geen angst of pijn heeft moeter doormaken. Ik verwachtte inderdaad dat ze waarschijnlijk al was overleden. Maar ik vond het raar om niet naar haar te vragen. Ik weet hie je haar hebt nagelopen en verzorgd. Ben blij voor je dat de afhandeling van erfzaken op zijn eind loopt. Dat is zo een emotioneel en energievretend proces, helemaal als er familieleden dwars liggen.Lach met een schone bips![]()
Pff wat heftig om mee te maken, en zo ontzettend kut dat je moeder zichzelf niet kan uiten op zo'n moment. Wat zal je je machteloos hebben gevoeld.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haar einde was, ik zei eerder vredig verlopen om verder geen vragen te krijgen. Maar nee dat was het niet, het was een horror en doodsangst in haar ogen en hoe hard ze nog in mijn hand kon knijpen. Hoe ver ze al weg was qua dementie en haar andere aandoeningen was dat een moment wat mij altijd zal bij blijven. De angst in haar ogen op dat moment haar lichaam gewoon uitschakelde. Ging in een tijdsbestek van 2 uur toen verzorgingshuis me belde dat het slecht ging tot aan overlijden.![]()
Hoi levensgenieterquote:
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Het leven brengt je niet alleen maar zoete vruchten... En ja alles achteraf heeft mij ook meer gesloopt dan verwacht, daarom ook hele poos niet meer online geweest. Ben er nog steeds wel mee bezig. Maar moet accepteren hoe het is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pff wat heftig om mee te maken, en zo ontzettend kut dat je moeder zichzelf niet kan uiten op zo'n moment. Wat zal je je machteloos hebben gevoeld.Lach met een schone bips![]()
@loveyoulongtime morgen stuur ik je een wat langere dm, maar ik moet nu gaan slapen. De "hulptroepen" beginnen te werken.
![]()
![]()
Dat snap ik heel goed.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het leven brengt je niet alleen maar zoete vruchten... En ja alles achteraf heeft mij ook meer gesloopt dan verwacht, daarom ook hele poos niet meer online geweest. Ben er nog steeds wel mee bezig. Maar moet accepteren hoe het is.![]()
Slaap lekker Jippiequote:Op donderdag 9 juli 2026 00:07 schreef Jippie het volgende:
@:loveyoulongtime morgen stuur ik je een wat langere dm, maar ik moet nu gaan slapen. De "hulptroepen" beginnen te werken.
* Fogel geeft virtuele knuffelquote:Op donderdag 9 juli 2026 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het leven brengt je niet alleen maar zoete vruchten... En ja alles achteraf heeft mij ook meer gesloopt dan verwacht, daarom ook hele poos niet meer online geweest. Ben er nog steeds wel mee bezig. Maar moet accepteren hoe het is.I'm surrounded by morons!
Cheer you up in the pinup club
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe dan gewoon Sabrina in het zwembad, beetje zelfde tijd era wel.
Te herkenbaar ditquote:![]()
Zal ik er 1 opzoeken die echt te fout is en uit Thailand?Lach met een schone bips![]()
Maar goed. Ik ga richting bed laaiverds.
Slaaptrusten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 juli 2026 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Te herkenbaar dit![]()
Zal ik er 1 opzoeken die echt te fout is en uit Thailand?
Voorlopig alleen nog maar een ticket geboekt naar Jakarta. Misschien ook een weekje naar Bali ofzo, geen idee nog.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker hoorWaar ga je heen volgend jaar in Indonesië?
Ah, ok. Beetje zelfde wat ik ook doe. Ticket boeken en dan zien we wel verder.quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voorlopig alleen nog maar een ticket geboekt naar Jakarta. Misschien ook een weekje naar Bali ofzo, geen idee nog.Lach met een schone bips![]()
Ik nog steeds nietquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat doe je hier dan?quote:
edit-verkeerde quote-quote:Iedereen is een kutlultrut
Ze heeft een puntquote:Iedereen is een kutlultrut
Haha iig genoeg
HahaI'm surrounded by morons!
Slaap leker vriendjes en vriendinnetjes.
Ik ga plat met m'n adhd ring
:quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:43 schreef DJMO het volgende:
Slaap leker vriendjes en vriendinnetjes.
Ik ga plat met m'n adhd ring![]()
![]()
Heb ik ook wel eensquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Echt heI'm surrounded by morons!
![]()
CorrectI'm surrounded by morons!
Jazekerquote:I'm surrounded by morons!
![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je, jij ook.quote:![]()
Ik was even weggevallen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was al aan het draaien.quote:
Ja , ik ben er weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welkon terugI'm surrounded by morons!
Dank u.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lady Greys.
Ga je nog steeds goed in de nacht ?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe, maak je @DJMO even wakker ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Als het even kan nietquote:Op donderdag 9 juli 2026 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker sliepe, maak je @:DJMo even wakker ?![]()
In 1 2 3.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog steeds goed in de nacht ?ZekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben een slechte slaper dus dat is nu een voordeel
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb het jaren gedaan, Zou het nu niet meer kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je doet het nu ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
Heb het jaren gedaan, Zou het nu niet meer kunnen.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is net iets anders.
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droge neus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doet hij toch netjes.quote:Op donderdag 9 juli 2026 04:25 schreef mario390 het volgende:
Beinah 40 punten haben ze und hem lopen laten ben nu weer 5ter😟“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Rob heeft je ooit laten lopen zodat je kon winnen. Beetje respect graag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Makkelijk, maar ik vergeet niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer UN in tha house.
Hoe is het gap ?
* FreshFruit gooit een ibu naar UN zijn kop“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neuh, paar bakken koffie en het is wel klaarquote:Op donderdag 9 juli 2026 05:11 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit gooit een ibu naar UN zijn kop
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat kan ook natuurlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar hij smaakte lekker moet ik zeggen, had een "leuke" werkdag, uitdagend.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heel eerlijk, ik bemerkte een soort van terughoudendheid, Maar vertel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:16 schreef _UserName_ het volgende:
maar hij smaakte lekker moet ik zeggen, had een "leuke" werkdag, uitdagend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een diefstal tegen weten te houden, amper wisselgeld hebben in de kassalade, winkel half omgegooid (nieuwe collectie komt binnen dus ruimte maken). Al met al was het wel vermakelijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Een diefstal tegen weten te houden, amper wisselgeld hebben in de kassalade, winkel half omgegooid (nieuwe collectie komt binnen dus ruimte maken). Al met al was het wel vermakelijk
ja toch
Mevrouw in kwestie komt er niet meer in, had mooi wat dingen verstopt onder een vest in haar boodschappentrolley, helaas voor haar ging het alarm af en haalde ik de boel leeg. Met succes, da's altijd mooi.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Politie erbij ook ?quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:24 schreef _UserName_ het volgende:
ja toch
Mevrouw in kwestie komt er niet meer in, had mooi wat dingen verstopt onder een vest in haar boodschappentrolley, helaas voor haar ging het alarm af en haalde ik de boel leeg. Met succes, da's altijd mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, dat is zo'n grote rompslomp voor een paar euro. Kost ons (en hun) te veel tijd. Gaat het nu om meerdere diefstallen bij verschillende winkels wordt het wat anders. Daar is onlangs wel politie bij geweest. De niet afgerekende spullen zijn terug de winkel in gegaan.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zover ik weet kan je 180 euro rekenen voor de rompslomp.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n grote rompslomp voor een paar euro. Kost ons (en hun) te veel tijd. Gaat het nu om meerdere diefstallen bij verschillende winkels wordt het wat anders. Daar is onlangs wel politie bij geweest. De niet afgerekende spullen zijn terug de winkel in gegaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben even in gesprek met UN.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets met kale kip en plukken. Je straft ze harder door ze niet meer toe te laten in je winkel. Daarbij is ze ook in de winkelstraat-app herkenbaar gemaaktquote:Op donderdag 9 juli 2026 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover ik weet kan je 180 euro rekenen voor de rompslomp.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is mooi, in mijn tijd liepen we even naar de buren wanneer de usual suspects op pad waren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets met kale kip en plukken. Je straft ze harder door ze niet meer toe te laten in je winkel. Daarbij is ze ook in de winkelstraat-app herkenbaar gemaakt
Ooit wel een dame die me te slim af was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, hoe kreeg ze dat voor elkaar dan?
Wij hebben dus een winkeliersapp en deze mevrouw komt ook een wibra of zeeman niet meer in, dus hoe zij nu aan haar goedkope kleding komt, is een betere straf dan een onkostenvergoeding. Daarbij zijn we niks verloren want de gestolen producten zijn weer terugTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
We haddeb een maatserie van een model jeans binnen die een speciale wassing had. Zij had meerdere gepast en ik deed altijd tegen sluitingstijd altijd broeken vouwen. Bij deze stapel mistte er eentje.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, hoe kreeg ze dat voor elkaar dan?
Wij hebben dus een winkeliersapp en deze mevrouw komt ook een wibra of zeeman niet meer in, dus hoe zij nu aan haar goedkope kleding komt, is een betere straf dan een onkostenvergoeding. Daarbij zijn we niks verloren want de gestolen producten zijn weer terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waren de broeken niet getagd met een alarm?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Broeken nooit, tops wel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
waren de broeken niet getagd met een alarm?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Water bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgen. Ik moet je net even hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lala en po bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Vol?Ik heb er één en ik ben er trots op
OfzoIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: