Kan ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Scheelt dan weer, dus niet mijn oom die zich tot Jodendom bekeerd heeft.
Dat is dus niet mijn oom gelukkig, die heeft jaren lang een miljonairsleven gehad. 2x failliet gegaan met zijn bedrijven en steeds weer opgekrabbelt. Nu wil ie niks anders meer als een rustig leven als Jood en in de Joodse gemeenschap daar. Geld boeit hem inmiddels niks meer. Is allemaal een heel lang verhaal maar goed. Daar zal ik jullie niet mee vermoeien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef DJMO het volgende:
Hij is door verschillende mensen herkend als verward persoon met mogelijk verblijfadres het gekken gesticht in castricum waar ik zelf ook 3,5 maand gezeten heb. Ik herkende hem zelf echter niet.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
Lylt
Ahh ze druppelen allemaal weer binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Klopt en dat was zijn moeder en mijn moeder dus ook.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan ook niet.
Joods ben je van moeders kant.
Kuthanen en kutbruggen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Shii het volgende:
Allemaal kut problemen en kut issues. Het is allemaal wat.
Oh ik hoor het graag aan hoor. Levensverhalen boeien mij altijd heel erg.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is dus niet mijn oom gelukkig, die heeft jaren lang een miljonairsleven gehad. 2x failliet gegaan met zijn bedrijven en steeds weer opgekrabbelt. Nu wil ie niks anders meer als een rustig leven als Jood en in de Joodse gemeenschap daar. Geld boeit hem inmiddels niks meer. Is allemaal een heel lang verhaal maar goed. Daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
Lylt
Jaja dramaqueen wat nu weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips
Daar is vast een pilletje voorquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Shii het volgende:
En ik kijk het allemaal lachend aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Shii het volgende:
Ik denk onderbuik gevoel omdat de boom op m'n galerij een olijfboom was en dat een duidelijk religieus symbool is voor de joden. Ik ben gewoon op zoek naar rationele verklaringen.quote:
Ik met diepe bedenkingen, of ja wel nee eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik kijk het allemaal lachend aan.[ afbeelding ]
Dan was hij dus al joods, maar misschien niet praktiserend?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt en dat was zijn moeder en mijn moeder dus ook.
Ik pas. Ik ben er vast allergisch voor. En soms is het middel erger dan de kwaalquote:
Zie jij nou helemaal geen mention of quote van mij?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik met diepe bedenkingen, of ja wel nee eigenlijk ook niet.
Heb ik ook met 2 medicijnen gehad. Ben er van ellende mee gestopt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik pas. Ik ben er vast allergisch voor. En soms is het middel erger dan de kwaal
Hij was op zoek naar jou, belt meerdere keren aan en uit frustratie gooit hij die boom naar beneden. Als het een cactus was geweest had hij het ook gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk onderbuik gevoel omdat de boom op m'n galerij een olijfboom was en dat een duidelijk religieus symbool is voor de joden. Ik ben gewoon op zoek naar rationele verklaringen.
Dat klopt, mijn opa en oma hebben ze niet gedoopt of welke religie dan ook voorgehouden. Ik weet ook niet waar dit allemaal vandaan kwam. Mijn opa had altijd van alles te vertellen maar over ww2 hield ie altijd zijn mond en mijn oma ook. Dus daar zal het ook wel wat mee te gemaken hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dan was hij dus al joods, maar misschien niet praktiserend?
Owwwwww Hoi Shiiquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Zie jij nou helemaal geen mention of quote van mij?
Gooi nog wat olie op het vuurquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was op zoek naar jou, belt meerdere keren aan en uit frustratie gooit hij die boom naar beneden. Als het een cactus was geweest had hij het ook gedaan.
Mja. Mijn opa werd ook altijd heel stil, als je naar de oorlog vroeg.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn opa en oma hebben ze niet gedoopt of welke religie dan ook voorgehouden. Ik weet ook niet waar dit allemaal vandaan kwam. Mijn opa had altijd van alles te vertellen maar over ww2 hield ie altijd zijn mond en mijn oma ook. Dus daar zal het ook wel wat mee te gemaken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |