Als de Ayatollahs hun macht verliezen dan doen ze dat aan de revolutionaire garde. Dat is echt geen verbetering. Dan krijg je een radicaal-islamitische militaristische terreur organisatie die alles bepaald.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook
Die Moytaba die leeft net meer en de Garde doet net alsof , ondertussen gaan de ayatollahs hun macht verliezen, misschien is dit iets beter in de toekomst
Zijn er bommen op israel gegooid? Dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:42 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Maar goed ook. Met terroristen afspraken maken mag jij gaan doen. We gooien bommen erop.
Je mag opdonderen nadat jij gegoogled hebt wie van die twee officieel als sponsor van terrorisme is erkend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:38 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zijn er bommen op israel gegooid? Dat heb ik dan gemist.
De vs zijn op dit moment met hun bootjes in Amerika uit territoriale wateren knallen mensen geen kans op een proces geven net zo goed staatsterroristen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:42 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Maar goed ook. Met terroristen afspraken maken mag jij gaan doen. We gooien bommen erop.
quote:
De VS als wc eend erkend officieel wie terrorist is terwijl ze zich objectief gezien op dit moment zelf op andere plaatsen als staatsterroristen gedragen..quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:41 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Je mag opdonderen nadat jij gegoogled hebt wie van die twee officieel als sponsor van terrorisme is erkend.
Ik kan niet zeggen of ze daar wel of niet voldoende bewijs van hadden. Dat gaat de rechtbank in VS nog vaststellen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vs zijn op dit moment met hun bootjes in Amerika uit territoriale wateren knallen mensen geen kans op een proces geven net zo goed staatsterroristen.
In dat opzicht is het nu soort zoekt soort.
Moet je je argumenten bij parlementariërs van EU neerleggen, en al de andere landen die IRGC, Hamas en Hesbollah als terroristen labelen. Ik weet zeker dat ze dat niet zonder juridische onderbouwing gedaan hebben. Maar jah, voor sommige pro-palestijnen zelfs basis dingen zoals het Handvest biedt ook geen oriëntatie. Hopeloos.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De VS als wc eend erkend officieel wie terrorist is terwijl ze zich objectief gezien op dit moment zelf op andere plaatsen als staatsterroristen gedragen..
Als je de crimineel en slachtoffer als gelijken stelt, dan ben je in feite pro-crimineel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:48 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
Overigens ben ik ook niet pro-palestina. Wat mij betreft zijn het twee terroristenvolken die op elkaar los gaan, zolang ze maar niet van mij verwachten dat ik ook maar een vinger uit zal steken om een van de twee te steunen of helpen.
Dus nee, ook israel niet.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:58 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen of ze daar wel of niet voldoende bewijs van hadden. Dat gaat de rechtbank in VS nog vaststellen.
Wat is er zo grappig aan? Het was een eerlijke antwoord, als ik het niet weet dan zeg ik gewoon ipv uit m'n bek te lullen zoals sommigen hier.quote:
Je lult objectief gezien uit je nek want komt niet eens met bewijzen dat er uberhaubt rechtzaken gevoerd gaan worden .quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:21 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan? Het was een eerlijke antwoord, als ik het niet weet dan zeg ik gewoon ipv uit m'n bek te lullen zoals sommigen hier.
Hoezo? Maduro krijgt wel een eerlijke proces, en de rechter is bepaald geen fan van Trump.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je lult objectief gezien uit je nek want komt niet eens met bewijzen dat er uberhaubt rechtzaken gevoerd gaan worden .
Je had het ICC moeten noemen, dat klinkt iets geloofwaardiger. Neem meteen je grote vriend Bibi mee voor een bezoekje.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:58 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen of ze daar wel of niet voldoende bewijs van hadden. Dat gaat de rechtbank in VS nog vaststellen.
Wat heeft ICC hier mee te maken? Lees eens artikel 1 van de Rome Statuut voordat je onzin gaat posten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:38 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Je had het ICC moeten noemen, dat klinkt iets geloofwaardiger. Neem meteen je grote vriend Bibi mee voor een bezoekje.
Omdat de enige zaak die hier over loopt (overigens ook de eerste keer in de historie dat de Amerikaanse marine in een civiele zaak moet opdraven) Burnley v. United States is. En de verdediging is daar totaal niet bezig met "bewijzen" dat er voldoende aanwijzingen waren om de militaire actie te rechtvaardigen, maar enkel met zich beroepen op allerlei vormen van immuniteit van rechtsvervolging in een civiele zaak.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:21 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan? Het was een eerlijke antwoord, als ik het niet weet dan zeg ik gewoon ipv uit m'n bek te lullen zoals sommigen hier.
Fact-checking U.S. military boat strikes in the Caribbean and Pacific as death toll passes 200quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:32 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Hoezo? Maduro krijgt wel een eerlijke proces, en de rechter is bepaald geen fan van Trump.
Wie zei dat het een civiele zaak was? Naar m'n weten was het kwestie van de nationale veiligheid in verband met drugs die ze VS binnen smokkelen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat de enige zaak die hier over loopt (overigens ook de eerste keer in de historie dat de Amerikaanse marine in een civiele zaak moet opdraven) Burnley v. United States is. En de verdediging is daar totaal niet bezig met "bewijzen" dat er voldoende aanwijzingen waren om de militaire actie te rechtvaardigen, maar enkel met zich beroepen op allerlei vormen van immuniteit van rechtsvervolging in een civiele zaak.
Gebeurt vaker in anti terreur zaken. Welkom in de echte wereld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Fact-checking U.S. military boat strikes in the Caribbean and Pacific as death toll passes 200
200 staats moorden zonder enig proces.
Totaal onbewezen drugs zaken hier gewoon zonder verfieerbaar bewijs als terreur neerzetten om Amerikaans staatsterrorisme maar niet toe te hoeven geven..quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:14 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Gebeurt vaker in anti terreur zaken. Welkom in de echte wereld.
Ho ho, dat heten tegenwoordig objectieve feiten. En als je die feiten weerlegt ben je anti-semiet, anti-westers, extreemlinks, dom of pro-Palestina (take your pick)quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Totaal onbewezen drugs zaken hier gewoon zonder verfieerbaar bewijs als terreur neerzetten om Amerikaans staatsterrorisme maar niet toe te hoeven geven..
Dat vind ik nou juist heel grappig. Er is nog geen zitting geweest, maar je weet van tevoren al dat het onbewezen is. En gaan jullie mijn vertellen dat ik uit m'n bek lul? Ga iemand anders zoeken voor dat soort discussies, dumbo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Totaal onbewezen drugs zaken hier gewoon zonder verfieerbaar bewijs als terreur neerzetten om Amerikaans staatsterrorisme maar niet toe te hoeven geven..
Waar heb je feiten gezien? Heeft de Justitie al gesproken? Hebben de advocaten aan het woord geweest? Nee, dat is nog niet gebeurd maar jullie mafkezen weten het al nog voordat de rechter het weet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ho ho, dat heten tegenwoordig objectieve feiten. En als je die feiten weerlegt ben je anti-semiet, anti-westers, extreemlinks, dom of pro-Palestina (take your pick)
Wat een oeverloos gezwets. Je weet inderdaad niet zoveel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:13 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Wie zei dat het een civiele zaak was? Naar m'n weten was het kwestie van de nationale veiligheid in verband met drugs die ze VS binnen smokkelen.
Ik volg de rechtszaak niet maar volgens mij is er nog geen rechtszitting geweest. Dus we weten überhaupt niet wat daar aan bewijsmateriaal geleverd is van beide kanten. Ik wacht liever af wanneer er duidelijkheid in komt, voordat ik m'n mening vorm.
Jij vond trouwens grappig als ik zeg dat ik het niet weet wanneer ik het niet weet. Ik vind juist grappig als iemand zegt dat hij het weet terwijl hij het niet weet en kan ook niet weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |