Maar goed ook. Met terroristen afspraken maken mag jij gaan doen. We gooien bommen erop.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit hele feestje begon met naar Israel luisteren
Hoezo moet ik dat doen, ik heb er geen last van verderquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:42 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Maar goed ook. Met terroristen afspraken maken mag jij gaan doen. We gooien bommen erop.
Lacht zich suf?quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor de 27e keer?
Iran lacht zich suf. Ik denk dat die zich echt nergens druk om maken. Enige om het af te maken zou een grondinvasie zijn, maar dat is zwaar dodelijk voor de Amerikanen. Met alleen bombardementen komen we echt nergens.
Ach, geregistreerd op 29 mei.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat doen, ik heb er geen last van verder
Je stelling klopte gewoon niet
ik heb niet zo´n zin om dat soort dingen uit te zoekenquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach, geregistreerd op 29 mei.
Laat gaan joh.
Maar zo werkt het niet hé. Het gaat niet om de poppetjes. Het gaat om het regime en wat er tot nu toe bereikt is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:58 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Lacht zich suf?
Zijn toch al een heel aantal generaals en gezinnetjes kapotdood ondertussen, denk je ze daar echt om lachen?
Je hebt geen idee wat ik bedoel en al een oordeel dat het niet klopt. Typisch.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat doen, ik heb er geen last van verder
Je stelling klopte gewoon niet
En jij bent hier op Fok! geboren begrijp ik.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach, geregistreerd op 29 mei.
Laat gaan joh.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Peppert het volgende:
Ik geloof niet dat dit blijvend zal zijn. De VS heeft een lange geschiedenis van eerst haar wonden likken, even pas op de plaats maken en vervolgens weer keihard toeslaan. Dat begon al bij de inheemse Amerikanen, met wie tientallen akkoorden werden gesloten die later werden geschonden, en sindsdien is dat patroon eigenlijk nooit verdwenen.
Regime is veranderd van theocratie naar junta. Die is er ook niet voor lang.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet hé. Het gaat niet om de poppetjes. Het gaat om het regime en wat er tot nu toe bereikt is.
Dat geloof ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 09:46 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Regime is veranderd van theocratie naar junta. Die is er ook niet voor lang.
Die nieuwe Ayatollah van Schrödinger is waarschijnlijk al lang naar Allah. Anders zouden ze hem laten zien of horen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook
Die Moytaba die leeft net meer en de Garde doet net alsof , ondertussen gaan de ayatollahs hun macht verliezen
Ze zitten steviger in het zadel dan ooit en bovendien is er na de acties van Trump iets ergers voor in de plaats gekomen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:46 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Regime is veranderd van theocratie naar junta. Die is er ook niet voor lang.
Ik weet niet wat erger is, theocratie of junta. Naar m'n mening zijn het verschillende soorten stront. Maar over het stevig in het zadel zitten, dat moeten we nog zien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze zitten steviger in het zadel dan ooit en bovendien is er na de acties van Trump iets ergers voor in de plaats gekomen.
Het heeft er veel weg van dat je een bepaalde agenda pusht. Deze beelden laten namelijk niet zien dat er inderdaad 'miljoenen' mensen zijn. Het zijn zeer korte, geknipte fragmenten, het kunnen er in de ene video tienduizenden zijn in de andere video honderduizenden. Iran heeft bijna 100 miljoen inwoners, dus dit toont niet aan dat de Iraanse bevolking zogenaamd in grote getale achter het regime zou staan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:23 schreef -Stranger- het volgende:
[..]
De beelden hieronder bevestigen inderdaad dat miljoenen mensen aanwezig waren bij de begrafenis van ayatollah Khamenei. Deze massale opkomst van Iraniërs spreekt het westerse narratief opnieuw tegen, evenals het beeld dat de Iraanse bevolking zich in overgrote meerderheid tegen de Islamitische Republiek verzet.
Er zijn ook videobeelden uit Najaf, Irak, waar miljoenen mensen de begrafenisstoet van Khamenei bijwoonden.
Een van de meest hilarische posts van dit jaar, hulde.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft er veel weg van dat je een bepaalde agenda pusht.
Oh vind je? Onderbouw eens verder dan ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een van de meest hilarische posts van dit jaar, hulde.
De zelfreflectie is echt schrijnendquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een van de meest hilarische posts van dit jaar, hulde.
Je kunt het dus niet onderbouwen, duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:39 schreef Monolith het volgende:
Ik zou hier graag Johan Cruijff's "Je gaat het pas zien als je het doorhebt" citeren, maar dat zou veronderstellen dat het er niet lachwekkend dik bovenop ligt.
hij vind het grappig omdat juist jij degene bent die een bepaalde agenda pushedquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet onderbouwen, duidelijk.
Integendeel. Ik ben hier al jaren actief en heb mijn standpunten nooit concreet veranderd, zeker niet mbt het Midden-Oosten en ben hier ook niet actief geworden vanwege dat onderwerp.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij vind het grappig omdat juist jij degene bent die een bepaalde agenda pushed
constant
iedere dag
de hele dag door
beetje pot verwijt de ketel zeg maar
ja hey ik leg hem alleen ff uit omdat je het niet leek te snappen maar het is echt het pot verwijt de ketel idee volgens mij hoor dus niks integendeelquote:Op donderdag 9 juli 2026 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Ik ben hier al jaren actief en heb mijn standpunten nooit concreet veranderd, zeker niet mbt het Midden-Oosten en ben hier ook niet actief geworden vanwege dat onderwerp.
De reden waarom ik stelde dat er een agenda zou worden gepusht is omdat de user waar ik het over had sinds eergisteren lid is en zich meteen met dit soort posts meldt in NWS en elders al antisemitisme loopt te rechtvaardigen.
Dat maakt het dan ook nogal vreemd dat de user Monolith vervolgens over mij begint, omdat die vergelijking niet opgaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |