Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Verschrikkelijk wijf is hetquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
De PoekieShow draait nog op volle toeren.. van een grijs muisje naar BG Ster incl allures , met dank aan De Diedert, goed werk![]()
[ afbeelding ]
Eerder was het andersom, luisterde Julia ook niet en bleef ze doordrammen. Ze krijgt wat ze zelf geeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef Scottie16 het volgende:
Julia heeft wel gelijk, ze wil nog niet praten dus ze geeft haar grens aan. Bonnie moet dan nog ff geduld hebben en niet doordrammen.
Ik denk echt dat je het verkeerd ziet.. Poekie is een onschuldig slachtoffertje dat verscheurd wordt door emoties, geklemd tussen twee liefdes die aan haar trekken ... enzo ..quote:
Tuurlijk mist ze iets in relatie met haar vriend, maar meen je nu serieus dat je haar moet laten genieten? Ze wou Max toch iets bewijzen? Wat dan, want Max geeft aan niet blij te worden van beelden van haar en Diederik, waarom gaat ze dat die dropping met hem doen en blijft ze aan die beroeps flirter plakken. Als je ongelukkig in de relatie bent, dan maak je het uit, ze heeft nu al laten zien en bewezen niks om Max en hun relatie te geven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:29 schreef Scottie16 het volgende:
Anouk haar relatie van 6 jaar is in een slob geraakt, wat ze mist bij Max krijgt ze van Died, ze vind deze aandacht heerlijk. Nou laat die meid genieten, ik hoop dat ze blijft. Maar ze zal wel naar Max gaan want dat is de veiligste keuze toch?
Een maand geleden was het nog Max voor Max na. Hoe trots hij op haar is blablabla en missen en janken om een telefoontje. Er was niks mis met de relatie, nu wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:42 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Tuurlijk mist ze iets in relatie met haar vriend, maar meen je nu serieus dat je haar moet laten genieten? Ze wou Max toch iets bewijzen? Wat dan, want Max geeft aan niet blij te worden van beelden van haar en Diederik, waarom gaat ze dat die dropping met hem doen en blijft ze aan die beroeps flirter plakken. Als je ongelukkig in de relatie bent, dan maak je het uit, ze heeft nu al laten zien en bewezen niks om Max en hun relatie te geven.
We gaan het weten over een week.. of Poekie kiest voor Glamor&Shine als Sterspeelster in de Loods bijgestaan door DappereDieder aan haar zijdequote:Op woensdag 8 juli 2026 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zei het vorige week al, en zeg het nog maar een keer: dit is gewoon Britt/Diederik 2.0
Net zo toxic, net zo'n overkill aan zendtijd
Het was al snel duidelijk dat Poekie geen concurrenten wilde met Diedert, alle aandacht moest naar haar.. er staat tenslotten wel iets op het spel , wel of geen Max meer thuisquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:57 schreef Gutso het volgende:
Vind Anouk wel beetje een mean girl, ook hoe ze achterom de rug van Fatima zo gemeen deed met Diederik. Diederik eigenlijk ooo wel een mean girl
ik stel me altijd eerst voor.....quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga jij wel eens vreemd? Mooi onderwerp.. toepasselijk bij Vandaag Inside
Werkt dat ook?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik stel me altijd eerst voor.....
Goeie tipquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan ga je helaas niet meer vreemd
Ik. Speel dat nooit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef Cirilico het volgende:
Wie weet Monopoly nou niet. Gewoon met de klok mee.
En is niet de eerste keer dat ze dat doet. Vreselijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Lekker hoor weer zeggen dat je beter mij had kunnen laten spelen. Nare eigenschap van zusje.
Die zusjes zijn sowieso vervelendquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Lekker hoor weer zeggen dat je beter mij had kunnen laten spelen. Nare eigenschap van zusje.
Denk dat de Leeuwen er nog 1 maand zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat komt er nu eerst.. de Knockouts of de LeeuwenDump?
Zonder ton.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Ik snap het niet zo goed , Ricky gaat sowieso toch naar huis. Wat is het probleem dan als ze verliezen met de knock-outs? Mis ik iets
Dat ze die vier nuttelozen gewoon nog een maand laten zitten? Dat is geen TV makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de Leeuwen er nog 1 maand zijn.
Dus als ze 250 hadden gepakt waren ze tweede? Niet op vorige punten gelet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zonder ton.![]()
Nu moeten ze drie duels winnen ipv twee. Poeh poeh.
Als ik zo kijk naar het plaatje van @5thencounter dan hadden de Gieren moeten winnen en de Haaien hadden geen tweede moeten worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus als ze 250 hadden gepakt waren ze tweede? Niet op vorige punten gelet.
Nee wacht ik snap het al dan hadden ze de eerste knock-outs niet hoeven spelen omdat de vossen eruit lagen dan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar het plaatje van @:5thencounter dan hadden de Gieren moeten winnen en de Haaien hadden geen tweede moeten worden.
De Haaien zouden met hun gedeelde 2e/3e plek dus onder de Gieren hebben geëindigd.
427 vs 435
Second Love.. Ssstt enzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Als Anouk er zo zeker van is dat ze niks verkeerd doet en er verder niks aan de hand is, hoeft ze ook bang te zijn dat Max zo boos is..
Oh ja hahah. Dat ook gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wacht ik snap het al dan hadden ze de eerste knock-outs niet hoeven spelen omdat de vossen eruit lagen dan.
Dat ze breekt. Missie geslaagd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Wat blijft ie drammen zeg. Wat wil ie nu bereiken?
Dan moeten ze ook nog effe de knockouts winnen.. en de historie leert...quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:53 schreef Cirilico het volgende:
Het is toch logisch dat ze bij het bovenste team wil.
Dat is onmogelijk zij hoeven de eerste knock-outs niet te spelen, je zit dus met Juul opgescheept tenzij ze die ton pakt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Juultje is blij natuurlijk.. maar welke slang wordteruit gekickt
Ik mag serieus hopen dat de Slangen acuut van 1 naar 4 gaan en Juul mot oprotten
Jij post het, ik dacht het.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze staat er bij alsof ze een strapon heeft voorgebonden
Maar ze heeft totaal daar al een tijd gezeten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Roma zich niet opoffert, die gozer zit er net geef hem die kans om te spelen. Beau is ook een achterbaks mokkel die doet net alsof haar neus bloedt.
Zo is Beau, Dit is niet haar spel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Roma zich niet opoffert, die gozer zit er net geef hem die kans om te spelen. Beau is ook een achterbaks mokkel die doet net alsof haar neus bloedt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |