Dan zijn alle leeuwen uitgesloten voor de finale.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:53 schreef Dotteke het volgende:
De laatste wissel
Hoe....... dat zien we zo zegt Jan
Die Bonnie is een echte beroeps-klaagster.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef Scottie16 het volgende:
Julia heeft wel gelijk, ze wil nog niet praten dus ze geeft haar grens aan. Bonnie moet dan nog ff geduld hebben en niet doordrammen.
Niks mis mee om te huilen, behalve voor elke scheet.quote:
Vanmiddag nog gehuild, buurvrouw waar ik voor kookte vanmiddag overleden. Was vanmorgen nog bij haarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee om te huilen, behalve voor elke scheet.
Gecondoleerd Fritsiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gehuild, buurvrouw waar ik voor kookte vanmiddag overleden. Was vanmorgen nog bij haar
2.5 week geleden door ambu laten ophalen omdat het niet goed ging met haar, bleek ze acute leukemie
te hebben.
Ja dat zijn verdrietige dingen, en hoef je je emotie niet weg te stoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gehuild, buurvrouw waar ik voor kookte vanmiddag overleden. Was vanmorgen nog bij haar
2.5 week geleden door ambu laten ophalen omdat het niet goed ging met haar, bleek ze acute leukemie
te hebben.
Ja die gaat zichzelf niet in die tent zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:17 schreef spapaars het volgende:
Mag wel zijn laatste maand zijn, maar wil wel voor die ton gaan.
Dat snappen ze niet.
Join de fanclub, niet omdat hij zo relaxed is maar uhhh... andersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef Hagenesie het volgende:
Ik ben steeds meer Sayf fan. Wat is hij relaxed.
Ja, hij zegt soms met heel veel woorden precies niks, maar verder doet ie geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef Hagenesie het volgende:
Maar ook veilig voor een volgende cyclus.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef Hagenesie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |