Dan zijn alle leeuwen uitgesloten voor de finale.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:53 schreef Dotteke het volgende:
De laatste wissel
Hoe....... dat zien we zo zegt Jan
Die Bonnie is een echte beroeps-klaagster.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef Scottie16 het volgende:
Julia heeft wel gelijk, ze wil nog niet praten dus ze geeft haar grens aan. Bonnie moet dan nog ff geduld hebben en niet doordrammen.
Niks mis mee om te huilen, behalve voor elke scheet.quote:
Vanmiddag nog gehuild, buurvrouw waar ik voor kookte vanmiddag overleden. Was vanmorgen nog bij haarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee om te huilen, behalve voor elke scheet.
Gecondoleerd Fritsiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gehuild, buurvrouw waar ik voor kookte vanmiddag overleden. Was vanmorgen nog bij haar
2.5 week geleden door ambu laten ophalen omdat het niet goed ging met haar, bleek ze acute leukemie
te hebben.
Ja dat zijn verdrietige dingen, en hoef je je emotie niet weg te stoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gehuild, buurvrouw waar ik voor kookte vanmiddag overleden. Was vanmorgen nog bij haar
2.5 week geleden door ambu laten ophalen omdat het niet goed ging met haar, bleek ze acute leukemie
te hebben.
Ja die gaat zichzelf niet in die tent zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:17 schreef spapaars het volgende:
Mag wel zijn laatste maand zijn, maar wil wel voor die ton gaan.
Dat snappen ze niet.
Join de fanclub, niet omdat hij zo relaxed is maar uhhh... andersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef Hagenesie het volgende:
Ik ben steeds meer Sayf fan. Wat is hij relaxed.
Ja, hij zegt soms met heel veel woorden precies niks, maar verder doet ie geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef Hagenesie het volgende:
Maar ook veilig voor een volgende cyclus.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef Hagenesie het volgende:
Had hem graag in de finale zien staan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Join de fanclub, niet omdat hij zo relaxed is maar uhhh... anders
Iig nog een maandje verbazing en genotquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:48 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Had hem graag in de finale zien staan.
Ik heb net The Party even op de dowload gezet, die wil ik wel weer eens zien.quote:
1968, best een klassieker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net The Party even op de dowload gezet, die wil ik wel weer eens zien.
Geniale komedie film (de laatste 5 minuten zijn overkill) Geweldige acteur, ook andere mooie rollen gespeeld.quote:
Vind ik ook. En sowieso vind ik dat Julia in discussies heel vaak gelijk heeft. Ook bijv met die ballonnen discussie die ze met die dikke had.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:55 schreef Scottie16 het volgende:
Julia heeft wel gelijk, ze wil nog niet praten dus ze geeft haar grens aan. Bonnie moet dan nog ff geduld hebben en niet doordrammen.
Ze mochten het pas met de anderen over hebben als Jan het erover had gehad.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Hoezo nix mogen zeggen, de opdracht was al na een uur verloren
Maar er stond niet bij welke straf er zou volgen als ze het wel vertelden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 02:21 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ze mochten het pas met de anderen over hebben als Jan het erover had gehad.
Hier is nooit beweert dat Anouk geen aandeel heeft in die hele toestand tussen haar en die Diederik.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:04 schreef kater1 het volgende:
Even iets waar ik me al eeuwen aan irriteer. Diederik wordt neergezet als de grote verleider, dat klopt ook wel, maar Anouk deed qua flirten en dubbelzinnige opmerkingen richting Diederik niet voor hem onder. Echt niet dat ze een naïef onschuldig meisje is dat als een blok viel voor zijn charmes. Het kwam van twee kanten.
Was dat Dominique niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:59 schreef Soury het volgende:
Anouk kan dus niet worden gewisseld, dat had ze gekocht. Was ik even vergeten.
Zo snel kan het dus gaan Fritsie, gecondoleerd met het verlies en sterkte.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
te hebben.
Vooral zijn beleefde gedrag spreekt mij aan maar verder een beetje eng typetje. Maar offert Sayr zich nu weer op om leeuw te worden of vergis ik mij?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geniale komedie film (de laatste 5 minuten zijn overkill) Geweldige acteur, ook andere mooie rollen gespeeld.
Saif heeft wat, ik hou helemaal niet van zweverige types maar hij deed me ineens aan Sellers denken door zijn goedbedoelde onhandige manier van doen/handelen/communiceren.
Die 2 lopen gewoon in de weg en bovendien zijn het meesters in niemand uit laten praten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 01:33 schreef ThijsTH het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Nyssa nog op een mogelijke relatie met Ricky buiten de poort hoeft te rekenen. Die is helemaal klaar met die tweeling, ze zijn ook zo ontzettend onhandig en naief altijd.
Ja maar dat hele bondje was dus uitgesloten van leeuwenwissel, en ik had het hier erover dat het me wel grappig leek als Anouk de tent in moest. Dat feest ging dus niet door.quote:
Ja, dat is ook zo, die is nu veilig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat hele bondje was dus uitgesloten van leeuwenwissel, en ik had het hier erover dat het me wel grappig leek als Anouk de tent in moest. Dat feest ging dus niet door.
Echt ook elke lift zat ze zo schuin in de auto tegen Diederik aan. En dat was echt niet vanwege plaatsgebrek!quote:Op maandag 6 juli 2026 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
Dagje Zutphen Poek? Neuhhh ze trapt er niet meer in
[ afbeelding ]
Ze geniet van Diedert en zijn "steun" in verwarde tijden, dat is wel duidelijk zichtbaar, ik gun ze een lang en happy Instagramlevenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt ook elke lift zat ze zo schuin in de auto tegen Diederik aan. En dat was echt niet vanwege plaatsgebrek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |