En is niet de eerste keer dat ze dat doet. Vreselijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Lekker hoor weer zeggen dat je beter mij had kunnen laten spelen. Nare eigenschap van zusje.
Die zusjes zijn sowieso vervelendquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Lekker hoor weer zeggen dat je beter mij had kunnen laten spelen. Nare eigenschap van zusje.
Denk dat de Leeuwen er nog 1 maand zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat komt er nu eerst.. de Knockouts of de LeeuwenDump?
Zonder ton.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Ik snap het niet zo goed , Ricky gaat sowieso toch naar huis. Wat is het probleem dan als ze verliezen met de knock-outs? Mis ik iets
Dat ze die vier nuttelozen gewoon nog een maand laten zitten? Dat is geen TV makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de Leeuwen er nog 1 maand zijn.
Dus als ze 250 hadden gepakt waren ze tweede? Niet op vorige punten gelet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zonder ton.![]()
Nu moeten ze drie duels winnen ipv twee. Poeh poeh.
Als ik zo kijk naar het plaatje van @5thencounter dan hadden de Gieren moeten winnen en de Haaien hadden geen tweede moeten worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus als ze 250 hadden gepakt waren ze tweede? Niet op vorige punten gelet.
Nee wacht ik snap het al dan hadden ze de eerste knock-outs niet hoeven spelen omdat de vossen eruit lagen dan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar het plaatje van @:5thencounter dan hadden de Gieren moeten winnen en de Haaien hadden geen tweede moeten worden.
De Haaien zouden met hun gedeelde 2e/3e plek dus onder de Gieren hebben geëindigd.
427 vs 435
Second Love.. Ssstt enzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Als Anouk er zo zeker van is dat ze niks verkeerd doet en er verder niks aan de hand is, hoeft ze ook bang te zijn dat Max zo boos is..
Oh ja hahah. Dat ook gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wacht ik snap het al dan hadden ze de eerste knock-outs niet hoeven spelen omdat de vossen eruit lagen dan.
Dat ze breekt. Missie geslaagd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Wat blijft ie drammen zeg. Wat wil ie nu bereiken?
Dan moeten ze ook nog effe de knockouts winnen.. en de historie leert...quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:53 schreef Cirilico het volgende:
Het is toch logisch dat ze bij het bovenste team wil.
Dat is onmogelijk zij hoeven de eerste knock-outs niet te spelen, je zit dus met Juul opgescheept tenzij ze die ton pakt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Juultje is blij natuurlijk.. maar welke slang wordteruit gekickt
Ik mag serieus hopen dat de Slangen acuut van 1 naar 4 gaan en Juul mot oprotten
Jij post het, ik dacht het.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze staat er bij alsof ze een strapon heeft voorgebonden
Maar ze heeft totaal daar al een tijd gezeten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Roma zich niet opoffert, die gozer zit er net geef hem die kans om te spelen. Beau is ook een achterbaks mokkel die doet net alsof haar neus bloedt.
Zo is Beau, Dit is niet haar spel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Roma zich niet opoffert, die gozer zit er net geef hem die kans om te spelen. Beau is ook een achterbaks mokkel die doet net alsof haar neus bloedt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |