abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 juli 2026 @ 12:39:42 #251
5428 crew  miss_sly
pi_221418905
Ach ja, zo zijn er ook mannen te vinden die andere mannen af vallen:

https://www.tiktok.com/@owen_squires/video/7665793570288258318

De ene wordt een pick-me-girl genoemd, de ander zal dan wel goed willen liggen bij de vrouwen. Of misschien is het gewoon niet zo zwart-wit en gemakkelijk plat te slaan en zijn zowel mannen als vrouwen geen homogene groep waarvoor alles hetzefde is en die allemaal dezelfde mening hebben en gedragingen vertonen.

Nuance. Just a thought.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221418910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 18:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Weet je wat nou de hele grap is van dit soort accounts? Ze menen er geen klote van maar gebruiken frustimannen als verdienmodel. O-)
Bedoel je die rechter, of de linker die zichzelf filmt en af en toe knikt terwijl ze die rechter kijkt, of allebei?
pi_221418920
Sowieso moet je filmpjes met "alle mannen doent dit" "alle vrouwen denken dit" "alle X Y Z" niet serieus nemen, allemaal raigebait
pi_221423937
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 12:40 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Bedoel je die rechter, of de linker die zichzelf filmt en af en toe knikt terwijl ze die rechter kijkt, of allebei?
Weet ik veel ik ga die zeikverhalen niet uitgebreid bekijken.

Maar wat ze doen is puur een verkooptrucje. Mannen willen namelijk maar al te graag horen hoe zielig ze wel niet zijn.

Dit is ook zo'n kanaal.

Bekijk deze YouTube-video

Vooral thema's rondom seks of gebrek aan sex (Dead Bedroom) zijn extreem populair op TikTok Reddit en YouTube.
blablablabla
pi_221445490
Ik hoor van beide kanten steeds meer frustraties. Vrouwen willen geen man meer, mannen willen geen vrouw meer. En ondertussen zijn er meerdere groeperingen die proberen te profiteren van de frustratie van beide geslachten.

Andrew Tate, Jordan Peterson, Joe Rogan en andere figuren in de manosfeer proberen jonge mannen te overtuigen dat vrouwen allemaal hypergaam zijn, extreem hoge eisen hebben en daardoor op hun plek moeten worden gezet. Bepaalde vrouwelijke creators op TikTok, zoals SheraSeven proberen vrouwen weer te overtuigen dat mannen alleen maar goed zijn voor geld.
Ik denk dat het werkelijke verhaal gewoon genuanceerder ligt. De meeste mensen kunnen prima overweg met beide geslachten. Ik heb vriendschappen met mannen en ik heb vriendschappen met vrouwen. Ik heb een hele schare aan relaties gehad. En voordat ik langdurig besloot om single te blijven, om aan mezelf te werken en om bepaalde zaken uit het verleden te verwerken, heb ik ook heel veel dates gehad.

Maar ik merk nu ook op de datingapps dat het gedrag gewoon steeds vreemder begint te worden. Een normale wederkerige relatie begint eerst met respect en met moeite doen om elkaar te leren kennen. De meeste mensen zullen eerst praten, dan zullen ze met elkaar afspreken en op date gaan, en langzaam wordt er vertrouwen opgebouwd om te vervolgen naar intimiteit.

Zoenen is in mijn idee iets wat je doet op het moment dat je besluit dat je wil kijken of er misschien een relatie in zit. En dan heb ik het puur alleen maar over daten vanuit het kader waarin je ook op zoek bent naar een monogame relatie. Natuurlijk zijn er ook heel veel mensen op zoek naar gewoon casual seks of hebben een open relatie, maar dat is niet het kader waarin ik date.

Heel veel manipulators op datingapps zullen zeggen dat je eerst een testride moet geven voordat ze überhaupt besluiten of jij goed genoeg bent om te kiezen uit de zogenaamde honderden vrouwen die ze allemaal op een bepaald moment in hun berichten hebben. Maar aan de andere kant zullen dezelfde mannen ook klagen dat vrouwen heel erg hypergaam zijn en alleen de allerbeste man willen en geen enkele aandacht geven aan de gemiddelde persoon in hun buurt.
Het kan niet beide waar zijn. Als vrouwen werkelijk alleen maar de allerbeste man willen, waarom zouden die vrouwen zich dan eindeloos bezighouden met een magere, kalende vent die hen vertelt dat ze hem moeten verdienen? Dan zullen ze denken: ik kijk wel verder, ik ga wel met Chad daten.

Het wordt gewoon tijd dat mensen gewoon weer respectvol met elkaar omgaan. Dat daten weer gewoon iets wordt waarbij je kijkt of je samen een leven aan wil gaan, in plaats van een gekrenkt ego en een statusherstel.

Op het moment dat een man mij vertelt dat ik hem moet verdienen, ben ik al afgehaakt. Op het moment dat iemand mij vertelt dat ze meerdere mensen tegelijk daten, lees ik het als een signaal van eerdere schaarste en een behoefte aan het herstel van status. En dat is voor mij nog onaantrekkelijker, want dat zegt mij dat iemand in het verleden ook al niet gekozen werd. Dan ga ik me later afvragen waarom ik nu zo in godsnaam zou moeten geloven dat hij dat wel wordt en zo bijzonder is dat ik mijn zelfrespect daarvoor zou moeten laten varen.
pi_221445682
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:53 schreef Lulu888 het volgende:
Ik heb vriendschappen met mannen
:')
pi_221445942
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 15:47 schreef alternatif het volgende:

[..]
:')
Jij hebt alleen vrienden op WoW?
pi_221446157
quote:
Andrew Tate, Jordan Peterson, Joe Rogan en andere figuren in de manosfeer proberen jonge mannen te overtuigen dat vrouwen allemaal hypergaam zijn, extreem hoge eisen hebben en daardoor op hun plek moeten worden gezet.
Tate misschien, Rogan en zeker Peterson niet.

Dat de laatste twee weleens gezegd hebben dat jonge mannen niet over zich heen moeten laten lopen door vrouwen is wat anders.
  maandag 27 juli 2026 @ 18:39:00 #259
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221446434
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:44 schreef Horzula het volgende:

[..]

dat mannen niet over zich heen moeten laten lopen door vrouwen is wat anders.
nou zou dat me juist wel wat lijken, mits ze niet al te zwaar zijn en bij voorkeur op blote voeten

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 27-07-2026 19:00:49 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 27 juli 2026 @ 19:01:52 #260
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221446649
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:39 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Jij hebt alleen vrienden op WoW?
alleen op facebook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221446717
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:44 schreef Horzula het volgende:

[..]
Tate misschien, Rogan en zeker Peterson niet.

Dat de laatste twee weleens gezegd hebben dat jonge mannen niet over zich heen moeten laten lopen door vrouwen is wat anders.
Ik heb genoeg misogyne meuk van jankbal Peterson gezien over vrouwen slaan en make up.
  maandag 27 juli 2026 @ 19:15:10 #263
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221446741
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 19:27:12 #264
38824 crew  Droopie
pi_221446830
zo kan die wel weer, beetje normaal met elkaar communiceren aub.
Hell To The Liars
pi_221446983
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 19:10 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik heb genoeg misogyne meuk van jankbal Peterson gezien over vrouwen slaan en make up.
Dat van vrouwen slaan heb ik niet gezien.

Ik ben trouwens geen incel. Ben nu aan het bijkomen van het seksfeest van zondagmorgen.
pi_221448304
Als vrouwen geen man meer willen dan is er geen seks, geen nakomelingen en verdwijnt de mensheid. Op wat verkrachtingen na. Maar dat is niet duurzaam.

Als een vrouw zelfstandig wil zijn en daarbij ervaart dat ze geen man nodig heeft dan is dat prima.. Voor die vrouw zijn er 10 vrouwen die wel normaal nadenken en gewoon een man willen om haar leven mee te delen. Mee te kunnen praten, kinderen te kunnen opvoeden, hobby's om mee te delen. Van alles wat een man als positieve bijdrage kan leveren in een relatie (en de vrouw ook voor de man)
pi_221448664
quote:
Hé, de nieuwe kloon van (naam vergeten, maar zogenaamd geweldig leuke vrouw die alleen maar klote mannen tegenkomt met het daten terwijl ze nooit meer wil daten).

[ Bericht 0% gewijzigd door VEM2012 op 28-07-2026 07:05:23 ]
pi_221449209
Vrouwen willen vast nog wel mannen maar wel enkel een specifieke soort man. De knappe blonde lange boreale chad. Of een tyrone of een abdulah. dat zijn de uitheemse culturele variaties maar wel allen lang en knap.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 08:42:38 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221449220
quote:
Andrew Tate, Jordan Peterson, Joe Rogan en andere figuren in de manosfeer proberen jonge mannen te overtuigen dat vrouwen allemaal hypergaam zijn, extreem hoge eisen hebben en daardoor op hun plek moeten worden gezet.
Waarom lieg je?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 28 juli 2026 @ 08:43:30 #270
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221449222
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:39 schreef Memeowitz het volgende:
Vrouwen willen vast nog wel mannen maar wel enkel een specifieke soort man. De knappe blonde lange boreale chad. Of een tyrone of een abdulah. dat zijn de uitheemse culturele variaties maar wel allen lang en knap.
Een lul hebben maar geen lul zijn is volgens mij een prima samenvatting.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Eindredactie Games dinsdag 28 juli 2026 @ 08:45:53 #271
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221449228
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:39 schreef Memeowitz het volgende:
Ziehier de ultieme losermentaliteit, daarmee zal het sowieso nooit wat worden
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_221449272
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:45 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ziehier de ultieme losermentaliteit, daarmee zal het sowieso nooit wat worden
In de wereld van daten geldt de 80/20 wetmatigheid. 20% van de mannen krijgt de meerderheid van de aandacht van vrouwen, terwijl de overige 80% mannen nauwelijks een kans maakt. Noem jij dus 80% van de mannelijke populatie een loser?
  dinsdag 28 juli 2026 @ 08:57:34 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221449280
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
In de wereld van daten geldt de 80/20 wetmatigheid. 20% van de mannen krijgt de overgrote meerderheid van de aandacht van vrouwen, terwijl de overige 80% mannen nauwelijks een kans maakt. Noem jij 80% van de mannelijke populatie een loser?
Ga naar buiten, raak het gras aan en zie dat de meeste mannen gewoon een relatie hebben van superknap tot superlelijk.
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 08:59:00 #274
441859 crew  Lenny77
pi_221449286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
In de wereld van daten geldt de 80/20 wetmatigheid. 20% van de mannen krijgt de overgrote meerderheid van de aandacht van vrouwen, terwijl de overige 80% mannen nauwelijks een kans maakt. Noem jij 80% van de mannelijke populatie een loser?
En toch loopt genoeg van die 80% op straat rond met een partner en kinderen...

Wegblijven van onderzoekjes van OKCupid (of whatever) en Tinder (gek dat je bij een vleeskeuring naar het vlees kijkt en een mooi stukje vlees uitkiest).

Rondkijken in het ECHTE leven naar ECHTE mensen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221449289
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En toch loopt genoeg van die 80% op straat rond met een partner en kinderen...

Wegblijven van onderzoekjes van OKCupid (of whatever) en Tinder (gek dat je bij een vleeskeuring naar het vlees kijkt en een mooi stukje vlees uitkiest).

Rondkijken in het ECHTE leven naar ECHTE mensen!
Genoeg beweer je. Nou het geboortecijfer geeft al een ander beeld. En andere onderzoeken (Gen Z jongens hebben minder seks dan ooit tevoren) laten toch een hele andere werkelijkheid zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')