abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221272390
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
En, doorrrrr….
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 8 juli 2026 @ 09:35:30 #2
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221272568
'Geen emotioneel onvolwassen man meer'. Dat single leven gaat dan nog eens heel groot worden. Waar zijn de tijden gebleven dat de lamme de blinde kon helpen? Is dit nu een gevolg van relatiemaximalisatie? Of juist een logisch gevolg van toegenomen sociaal economische gelijkwaardigheid. Met als gevolg meer singles die niet 'voldoen' aan de eisen van de markt?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 8 juli 2026 @ 09:42:39 #3
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221272693
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
'Geen emotioneel onvolwassen man meer'. Dat single leven gaat dan nog eens heel groot worden. Waar zijn de tijden gebleven dat de lamme de blinde kon helpen? Is dit nu een gevolg van relatiemaximalisatie? Of juist een logisch gevolg van toegenomen sociaal economische gelijkwaardigheid. Met als gevolg meer singles die niet 'voldoen' aan de eisen van de markt?
vroeger had je elkaar nodig voor een bestaan op te bouwen , nu met al die toeslagen is dat niet meer nodig

Het is ook veel rustiger om alleen te wonen, wat je wilt kun je zelf opzoeken en geen mens die aan je hoofd zeurt
dat je mee moet naar allerlei mensen die je helemaal niet kent en ook niet wilt kennen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 8 juli 2026 @ 09:46:58 #4
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221272742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vroeger had je elkaar nodig voor een bestaan op te bouwen , nu met al die toeslagen is dat niet meer nodig

Het is ook veel rustiger om alleen te wonen, wat je wilt kun je zelf opzoeken en geen mens die aan je hoofd zeurt
dat je mee moet naar allerlei mensen die je helemaal niet kent en ook niet wilt kennen
Dat laatste is zeker fijn voor introverten. Misschien verleren we ook langzaam om te relateren. Toename van eisen en een afname van skills.
  woensdag 8 juli 2026 @ 09:49:46 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221272783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
Nee veel mannen bij wie het niet meteen wil lukken met de liefde kiezen er tegenwoordig voor om van alles en nog wat te doen, behalve hetgene dat ze aantrekkelijk kan maken voor vrouwen.

En waar de slachtofferrol opzoeken eerder iets was waarvoor je je moest schamen, is het tegenwoordig helemaal breed geaccepteerd om te doen of alles aan een ander ligt.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:03:56 #6
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221272856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee veel mannen bij wie het niet meteen wil lukken met de liefde kiezen er tegenwoordig voor om van alles en nog wat te doen, behalve hetgene dat ze aantrekkelijk kan maken voor vrouwen.

En waar de slachtofferrol opzoeken eerder iets was waarvoor je je moest schamen, is het tegenwoordig helemaal breed geaccepteerd om te doen of alles aan een ander ligt.
Is dat niet meer de fundamentele attributiefout? (mijn problemen komen door omstandigheden, hun problemen komen door henzelf)

Slachtofferrol is idd niet sexy. Maar klagen over vrouwen is meer genormaliseerd dan klagen over mannen. We zijn collectief gewend om dat meer aan te horen. Nu de spotlights draaien zie je hoeveel moeite onze superhelden hebben met wat feedback. Je hebt zeker gelijk. Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik hier vooral kom voor de wankers.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:06:48 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221272867
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:03 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Is dat niet meer de fundamentele attributiefout? (mijn problemen komen door omstandigheden, hun problemen komen door henzelf)

Slachtofferrol is idd niet sexy. Maar klagen over vrouwen is meer genormaliseerd dan klagen over mannen. We zijn collectief gewend om dat meer aan te horen. Nu de spotlights draaien zie je hoeveel moeite onze superhelden hebben met wat feedback. Je hebt zeker gelijk. Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik hier vooral kom voor de wankers.
Klagen over mannen is ook een zeer normaal. Misschien wel langer dan andersom. Alleen heeft dat minder met het niet kunnen krijgen van een relatie te maken.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:13:20 #8
483584 incel
they/them
pi_221272906
Komt allemaal door social media. Dat heeft vrouwen gebrainwashed waardoor ze denken dat "geen man meer willen" iets stoers of cools is en ze hiermee het aanzien van andere vrouwen winnen of zo? Terwijl de werkelijkheid is dat ze hier vroeg of laat stervens depressief van worden als iedereen om hun heen wel gewoon een mooi leven met een gezin opbouwt. Maar zij moesten zo nodig de HR professionals worden die 5x per jaar op vakantie gaan naar ibiza zodat ze mooie wijnfoto's op instagram kunnen plaatsen. :')

Misschien moeten we ons als maatschappij meer op de traditionele normen en waarden focussen.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:16:47 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221272930
Sosjal Miedia!!!

Het grote ongrijpbare fenomeen dat je de schuld van alles kan geven heden ten dage
pi_221272947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:03 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]

Wellicht is "vrouwen hebben mannen niet meer zo nodig, de meesten zijn toch maar kamerplanten met een rijbewijs" niet heel constructieve 'feedback', of vind je van wel? Je klinkt ook een beetje rancuneus tegenover de penisbezittende medemens
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:23:11 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221272955
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:20 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Wellicht is "vrouwen hebben mannen niet meer zo nodig, de meesten zijn toch maar kamerplanten met een rijbewijs" niet heel constructieve 'feedback', of vind je van wel? Je klinkt ook een beetje rancuneus tegenover de penisbezittende medemens
Dat is het ook niet. Maar wat je vervolgens doet om wel aantrekkelijk te zijn voor de vrouwen is toch wel eigen verantwoordelijkheid.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:24:14 #12
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221272962
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:20 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat is het Louis van Gaal argument. 'ik kan goed tegen kritiek, maar het moet wel goed gegeven worden'. Guess what? Dan kun je dus niet tegen kritiek. Want kritiek is zelden perfect opgediend.

Dat jij voor de tig zoveelste keer over mij wil hebben of mij wil besmeuren leg ik, wederom, naast mij neer.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:27:22 #13
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221272983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klagen over mannen is ook een zeer normaal. Misschien wel langer dan andersom. Alleen heeft dat minder met het niet kunnen krijgen van een relatie te maken.
Oké. Het probleem is dus meer mannen die relaties willen dan vrouwen die kiezen voor een single bestaan.
pi_221273069
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:24 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat is het Louis van Gaal argument. 'ik kan goed tegen kritiek, maar het moet wel goed gegeven worden'. Guess what. Dan kun je dus niet tegen kritiek. Want kritiek is zelden perfect opgediend.

Dat jij voor de tig zoveelste keer over mij wil hebben leg ik wederom naast mij neer.
Wat een slappe, laffe dooddoener. Kritiek lever je omdat je wilt dat de tegenpartij er iets mee doet. Weet je waat daar lijnrecht tegenover staat? Aantijgingen en verwensingen. Dat is per definitie geen opbouwende kritiek, iedereen die een cursus feedback heeft gegeven, weet dat. Debby weet dat ook. Zelfs jij weet dat. Je houdt je gewoon expres van de domme, oftewel je bent ter kwader trouw aan het handelen. Doe ermee wat je wilt
En ja, als jij denigrerende woorden als 'superhelden' en 'wankers' gaat gebruiken, dan gaat het inderdaad over jou. Wil je niet dat het over jou gaat? Trek dan niet de aandacht naar jezelf toe op een negatieve manier. Oorzaak en gevolg, het is allemaal niet zo lastig, de wereld is geen complot tegen jou he ;)
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:31:51 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221273092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:27 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Oké. Het probleem is dus meer mannen die relaties willen dan vrouwen die kiezen voor een single bestaan.
Dat "kiezen voor een singlebestaan" is niet echt een geloofwaardig verhaal. Vaak een momentopname. Dat soort vrouwen draait als een blad aan een boom bij het krijgen van een goede kilk met de juiste. Je kan dat moeilijk vooruit plannen.

Maar er zijn tegenwoordig wel een hoop kerels die als het niet meteen wil lukken met de vrouwen er niet voor kiezen om te kijken wat beter kan, maar om zich dan maar als een steeds grotere kneus te gedragen onder aanmoediging van ene meneer Tate.
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 10:31:54 #16
5428 crew  miss_sly
pi_221273093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:27 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat mannen recht hebben op een relatie en dat vrouwen, welke reden ze er ook voor hebben om geen relatie te willen (die sowieso ongegrond is of niet bestaand), mannen onrecht aandoen door geen relatie te willen.

Disclaimer: niet alle mannen, niet alle vrouwen, etc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 10:33:46 #17
5428 crew  miss_sly
pi_221273143
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat "kiezen voor een singlebestaan" is niet echt een geloofwaardig verhaal. Vaak een momentopname. Dat soort vrouwen draait als een blad aan een boom bij het krijgen van een goede kilk met de juiste. Je kan dat moeilijk vooruit plannen.

Maar er zijn tegenwoordig wel een hoop kerels die als het niet meteen wil lukken met de vrouwen er niet voor kiezen om te kijken wat beter kan, maar om zich dan maar als een steeds grotere kneus te gedragen onder aanmoediging van ene meneer Tate.
Ik denk dat het in veel gevallen misschien niet per se actief liezen voor een singlebestaan is, maar vooral niet actief daten om op zoek te gaan naar een vaste partner. Mochten ze een leuke vent tegenkomen waarmee het klikt, dan zullen veel vrouwen vast niet koste wat kost vast willen houden aan het single bestaan, omdat het geen ideaal op zichzelf is.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:39:33 #18
483584 incel
they/them
pi_221273222
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:16 schreef Hexagon het volgende:
Sosjal Miedia!!!

Het grote ongrijpbare fenomeen dat je de schuld van alles kan geven heden ten dage
Is vele malen schadelijker dan wat je vroeger voor die tijd alleen op tv zeg.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:40:30 #19
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273223
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Wat een slappe, laffe dooddoener. Kritiek lever je omdat je wilt dat de tegenpartij er iets mee doet. Weet je waat daar lijnrecht tegenover staat? Aantijgingen en verwensingen. Dat is per definitie geen opbouwende kritiek, iedereen die een cursus feedback heeft gegeven, weet dat. Debby weet dat ook. Zelfs jij weet dat. Je houdt je gewoon expres van de domme, oftewel je bent ter kwader trouw aan het handelen. Doe ermee wat je wilt
En ja, als jij denigrerende woorden als 'superhelden' en 'wankers' gaat gebruiken, dan gaat het inderdaad over jou. Wil je niet dat het over jou gaat? Trek dan niet de aandacht naar jezelf toe op een negatieve manier. Oorzaak en gevolg, het is allemaal niet zo lastig, de wereld is geen complot tegen jou he ;)
Bedankt voor je analyse. 🍿 Je bewijst voor mij enkel het Louis van Gaal argument.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:46:51 #20
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273255
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Soort negatief aandacht vragen. Misschien is het naast onwil ook onkunde. Om positieve aandacht te verkrijgen van het andere geslacht? Beetje dreigen met onderdanigheid en dwang. Tuchtigen als laatste redmiddel?
pi_221273258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:40 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Bedankt voor je analyse. 🍿 Je bewijst voor mij enkel het Louis van Gaal argument.
Prima. Het zou je sieren om eens echt inhoudelijk te reageren in plaats van steeds te reageren met vooringestudeerde oneliners die eigenlijk vrij weinig met de discussie te maken hebben, maar goed, we leven in een vrij land
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:50:48 #22
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273275
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:47 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Prima. Het zou je sieren om eens echt inhoudelijk te reageren in plaats van steeds te reageren met vooringestudeerde oneliners die eigenlijk vrij weinig met de discussie te maken hebben, maar goed, we leven in een vrij land
Je recenseert en kleineert maar een eind in de verte. Nogmaals: omgaan met kritiek is leren omgaan met ongezouten kritiek.
pi_221273286
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Je recenseert en kleineert maar een eind in de verte. Nogmaals: omgaan met kritiek is leren omgaan met ongezouten kritiek.
Kleineert ja? Ik communiceer gewoon direct (en inhoudelijk), als jij dat als kleinerend ervaart, dan vind ik het ironisch dat je het hebt over anderen die niet goed met kritiek kunnen omgaan, misschien nog even de spiegel erbij pakken
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:59:21 #24
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273418
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:53 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Kleineert ja? Ik communiceer gewoon direct (en inhoudelijk), als jij dat als kleinerend ervaart, dan vind ik het ironisch dat je het hebt over anderen die niet goed met kritiek kunnen omgaan, misschien nog even de spiegel erbij pakken
Ik communiceer ook direct, maar heb het niet nodig om rancuneus, dooddoener, complot, negatieve aandacht, te kwader trouw en denigrerend te gebruiken. In meerdere topics speel je op de persoon.

Bedankt voor de spiegeltip.
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:05:31 #25
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221273467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:13 schreef incel het volgende:
Komt allemaal door social media. Dat heeft vrouwen gebrainwashed waardoor ze denken dat "geen man meer willen" iets stoers of cools is en ze hiermee het aanzien van andere vrouwen winnen of zo? Terwijl de werkelijkheid is dat ze hier vroeg of laat stervens depressief van worden als iedereen om hun heen wel gewoon een mooi leven met een gezin opbouwt. Maar zij moesten zo nodig de HR professionals worden die 5x per jaar op vakantie gaan naar ibiza zodat ze mooie wijnfoto's op instagram kunnen plaatsen. :')

Misschien moeten we ons als maatschappij meer op de traditionele normen en waarden focussen.
Vrouwen moet weer traditioneel worden, maar mannen zoals jou mogen nog wel steeds topics plaatsen over vele jonge vrouwen neuken etc. Als je een traditionele samenleving wil moeten de mannen ook mee bewegen of ben je net zo hypocriet als moslimmannen die ook rond neuken, zuipen etc.
pi_221273470
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:59 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik communiceer ook direct, maar heb het niet nodig om rancuneus, dooddoener, complot, negatieve aandacht, te kwader trouw en denigrerend te gebruiken. In meerdere topics speel je op de persoon.

Bedankt voor de spiegeltip.
Nee, jij hebt daar je eigen lingo voor. En die woorden slaan gewoon direct op jouw postgedrag, zie het als feedback ;)
Ik reageer daarnaast wel inhoudelijk, dat heb ik dan weer helaas niet gezien bij jou
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:07:48 #27
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273486
Maar goed. On topic.

Zou het topic niet beter 'mannen kunnen geen vrouw krijgen' heten dan 'vrouwen willen geen man meer'.

De ene wil dus relateren en de ander minder relateren. Dan ervaart degene met de hoogste drang het probleem het meest imo.
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:07:53 #28
483584 incel
they/them
pi_221273487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:05 schreef Momo het volgende:

[..]
zoals jou
:')

Verder is het heel simpel.

- Een vrouw die veel seks heeft met mannen is niet indrukwekkend want daar is geen skill voor nodig.
- Een man die veel seks heeft met vrouwen is wel indrukwekkend omdat daar wel skill voor nodig is.

Ken je het verhaal van slotjes en sleuteltjes?

Een sleutel die veel sloten opent is een masterkey. Een slot dat door veel sleutels wordt geopend is een slecht slot.
pi_221273498
Bekijk deze YouTube-video
Even een bommetje droppen
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 11:08:36 #30
5428 crew  miss_sly
pi_221273504
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Vrouwen moet weer traditioneel worden, maar mannen zoals jou mogen nog wel steeds topics plaatsen over vele jonge vrouwen neuken etc. Als je een traditionele samenleving wil moeten de mannen ook mee bewegen of ben je net zo hypocriet als moslimmannen die ook rond neuken, zuipen etc.
We, vrouwen, moeten vooral terug naar traditionele waarden, waarin we onderdanig zijn, zedig, thuisblijven en zorgen en onze man die tevens kostwinner is vooral dienen.

Traditioneel hebben mannen al minder restricties, en de restricties die de laatste decennia zijn verminderd, moeten vooral zo blijven.

Under his eye.
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:08:50 #31
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273507
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:05 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Nee, jij hebt daar je eigen lingo voor. En die woorden slaan gewoon direct op jouw postgedrag, zie het als feedback ;)
Ik reageer daarnaast wel inhoudelijk, dat heb ik dan weer helaas niet gezien bij jou
Bedankt voor de feedback.
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 11:09:28 #32
5428 crew  miss_sly
pi_221273525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:07 schreef incel het volgende:

[..]

- Een vrouw die veel seks heeft met mannen is niet indrukwekkend want daar is geen skill voor nodig.
- Een man die veel seks heeft met vrouwen is wel indrukwekkend omdat daar wel skill voor nodig is.

Een sleutel die veel sloten opent is een masterkey. Een slot dat door veel sleutels wordt geopend is een slecht slot.
Jemig, je bent nog vrouwonvriendelijker dan ik al dacht.

Ongelofelijk, dat het bestaat.
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:10:30 #33
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221273554
quote:

[..]

Oh wat heb je toch weer veel met traditionele waarden. Je kunt ook geen wijven blijven neuken als die alleen maar seks mogen hebben met hun man.
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:10:39 #34
483584 incel
they/them
pi_221273559
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We, vrouwen, moeten vooral terug naar traditionele waarden, waarin we onderdanig zijn, zedig, thuisblijven en zorgen en onze man die tevens kostwinner is vooral dienen.

Traditioneel hebben mannen al minder restricties, en de restricties die de laatste decennia zijn verminderd, moeten vooral zo blijven.

Under his eye.
Ik zeg nergens dat mannen wel sletten moeten zijn hoor. Vind juist dat mannelijk leiderschap wat meer vooraan moet komen te staan.
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 11:11:28 #35
5428 crew  miss_sly
pi_221273581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:10 schreef incel het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat mannen wel sletten moeten zijn hoor. Vind juist dat mannelijk leiderschap wat meer vooraan moet komen te staan.
Mannelijk leiderschap, ja, daar wordt de wereld een stuk beter van :')
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 11:12:08 #36
441859 crew  Lenny77
pi_221273592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dan moet je er zelf niet mee starten...
Wie de bal kaatst, krijgt m terug.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 11:13:28 #37
441859 crew  Lenny77
pi_221273630
quote:

[..]

woensdag 8 juli 2026 @ 11:13:34 #38
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:10 schreef incel het volgende:

[..]
Trump, Putin, Erdogan en Xi zijn het met u eens. Dat leiderschap heeft ons veel goeds gebracht.
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:15:13 #39
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dan moet je er zelf niet mee starten...
Wie de bal kaatst, krijgt m terug.
Ik heb geen bal gekaatst naar hem persoonlijk. Wel generiek. Dan kun je ervoor kiezen om je aangesproken te voelen. Dus...
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:15:35 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221273689
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Trump, Putin, Erdogan en Xi zijn het met u eens. Dat leiderschap heeft ons veel goeds gebracht.
Je ziet wel dat de meer vrouwonvriendelijk users juist fan zijn van dit soort figuren.
pi_221273731
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Under his eye.
Afhankelijk van wat men "traditioneel" noemt. De meeste tijd dat homo sapiens op aarde loopt was er het matriarchaat. Het is pas laatste ~15k jaar dat het omgeslagen is in patriarchaat. Matriarchaat is m.i. veel natuurlijker voor de mensheid.
I carried the fire before I knew its name.
pi_221273742
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:15 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik heb geen bal gekaatst naar hem persoonlijk. Wel generiek. Dan kun je ervoor kiezen om je aangesproken te voelen. Dus...
Klopt, je beledigingen waren gewoon aan het adres van alle mannen als geheel. Maar ik zal je advies opvolgen en je posts niet meer serieus nemen dan, je hebt gelijk, dat had ik niet moeten doen
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:18:51 #43
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Je ziet wel dat de meer vrouwonvriendelijk users juist fan zijn van dit soort figuren.
Beetje vergelijkbaar met identificeren met de film The Godfather. Appelleert aan het gevoel van macht hebben over mensen. Als ik de baas was, dan...
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:19:21 #44
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273745
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:18 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Klopt, je beledigingen waren gewoon aan het adres van alle mannen als geheel. Maar ik zal je advies opvolgen en je posts niet meer serieus nemen dan, je hebt gelijk, dat had ik niet moeten doen
Heel goed! Een doorbraak.
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 11:22:48 #45
441859 crew  Lenny77
pi_221273779
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:15 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Mannen zijn geen wankers...

Als je toch zo graag leuke discussies hebt en graag inhoudelijk gaat, dan kan je er ook voor kiezen om wat aangenamer te posten.
pi_221273788
Ben trouwens benieuwd, toen Sophie Straat zei: "alle witte mannen naar achteren", bedoelde ze toen eigenlijk penisdragende mensen, mensen die zich identificeren als man, of penisdragende mensen die zich ook nog identificeren als man? Wel erg verwarrend wordt het zo
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 11:30:09 #47
441859 crew  Lenny77
pi_221273857
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Ben trouwens benieuwd, toen Sophie Straat zei: "alle witte mannen naar achteren", bedoelde ze toen eigenlijk penisdragende mensen, mensen die zich identificeren als man, of penisdragende mensen die zich ook nog identificeren als man? Wel erg verwarrend wordt het zo
Meh laten we niet deze kant opgaan.. Daar lopen al topics over :{
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:31:32 #48
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221273866
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mannen zijn geen wankers...

Als je toch zo graag leuke discussies hebt en graag inhoudelijk gaat, dan kan je er ook voor kiezen om wat aangenamer te posten.
'Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik hier vooral kom voor de wankers.'. Is eigenlijk meer globaal. Ook vrouwen kunnen het opnemen voor 'onze jongens'.

Denk niet dat dit zal gaan lukken. Wat de ene aangenaam vindt, is voor de ander nagels op een schoolbord. Bovendien varieer ik graag qua posts en reacties. Als mijn posts of reacties te ver gaan wis je ze maar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Koekoekmakto op 08-07-2026 11:39:40 ]
pi_221273886
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Meh laten we niet deze kant opgaan.. Daar lopen al topics over :{
Oke goed, post ik hem daar. Maar ik ben wel benieuwd naar ieders mening hier over de actie van Sophie Straat, en vooral, wat was precies het doel van haar actie? Het valt me op dat dat namelijk wel de modus operandi is van veruit de meeste publiekelijk feministen, namelijk volgens het patroon van: "mannen, eet stront! Maar kunnen jullie ons wel supporten aub, want we zijn er ook voor jullie.'' Ik kan daar met mijn pet gewoon niet bij
  woensdag 8 juli 2026 @ 11:48:19 #50
483584 incel
they/them
pi_221273952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:13 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Want alle mannen zijn precies zoals een paar machtige sociopatische miljardairs of zo? :')

Genoeg vrouwen die net zo ziek zijn of nog wel veel zieker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')