Dat wordt dan letterlijk de hel op aarde, de leefbaarheid is daar al zo laag door de jeugdbendesquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:42 schreef RamboDirk het volgende:
Die percentages kun je 1 op 1 koppelen aan leefbaarheid.
Lelystad wordt 45 procent minder leefbaar.
Jippie jee hoo wat een wilde
Tjah. Liever enkele plaatsen in Nederland helemaal naar de tering dan heel Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat wordt dan letterlijk de hel op aarde, de leefbaarheid is daar al zo laag door de jeugdbendes
Klopt. Er wordt maar vanuit gegaan dat de Nederlander particulier kan huren of middenhuur kan betalen. Een alleenstaande met een minimum inkomen kan bij de ouders gaan of blijven wonen en 8 tot 10 jaar, in sommige steden zelfs langer, op de wachtlijst. En je ziet al die statushouders voorrang krijgen. Ze zijn pas 2 jaar hier en krijgen een huis. En jij wacht en wacht....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jaar-in, jaar-uit 10% van de vrijgekomen woningen naar statushouders gaat zit op zeker moment in iedere sociale woning een statushouder. Dat is ook letterlijk wat je ziet gebeuren. Hele wijken zijn gewoon voor meer dan 80% allochtoon
Omdat je in het verleden al je huizen aan migranten hebt weggegeven. Migranten leggen beslag op dik 1 miljoen van onze woningen. We bouwen in principe voor migranten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Niet eens. Pakweg 50% van de nieuwe woningen is nodig vanwege de steeds verder afnemende gemiddelde huishoudsgrootte: Meer huizen nodig zonder dat er ook maar iemand bijkomt.
Ja, maar dat correleert nou eenmaal erg sterk hè!quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:31 schreef blomke het volgende:
De adherente toename van het verkeer, de emissies en de consumpties (uitgaan en winkelen), zijn I.M.O. een groter bezwaar dan puur de toename van het aantal inwoners en hun onderkomens.
Zolang het maar niet in je eigen achtertuin is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou gewoon een paar wolkenkrabbers bouwen in de Eemsdelta en daar alle Nieuwe Nederlanders in huisvesten.
Laten we vooral nog meer mensen naar Nederland halen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:43 schreef HSG het volgende:
Nederland straks: "huh? We hebben een tekort aan water, stroom natuur en voedsel. Verder is er te weinig bouwgrond en het onderwijs, zorg en andere belangrijke sociale voorzieningen kraken door te hoge druk! Hoe kan dat nou?".
En waarom dit soort arbeidsmigranten over de eerste 30% van hun inkomen geen belasting hoeft te betalen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
De vraag is waarom we voor dat baantje een expat moeten importeren..
Ik vraag me af of dat het doel op zich is. Ik denk dat het een kokervisie is dat de economie en de bevolking altijd moet blijven groeien, is het niet op de normale manier danwel met allerlei kunstgrepen (import).quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is geen groei, het is niet endogeen, het is geen natuurkracht, het overkomt ons niet, het is beleid van radicale demografische verandering.
Ten koste van wat? De samenleving wordt er niet beter op. Sociale stelsel is ook onhoudbaar op deze manier.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat het doel op zich is. Ik denk dat het een kokervisie is dat de economie en de bevolking altijd moet blijven groeien, is het niet op de normale manier danwel met allerlei kunstgrepen (import).
Ik geloof niet dat er echt een samenwerking is om iets door te drukken bij deze partijen in beginsel. Ik relateer het meer naar onbegrepen domheid. Zie een Boswijk of Brekelmans, allemaal exemplaren die nog geen 10 meter aan boeken hebben gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
e meerderheid van de bevolking is helemaal niet in staat om zelfstandig echt een keuze te maken op basis van hun voorkeuren en belangen. Die zijn zo goed als volledig door de media te beinvloeden. VVD, D66, CDA zijn allemaal een verlengstuk van dezelfde ideologie en belangen. Marginale verschillen van een procentje BTW meer of minder, marginaal hogere toeslagen etc.
Met Amsterdam gaat het goed.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:44 schreef Perrin het volgende:
Na 20 jaar rechtse kabinetten, vooral rechts blijven stemmen. Dan komt het vanzelf goed.
Nl bevolking is al gekrompen tot onder de 13 miljoen mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:43 schreef HSG het volgende:
Nederland straks: "huh? We hebben een tekort aan water, stroom natuur en voedsel. Verder is er te weinig bouwgrond en het onderwijs, zorg en andere belangrijke sociale voorzieningen kraken door te hoge druk! Hoe kan dat nou?".
Dan is er toch veel werk voor iedereen? Ik juich dat alleen maar toe.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:43 schreef HSG het volgende:
Goed nieuws voor de lokale coke dealersquote:
10% van het totaal is echt megaveel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nog geen 10% van het totaal.
De woningen gaan naar arbeidsmigranten.
10% van het totale aantal migranten. 2,5% van de vrijgekomen woningen in Nederland gaan jaarlijks naar statushouders, niet 8%quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:00 schreef Pajanus het volgende:
[..]
10% van het totaal is echt megaveel.
wat is 'nog geen' ?
Als 8% van de woningen naar statushouders zouden moeten is dat echt absurd veel en niet te betalen.
Uiteindelijk is dat gewoon hoe het werkt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat het doel op zich is. Ik denk dat het een kokervisie is dat de economie en de bevolking altijd moet blijven groeien, is het niet op de normale manier danwel met allerlei kunstgrepen (import).
Dus 10% van het totaal aantal migranten (Daarbij dus ook alles binnenin de EU wat eigenlijk nieteens immigrant is) is een statushouder? dat is flink.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
10% van het totale aantal migranten. 2,5% van de vrijgekomen woningen in Nederland gaan jaarlijks naar statushouders, niet 8%
Arbeidsmigranten nemen een véél gigantischer deel van de woningen in beslag.
Het is jaarlijks ongeveer 30% van de sociale huurwoningen die vrijkomen voor starters (mensen die de trein in willen stappen en dus niet in de trein van stiel verwisselen) op de woningmarkt die naar statushouders gaat (afgaande op de afgelopen drie jaar volgens het CBS en de branche voor woningcorporaties Aedes). Dat is het enige relevante getal, de rest is modder in het water gooien wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef hanskraaijjr het volgende:
[..]
10% misschien van de huizen die vrijkomen gaat naar statushouders maar wanneer ik van mijn flat naar een andere flat ga die ik huur komt er ook één vrij maar een ander vul ik op. Snappie?
mensen komen naar landen waar het leven rustig isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/economi(...)ier-passen~a42dadc4/
in de link interactieve kaarten waar je kunt zien hoeveel inwoners en huizen jouw gemeente er bij krijgt.
De DPG-hoeren van het AD hebben in opdracht van VROM een juichartikeltje geplaatst met daarin hoe lekker druk het gaat worden in Nederland. Tot 94% meer huizen (Oude Amstel). Vooral de nog niet helemaal volgebouwde gebieden in Brabant en Gelderland worden goed volgepropt. Daarom moeten de boeren daar ook oprotten.
Is er ooit wel eens aan de bevolking gevraagd of wij wel in Tri-State city willen wonen? Het is immers een keuze, er is allang geen natuurlijke bevolkingsaanwas meer. Ik ken eigenlijk bijna niemand die steeds meer-meer-meer huizen en steeds meer-meer-meer mensen wil zien. Net zo goed als ik bijna niemand ken die er om staat te springen om meer-meer-meer erfbelasting te gaan betalen. Goed dat we DPG-media hebben om ons massaal in koor dat soort dingen allemaal te vertellen
Welk laddertje?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:15 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat gewoon hoe het werkt.
Het is er op of er onder.
Of wij staan bovenaan (wat we gelukkig sinds ww2 ongeveer gehad hebben met het westen ) of de rest staat bovenaan.
Hier hebben we het al veel te lang te goed en zijn we vergeten hoe het is om het slecht te hebben.
In andere delen van de wereld maken ze een gigantische opmars en straks halen ze ons in en staan wij onderaan het laddertje.
Zweden laat zien hoe het wel kan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Mubassie het volgende:
Zo onnodig. Gewoon wegblijven uit Nederland.
nee dat ga je niet tegenhoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Mubassie het volgende:
Zo onnodig. Gewoon wegblijven uit Nederland.
vlak bij het IJsselmeer en werk zat daar en er wordt flink gebouwd darquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:52 schreef Mikeytt het volgende:
Lelystad gaat het hardst met 45% stijging in huizen. Mooi dat mensen naar zo'n mooie stad toe gaan.
Er is meer in het leven dan de geopolitieke en economische ladder.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:42 schreef Pajanus het volgende:
[..]
[..]
Geopolitieke / economische ladder.
Bron?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
10% van het totale aantal migranten. 2,5% van de vrijgekomen woningen in Nederland gaan jaarlijks naar statushouders, niet 8%
Arbeidsmigranten nemen een véél gigantischer deel van de woningen in beslag.
Jij wordt ook met de dag senieler hè. Of heeft een kippetje waar je interesse in had zoiets uitgehaald of zo. Gek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat ga je niet tegenhouden
er gaan jaarlijks massaal vrouwen op vakantie naar Gembia en Kenia en vinden daar iemand ie het heel lekker doet en ze worden daar straal- smoor verliefd en na 5 jaar dag nadien ook weer iemand halen
Familie hereniging heet dat
Absoluut , pluk de dag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan de geopolitieke en economische ladder.
Zou ik niet doen. Ben het met je eens, maar het is zonde van je energie om je er kwaad over te maken.quote:
ik zie het zelf ,, ik heb een compound in Gambia en ik verhuur kamers aan de damesquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de dag senieler hè. Of heeft een kippetje waar je interesse in had zoiets uitgehaald of zo. Gek.
Hahaha, echt? Gaan die daar dan alleen naar toe of met vriendinnen? Nooit van gehoord. Alleen een keer een foute Engelse film over gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zie het zelf ,, ik heb een compound in Gambia en ik verhuur kamers aan de dames
breek me de bek niet open , dan al die geile elsjes uit Nederland
Oke, michaelmoore runt een bordeel in Gambia. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zie het zelf ,, ik heb een compound in Gambia en ik verhuur kamers aan de dames
breek me de bek niet open , dan al die geile elsjes uit Nederland
die user is een fantast, laat gaan johquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, echt? Gaan die daar dan alleen naar toe of met vriendinnen? Nooit van gehoord. Alleen een keer een foute Engelse film over gezien.
Dan neem ik mijn onaardige woorden terug.
Ja maar stikstof...quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan is er toch veel werk voor iedereen? Ik juich dat alleen maar toe.
We zijn met 18 miljoen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nl bevolking is al gekrompen tot onder de 13 miljoen mensen.
Dus alle problemen zijn gecreëerd en onnodig.
Behalve misschien het geboortecijfer van de eigen bevolking.
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja maar stikstof...![]()
[..]
We zijn met 18 miljoen.
D66 volk, gl volk, pvda volk en daarbij vvd die de economische 'voordelen' ziet van cheap ass loontjes.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Precies. Dat wil hier maar moeilijk lukken.
Maar dat is altijd zo geweest. Het Nederland van nu is totaal niet te vergelijken met dat van 200 jaar geleden en zal niet te vergelijken zijn met het Nederland van 2500. Zo zal het altijd gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Massa-migratie en behoud van identiteit gaan niet samen.
Het SP plan voor een streven naar slechts 20.000 per jaar en een harde bovengrens van 40.000 is zowat het beste plan dat in de kamer is voorgesteld, met forse beperkingen voor arbeidsmigratie waarin dit alleen mogelijk is als werkgevers kunnen aantonen dat er absoluut geen kandidaten in eigen land gevonden kunnen worden.
De grijsgedraaide grammofoonplaat van iedereen die volgas door wil gaan met de omvolking want de economie moet voor altijd en tot in het oneindige blijven groeien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo geweest. Het Nederland van nu is totaal niet te vergelijken met dat van 200 jaar geleden en zal niet te vergelijken zijn met het Nederland van 2500. Zo zal het altijd gaan.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |