abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221265707
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:20 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Is Rusland onze vijand? Da's nieuw.
Volgens Rusland wel ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221265718
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom niet? Als ze zo stoer zijn om voor de vijand te gaan spioneren dan mogen ze van mij best in Russisch uniform naar het front. Eens zien of ze het dan nog wel zo leuk vinden om voor Rusland te werken.
Denk je dat die Oekraïnse soldaten daar persee op zitten te wachten om anderen te vermoorden? Het is een kwestie van moeten om te overleven. Rusland van nog meer vlees voorzien lijkt mij het laatste wat we moeten willen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 18:22:02 #103
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221265726
quote:

[..]
Je zou de pundits op de russische TV moeten horen.
- vmi voor intimi -
  dinsdag 7 juli 2026 @ 18:23:15 #104
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221265779
Klein rijtje vrachtwagens voor een tankstation :9

https://www.reddit.com/r/(...)en_gas_station_line/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 7 juli 2026 @ 18:27:01 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221265850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Denk je dat die Oekraïnse soldaten daar persee op zitten te wachten om anderen te vermoorden? Het is een kwestie van moeten om te overleven. Rusland van nog meer vlees voorzien lijkt mij het laatste wat we moeten willen.
Daar heb je wel een punt ja
pi_221265855
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Oogsttijd komt er bijna aan. Gaat wss geen recordjaar worden zo.
pi_221265873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:27 schreef havanagila het volgende:

[..]
Oogsttijd komt er bijna aan. Gaat wss geen recordjaar worden zo.
Wachtrij voor de voedselbank volgend jaar
  dinsdag 7 juli 2026 @ 18:41:44 #108
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221266053
kak.
- vmi voor intimi -
pi_221266085
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

"Uw bestelling komt vandaag iets later"

"We proberen onvermogen nogmaals uw bestelling af te leveren"

"Bestelling? Levering? U mag het zelf komen halen"
pi_221266271
quote:
Een 39-jarige Oekraïense vrouw die internationaal werd gezocht op verdenking van een bomaanslag op de steenrijke zakenman Vadym Yermolaiev in Monaco, is dood aangetroffen nabij Kyiv. Dat bevestigt het Oekraïense Openbaar Ministerie na eerdere berichtgeving van de nieuwssite Ukrainska Pravda.

Volgens bronnen binnen de Oekraïense ordediensten is Anastasiia Berezovska doodgeschoten. Haar lichaam werd maandagavond gevonden. Op de website van Interpol staat zij nog altijd internationaal gesignaleerd.

Berezovska werd door de autoriteiten in Monaco verdacht van poging tot moord, het plaatsen van een explosief op een openbare plaats en deelname aan een criminele samenzwering. Bij de aanslag van vorige maand raakten Yermolaiev, zijn partner en zijn zoon gewond.

Yermolaiev verkreeg in 2019 de Cypriotische nationaliteit en werd in 2023 door Oekraïne op een sanctielijst geplaatst wegens vermeende zakelijke activiteiten op de door Rusland bezette Krim. Sinds ten minste 2021 woont hij in Monaco.

Volgens het onderzoek vluchtte de verdachte na de aanslag te voet naar Frankrijk en reisde vervolgens via onder meer Italië en Duitsland verder.

Inmiddels zijn twee andere verdachten aangehouden. Volgens Ukrainska Pravda gaat het om een medewerker van de Oekraïense militaire inlichtingendienst (HUR) en een voormalige medewerker van de ordediensten. Het Openbaar Ministerie stelt dat Berezovska cryptobetalingen van beide mannen ontving. De betrokken HUR-officier zou volgens justitie op eigen initiatief hebben gehandeld, zonder zijn leidinggevenden over zijn contacten met Berezovska te informeren.

Daarnaast publiceerde het Openbaar Ministerie foto’s van een met bloed besmeurde ruimte die zij omschrijven als een ‘martelkamer’. Tijdens huiszoekingen zouden daar onder meer hamers en andere voorwerpen zijn aangetroffen..
Gezellige boel wel bij die mensen thuis.
Vakman pur sang
pi_221266298
quote:

[..]
Voor de mensen die in vrijheid en democratie in het westen willen leven wel.

Voor de schaapjes van FvD natuurlijk niet.
pi_221266311
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Gezellige boel wel bij die mensen thuis.
Gaat om een criminele afrekening.

Die man die het doelwit was van de aanslag zou op zijn beurt weer zitten achter de ontvoeringen marteling van:

https://www.cbsnews.com/n(...)st-kidnapped-police/

De zoon van een mafiabaas uit Dnipro.
pi_221266346
twitter

twitter

twitter

#OperatieAshan.
pi_221266351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Voor de mensen die in vrijheid en democratie in het westen willen leven wel.

Voor de schaapjes van FvD natuurlijk niet.
:O

Dit is niet onze oorlog.
pi_221266389
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:05 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Dit is niet onze oorlog.
Ik stel voor open een topic: "Dit is niet onze oorlog" en herhaal de favoriete FvD kreet daar elke dag met je FvD en Communistische maatjes.
pi_221266395

In navolg van de krim/bezette gebieden is Oekraine ook meer en meer bruggen in Rusland zelf aan het vernietigen om hun logistiek daar te bemoeilijken.
pi_221266409
quote:

[..]

Dit is niet onze oorlog.
Zijn ze in het kremlin niet met je eens hoor.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221266488
quote:

[..]

Dit is niet onze oorlog.
Als je in Nederland belastingen afdraagt wel. Niet iedereen kan zich daaraan onttrekken :P
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221266551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:16 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Als je in Nederland belastingen afdraagt wel. Niet iedereen kan zich daaraan onttrekken :P
Nee, dat maakt het niet onze oorlog.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 7 juli 2026 @ 19:22:29 #120
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221266653
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]

Ik kan me wel vermaken om Rebekka's tweets _O-
Vroeger BIJ1-gekkie, maar daar is ze gelukkig vanaf gestapt en een politieke draai gemaakt. Nu anti-oorlog :9
Net als de rest van de wereld behalve Poetin :9~ :9~ :9~
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 7 juli 2026 @ 19:40:11 #121
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221267179
quote:

[..]

Dit is niet onze oorlog.
nee de oorlog van Ruzzia met Oekraïne

Oekraïne wil vrij zijn en daar hebben ze recht op , na het Budapest overeenkomst die ook door Ruzzia getekend is
waar de Krim bij Oekraïne hoort

het is te hopen dat Ruzzia een keer eerlijke verkiezingen zal houden
quote:
AI-overzicht
Het Memorandum van Boedapest uit 1994 is een internationaal verdrag waarin Rusland, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk beloofden de soevereiniteit en de bestaande grenzen van Oekraïne te respecteren.

In ruil voor deze veiligheidsgaranties droeg Oekraïne zijn gigantische nucleaire arsenaal - destijds het op twee na grootste ter wereld - over aan Rusland om vernietigd te worden.
De overeenkomst was bedoeld om de verspreiding van kernwapens tegen te gaan en de vrede in Europa te garanderen.

Schending door Rusland
De beloften uit het akkoord zijn door Rusland geschonden.
Sinds de annexatie van de Krim in 2014 en de daaropvolgende grootschalige invasie van Oekraïne in 2022 heeft Rusland de territoriale integriteit van Oekraïne met voeten getreden.

Rusland stelt zelf dat het de verplichtingen niet heeft geschonden, omdat de politieke situatie in Oekraïne in 2014 volgens hen drastisch was veranderd.

De status van het Memorandum van Boedapest wordt in de moderne geschiedenis vaak aangehaald als hét voorbeeld van waarom internationale veiligheidsgaranties onder druk kunnen komen te staan en hoe Rusland zich niet aan gemaakte afspraken houdt.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221267317
@BNR

quote:
Meerderheid Europees Parlement wil Oekraïne bij de EU

Een meerderheid van het Europees Parlement is voor toetreding van Oekraïne tot de EU, als aan alle daarvoor geldende criteria wordt voldaan. Dat werd dinsdag duidelijk in een debat hierover. De uiterst rechtse en linkse partijen zijn tegen.

De voorstanders benadrukken dat toetreding zowel in het belang van Oekraïne als de EU is, omdat 'Oekraïne de enige is die Rusland kan tegenhouden', zei Europarlementariër Michael Gahler van de centrumrechtse EVP. Hij is verantwoordelijk voor het eindstandpunt van het Europees Parlement.
Ik ben ook wel voorstander. Hoe sneller de EU implodeert, hoe beter.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221267629
quote:

[..]
Is al een tijd zo. Rusland heeft 298 Nederlanders vermoord en bedreigt ons met kernwapens.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:01:30 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221267775
Oorlogsmisdadigers mogen weer meedoen aan de OS :') Misschien kan de VS er een zooitje oppakken en naar het ICC uitleveren? Ooh wacht..... :') :') :')

Russische atleten en ploegen weer welkom op Olympische Spelen na besluit IOC
pi_221267959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik stel voor open een topic: "Dit is niet onze oorlog" en herhaal de favoriete FvD kreet daar elke dag met je FvD en Communistische maatjes.
Volgens mij bestaat dat topic al in bnw, alleen komen die gasten regelmatig hier.
pi_221268031
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:10 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Volgens mij bestaat dat topic al in bnw, alleen komen die gasten regelmatig hier.
Yup, daar is de oorlog de schuld van iedereen, behalve Rusland.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:17:20 #127
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221268053
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
@:BNR
[..]
De ironie is dat Poetin het ook wel ziet zitten dan Oekraine tot de eu wordt toegelaten.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:19:41 #128
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221268076
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, daar is de oorlog de schuld van iedereen, behalve Rusland.
Dat vind ik altijd zo gek. Kijk dat je zegt "ik deel Putin zijn mening dat alle ex-USSR territoria herverenigd dienen te worden onder de regering van Moskou. En daarbij is geweld tegen burgers en militairen van die gebieden geoorloofd."

Bedoel het is een behoorlijk kloterige mening en ik vind je er best wel een minder ok persoon door, maar soit.

Maar dat gejankt dat Rusland niet degenen zijn die hier begonnen zijn en dat onder de meest vuige voorwendselen aan ons proberen te verkopen. Die noodzaak snap ik niet zo goed.
- vmi voor intimi -
pi_221268083
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De ironie is dat Poetin het ook wel ziet zitten dan Oekraine tot de eu wordt toegelaten.
Nee, een EU buur waar de levensstandaard omhoog gaat kan die kleptokraat niet hebben.

Stel je voor dat de slaven het ook gaan willen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221268093
quote:

[..]
Waarschijnlijk met het idee dat hij een pro-russisch puppet regime gaat installeren en zo de EU van binnenuit kan ondermijnen.
pi_221268099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:10 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Goed om te weten wie we moeten aanpakken als Rusland bijvoorbeeld Litouwen aanvalt.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:26:42 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221268184
quote:

[..]
Dat is een van de redenen dat ie de oorlog is begonnen he :')
pi_221268189
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:19 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat vind ik altijd zo gek. Kijk dat je zegt "ik deel Putin zijn mening dat alle ex-USSR territoria herverenigd dienen te worden onder de regering van Moskou. En daarbij is geweld tegen burgers en militairen van die gebieden geoorloofd."

Bedoel het is een behoorlijk kloterige mening en ik vind je er best wel een minder ok persoon door, maar soit.

Maar dat gejankt dat Rusland niet degenen zijn die hier begonnen zijn en dat onder de meest vuige voorwendselen aan ons proberen te verkopen. Die noodzaak snap ik niet zo goed.
Ik denk vanuit een behoefte beter te zijn dan anderen.
pi_221268206
quote:
[..]
Die zelfhaat is best prominent aanwezig bij je...
pi_221268224
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die zelfhaat is best prominent aanwezig bij je...
Die troll speelt een rol. Hij heeft ook gefaked dat hij kanker heeft en transgender zou zijn.
pi_221268272
De slaven zijn niet blij.

twitter
pi_221268280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:19 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]

fijn als je een user uit een ander subforum hier de juiste mening ziet hebben. Vaak zijn die voetbalmannetjes toch van de verkeerde kant
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221268356
twitter
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:51:10 #139
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221268440
quote:
[..]
De EU is een economische handelsorganisatie met autonome leden, wie eruit wil die kan dat doen, net als de UK deed
Daarom kan de EU niet imploderen , de EU is flexibel
En zeker de Eurolanden zullen nooit eruit stappen , nooit , echt nooit
Als Belarus uit de USSR wil dan krijgen ze oorlog

Er zijn heel veel kandidaat EU landen die willen toetreden tot de grootste vrijhandelsmarkt van het westelijk halfrond

EU is geen USSR , EU is vrij .
Bij USSR was de economie ondergeschikt aan het dictatorland , bij de EU is de economie leidend ter voorspoed van de leden en de EU heeft geen centraal dictator land

Bekijk deze YouTube-video

De EU zal nooit een oorlog ( SMO) starten om een land te dwingen lid te blijven van de EU
De NATO is een groep van landen die elkaar verdedigen, ook bij NATO is toetreding en uittreding vrijwillig
quote:
AI-overzicht
Elke lidstaat kan de Europese Unie inderdaad vrijwillig verlaten.
Dit recht is sinds 2009 wettelijk vastgelegd in artikel 50 van het Verdrag betreffende de Europese Unie.

De procedure om uit de EU te stappen verloopt als volgt:

Kennisgeving: Een vertrekkende lidstaat moet de Europese Raad formeel op de hoogte brengen van zijn intentie om uit de Europese Unie te stappen.

Onderhandelingsfase: Vanaf dat moment start er een periode van twee jaar om via onderhandelingen een terugtrekkingsakkoord op te stellen.
Hierin worden de afspraken over de scheiding en de toekomstige relatie vastgelegd Terugtrekken uit de Europese Unie.

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 07-07-2026 22:28:36 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221268453
Rus kwaliteit.

twitter
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:52:19 #141
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221268458
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
fijn als je een user uit een ander subforum hier de juiste mening ziet hebben. Vaak zijn die voetbalmannetjes toch van de verkeerde kant
Dat valt wel mee toch? alleen nemen we dit soort dingen niet mee naar VBL bij voorkeur. Daar is Mikey gewoon welkom om over voetbal te ouwehoeren.
- vmi voor intimi -
pi_221268488
quote:
[..]
Hoe sneller jij implodeert, hoe beter
pi_221268493
Russia's Self Inflicted Damage
quote:
Ironically, a country built on oil and gas could be accelerating a transition away from the very products that have underpinned its economy for decades. Is this a temporary reaction to fuel shortages, or the beginning of a much bigger structural change?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221268962
Zucht, hier dan weer een mindere kant van hetOekraiens leger.

SBU stelt een onderzoek in naar drone fabrikant Vyriy. Ze zouden drones voor teveel geld verkopen en corrupt zijn.
Enorm veel Oekraiense eenheden aan het front spreken zich nu uit tegen dit onderzoek, zij zeggen juist dat deze drone fabrikant de beste kosten/kwaliteitsverhouding heeft.

Interessant detail: De eigenaar van de dronefabrikant is ook eigenaar van het onderzoeksplatform Babel die een paar dagen geleden een artikel schreef over geweldsmisbruik in het Skalabataljon. Het bataljon dat direct onder leiding van opperbevelhebber Syrskyi staat

Word je toch zo moe van dit gedoe ;(

Artikel: https://babel.ua/en/news/(...)verpricing-of-drones

eenheid die zich voor de dronefabrikant uitspreekt:

[ Bericht 3% gewijzigd door skysherrif op 07-07-2026 21:54:02 ]
pi_221268977
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:52 schreef ExTec het volgende:
Rus kwaliteit.

[ x ]
Zijn dat ook niet die dingen die ze als bouwpakket vanuit China importeren om het vervolgens russisch te noemen?
pi_221269054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Die troll speelt een rol. Hij heeft ook gefaked dat hij kanker heeft en transgender zou zijn.
In zijn fantasiewereld is hij nu met zn partner druk bezig met Chinees leren om uiteindelijk naar China te verhuizen.
Цой жив
pi_221269134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De EU is een economische handelsorganisatie met autonome leden, wie eruit wil die kan dat doen, net als de UK deed
Daarom kan de EU niet imploderen , de EU is flexibel
En zeker de Eurolanden zullen nooit eruit stappen , nooit , echt nooit
Als Belarus uit de USSR wil dan krijgen ze oorlog

Er zijn heel veel kandidaat EU landen die willen toetreden tot de grootste vrijhandelsmarkt van het westelijk halfrond

EU is geen USSR , EU is andersom .
Bij USSR was de economie ondergeschikt aan het dictatorland , bij de EU is de economie leidend ter voorspoed van de leden en de EU heeft geen centraal dictator land

De EU zal nooit een oorlog ( SMO) starten om een land te dwingen lid te blijven van de EU
De NATO is een groep van landen die elkaar verdedigen, ook bij NATO is toetreding en uittreding vrijwillig
[..]

Precies in die reden haten figuren als @Mikeytt de EU en adoreren ze de regimes van Poetin in Xi.
pi_221269333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:52 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat valt wel mee toch? alleen nemen we dit soort dingen niet mee naar VBL bij voorkeur. Daar is Mikey gewoon welkom om over voetbal te ouwehoeren.
Ook daar voegt hij weinig toe
  dinsdag 7 juli 2026 @ 22:37:51 #149
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221269759
eens.
- vmi voor intimi -
pi_221269969
quote:
🇺🇦Ukraine, 🇫🇷France, 🇩🇪Germany, and 🇳🇱the Netherlands will develop a long-range missile, with the 🇬🇧UK leading the coalition, —The Telegraph.

🚀 The high-precision weapon will be capable of striking targets at ranges of 1,000-3,000 km.

The stated goal of the project is to reduce Europe's dependence on American weapons systems amid Trump's review of the US military presence on the continent.

https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2074585706169597993
Mooi dat Nederland weer voorop loopt. Benieuwd of de Ruta Block 3 van het Nederlands-Zwitserse Destinus een kandidaat kan zijn voor dit programma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')