En het is heel anders dan Utopia.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Zou het wel snappen als Beau zelf koos om te vertrekken, die zit daar voornamelijk tussen kleuters en opgefokte haantjes.
We zien haar ook niet echt met anderen ouwehoeren, al krijgen oud-deelnemers & Anouk de meeste zendtijd..
Is dit niet een foto van die liftopdracht?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
Dit zou anouk moeten zijn ?
[ afbeelding ]
Schijnt haar eigen auto te zijn (van haar insta):quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dit niet een foto van die liftopdracht?
Zou heel goed kunnen @Gia . Er staan nu zoveel tegenstrijdige berichten. We gaan het wel zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dit niet een foto van die liftopdracht?
You Sherlock.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
Nou zie ik dat oud-bondgenoot Amber 5,5 jaar geleden al op posts van Anouk aan het reageren was. Dus Anouk is niet alleen een nichtje van oud-bongenoot Emma.
Ze gaan echt heel je kennissen kring af voor deelnemers
Maar op die foto heeft ze het blauwe haaien shirt aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Schijnt haar eigen auto te zijn (van haar insta):
[ afbeelding ]
In elk geval iets blauws inderdaad. Weet het verder ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar op die foto heeft ze het blauwe haaien shirt aan.
@Dotteke, kun je deze misschien ook 'reeksen'?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
Oeps.![]()
Ik heb een deel 2 geopend.
Foutje bedankt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef LionHeart het volgende:
Ik heb Jolanda nog nooit op iets onwaars kunnen betrappen, dus ga er toch maar even vanuit dat Anouk blijft.
Een is genoeg toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:04 schreef LionHeart het volgende:
[..]
@:Dotteke, kun je deze misschien ook 'reeksen'?
Ze heeft groot gelijk, een Gouden Koppel voor de Show , geef dat kind een bonusjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef LionHeart het volgende:
Ik heb Jolanda nog nooit op iets onwaars kunnen betrappen, dus ga er toch maar even vanuit dat Anouk blijft.
Kan dus net zo goed vandaag zijn geweest dat ze vertrokken is ook omdat RealityFBI er vandaag pas over posten. Last minute beslissing wellicht.quote:
Ik volg Precious op insta, zij nam Jolanda toen ze de loods verliet op de hak omdat die had geroepen dat Precious met de ton naar huis was.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:08 schreef LionHeart het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |