Haha, die Jolanda. Toen volgde ik haar ook nog niet inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik volg Precious op insta, zij nam Jolanda toen ze de loods verliet op de hak omdat die had geroepen dat Precious met de ton naar huis was.
[ afbeelding ]
Geen idee of dat de enige keer was of niet. Maar we gaan het zien.
Wie deed wat expres, Precious? Die poste dit toen ze uit de loods kwam met de opmerking dat Jolanda op zoek zou moeten naar betere bronnen ofzoietsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:41 schreef Cirilico het volgende:
Dat was voor zover ik de spoilers volg de enige keer dat iets niet klopte.
Maar dat deed zij dus expres? 😁
En is dus weer een haai als ze blijft.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:46 schreef LionHeart het volgende:
Mocht Noekie alweer naar buiten dan? Ze krijgt veel gegund.
We gaan het volgen, hoe snel en gretig Diedert&Poekie naar de armbandjes hollen om in een zelfde bondje te komenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En is dus weer een haai als ze blijft.
Nou top, weer een maand met voornamelijk dat uitgekauwde gezever...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We gaan het volgen, hoe snel en gretig Diedert&Poekie naar de armbandjes hollen om in een zelfde bondje te komen
Begint het nu al? De LekkereWijveParade op Insta die allemaal klaar staan om de Loods in te gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou top, weer een maand met voornamelijk dat uitgekauwde gezever...
Hoewel.... als het klopt dat deze inderdaad de loods gaat zou dat wel eens grappig kunnen worden:
[ afbeelding ]
Hahaha ja, volgens zo'n juicekanaal komt die erin (zeiden ze vorige maand ook over Wesley en dat bleek ook te kloppen).quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Begint het nu al? De LekkereWijveParade op Insta die allemaal klaar staan om de Loods in te gaan
Nahh ik heb maanden geleden ook veel van de BS BGKofferGirls gezien op Insta.. die kwamen mooi nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha ja, volgens zo'n juicekanaal komt die erin (zeiden ze vorige maand ook over Wesley en dat bleek ook te kloppen).
Ja dat was inderdaad rond 1 april, toen deed er ineens ook een hele berg oud deelnemers mee aan Expeditie Robinson. Uiteraard de AI-editiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ik heb maanden geleden ook veel van de BS BGKofferGirls gezien op Insta.. die kwamen mooi niet
Natuurlijk heeft casting wel een rijtje opquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad rond 1 april, toen deed er ineens ook een hele berg oud deelnemers mee aan Expeditie Robinson. Uiteraard de AI-editie
Maar het blijft inderdaad wel eerst zien dan geloven ja.
Dat Insta account doet net of we weten wie dit is, ik ken dat hele kind niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Begint het nu al? De LekkereWijveParade op Insta die allemaal klaar staan om de Loods in te gaan
Misschien een TikTakje , ze ziet er iig al uit als de "vervangster van" als ze ook aan "draaien" doet zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat Insta account doet net of we weten wie dit is, ik ken dat hele kind niet.
Ik heb geen tiktok dus krijg er niets van meequote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Die opmerking van een X'er "Je wilt beroemd worden over de rug van je dochter" dekt de lading wel inmiddels
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat zij tegen Jolanda had gezegd dat zij gewonnen had om hem voor de gek te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie deed wat expres, Precious? Die poste dit toen ze uit de loods kwam met de opmerking dat Jolanda op zoek zou moeten naar betere bronnen ofzoiets
Ik ook niet, wel X maar hoef dat mens niet te zien of horen, dat ze meelift op de dikke r**t van haar dochter is wel weer genoeg zoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen tiktok dus krijg er niets van mee
X kom ik ook niet heb hem wel maar doe er echt niets meequote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel X maar hoef dat mens niet te zien of horen, dat ze meelift op de dikke r**t van haar dochter is wel weer genoeg zo
Fritsie wees in het normale topic op shownieuws van gisteren, daar lieten ze het ook allemaal zien. Die vrouw is echt niet goedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
X kom ik ook niet heb hem wel maar doe er echt niets mee
Dan heb je ook nog snapchat, heb ik ook niet
O dan moet ik die morgen maar even terug kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Fritsie wees in het normale topic op shownieuws van gisteren, daar lieten ze het ook allemaal zien. Die vrouw is echt niet goed
Ik had haar vorige week al ontdekt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Fritsie wees in het normale topic op shownieuws van gisteren, daar lieten ze het ook allemaal zien. Die vrouw is echt niet goed
Hahaha ja, jij wees erop dat ze zo trots was op de billen van haar dochterquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had haar vorige week al ontdekt.
Op grond van "Dit is misschien wel mijn laatste week hier!! Als het jouw laatste week was, zou ik het jou ook gunnen!"quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:46 schreef LionHeart het volgende:
Mocht Noekie alweer naar buiten dan? Ze krijgt veel gegund.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |