Ja joh, ik neem hem ook helemaal niet serieus die man, wat een naar mannetje is hetquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Zwarte brief? Maar goed, Diederik is geen type die zich nu al vast gaat zetten in een relatie. Hij wil veroveren, maar stoot ze weer af zodra hij zijn zin heeft gehad.
Hij gebruikt de loverboy-tactiek.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Zwarte brief? Maar goed, Diederik is geen type die zich nu al vast gaat zetten in een relatie. Hij wil veroveren, maar stoot ze weer af zodra hij zijn zin heeft gehad.
Ze is echt wel Chess 2.0quote:Op maandag 6 juli 2026 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vluchten kan niet meer, behalve in Veilig LoodsLand![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jup, ze wil duidelijke antwoorden van Diedert, thuis heeft ze niets dan "de bak ellende" en een gozertje die haar de LoodsErvaring van haar leven misgunt en geen zekerheid of haar thuis de Grote MaxDump te wachten staat..quote:
Je zou bijna medelijden krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, ze wil duidelijke antwoorden van Diedert, thuis heeft ze niets dan "de bak ellende" en een gozertje die haar de LoodsErvaring van haar leven misgunt en geen zekerheid of haar thuis de Grote MaxDump te wachten staat..
Erg hé?
Ben benieuwd wie dan. Hopelijk weer met zo'n afvalspel net als de vorige cyclus, anders gaat Roma het opeisen op basis van haar eerdere deelname.quote:
Diederik wil geen relatie! Die wil alleen scoren en weer een streepje erbij zetten op zijn kerfstok.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, ze wil duidelijke antwoorden van Diedert, thuis heeft ze niets dan "de bak ellende" en een gozertje die haar de LoodsErvaring van haar leven misgunt en geen zekerheid of haar thuis de Grote MaxDump te wachten staat..
Erg hé?
En Poekie wil persé die ton, dus moet minstens nog 4½ week blijven zitten daar want volgende week krijgt ze 'm nietquote:Op maandag 6 juli 2026 16:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Diederik wil geen relatie! Die wil alleen scoren en weer een streepje erbij zetten op zijn kerfstok.
Had liever de Gieren gehad. Maar al lang blij dat het niet de Vossen en vooral níet de Haaien zijn.quote:
Klopt.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Kut X heeft hun blockfunctie nog steeds niet gefixed. Die functie is al een dikke 2 maanden zinloos. Dus maar weer van de partij met de spoilers:
Vossen verloren van de gieren, Bonnie is naar huis.
Las op X dat dat van die 'Jolanda' af kwam.
He dat is een rare keuze, dan moet ze dat vrijwillig aangeboden hebben,, die 3 andere minkukels verdienden het 10x eerderquote:Op maandag 6 juli 2026 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Kut X heeft hun blockfunctie nog steeds niet gefixed. Die functie is al een dikke 2 maanden zinloos. Dus maar weer van de partij met de spoilers:
Vossen verloren van de gieren, Bonnie is naar huis.
Las op X dat dat van die 'Jolanda' af kwam.
Had ook liever Mila zien gaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
He dat is een rare keuze, dan moet ze dat vrijwillig aangeboden hebben,, die 3 andere minkukels verdienden het 10x eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja, maar als ik dan moet kiezen wie van de 4 vossen, zou ik nog steeds liever eerst die andere 3 zien vertrekken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:56 schreef Cirilico het volgende:
Bonnie gelooft iets te veel in haarzelf en is me een stokert. Dus goed dat ze weg is.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
Goffer, dat had Roma moeten zijn. Wat is nou de kans dat ze volgende maanden weer in de finale staat. Die zit er straks gewoon nog steeds met het kerstdinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zie de meest gekke dingen nu op social media.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig maand zeiden zij ook dat Wesley erin zou gaan en dat klopte.
Diederik volgende week: "Anouk? Wiesda?"
Ik weet niet meer wat ik moet geloven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Anouk is ook weg, dus deze info klopt niet. Beau kon blijven maar ik denk dat er wel dreiging voor een toneelhaakje was want voegde niet veel toe.
Komen er toch wel wat mensen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |