abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221274133
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:18 schreef vencodark het volgende:
Ohja. Die fucking mieren. 2 mierendoosjes maar die krijgen vooral de middelvinger. :')
En vanwege de katten strooi ik liever geen poeder.
Onze kat zit er naast maar doet er helemaal niks mee. Hij vangt nooit wat. Aan onze kat heb je echt helemaal niks :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage woensdag 8 juli 2026 @ 12:15:08 #52
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221274170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag vanochgtend twee reeën met twee jongen over de heuvel aan de overkant lopen.
Het is pas de tweede keer dat ik ze daar zie, en dat snap ik wel want 50 meter verder is geen bebouwing meer dus waarom zouden ze hier lopen?
Hier lopen ze ook gewoon in de achtertuin ondanks het huis. Een mank reetje kwam het dichtst bij, waarschijnlijk voor eigen veiligheid ten opzichte van andere dieren.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_221274237
Wij hadden onze wildcamera in de achtertuin gezet, gericht op de poort. We verdachten de kat van de overburen ervan in onze tuin te komen 's nachts. We hebben nu al 4 nachten op rij een sprintende egel op beeld. O+ Geen idee wat ie aan het doen is, maar hij rent meerdere keren onder onze poort door de tuin in en net zo snel er weer uit en dat zo'n 6 keer achter elkaar. _O-
pi_221274446
Ik wil ook egeltjes en hertjes in mijn tuin O+
Heb ik een koppel eksters en een domme duif die vaak in de tuin zitten plus kleine vogeltjes én soms een bonte specht. Het rookworstje is melk halen :')

Mijn auto is goedgekeurd *O* Zoo opgelucht!

Hier ook bewolkt, exode. Hopelijk vermaakt B zich toch een beetje bij de plassen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 8 juli 2026 @ 12:48:26 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221274483
Qua tuinvogels alleen mussen zwarte roodstaarten merels putterjes en wat ander klein spul.
De rest zit in de bomen iets verder van de huizen.
Maar ik hoor elke ochtend de wielewaal, we zien elke dag raven.
Ik mis de eksters en de kraaien wel, maar die zitten volop in de stad.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221274516
Raven O+
If they say
  Redactie Frontpage woensdag 8 juli 2026 @ 13:02:55 #57
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221274596
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:44 schreef Mushanga71 het volgende:
rookworstje

Dat vogeltje ken ik niet :P
[i]2 trut[/i]
pi_221274778
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:08 schreef trui het volgende:
Gefeliciteerd, Spring! Heeft ze al een idee wat ze in dat tussenjaar gaat doen?
Dank!

Ze wil vooral uitrusten. :D Nu klinkt dat in eerste instantie erg lui, maar in haar geval begrijp ik dat wel. Door haar autisme kostte school haar erg veel energie. Door de week afspreken met vrienden lukte haar sowieso al niet, en in het weekend maximaal één dag.

Om toch te voorkomen dat ze helemaal niks gaat doen (dat wil zelf zelf ook niet) gaat ze solliciteren voor voor 'rustig' baantje. Ze zou het liefst in een boekenwinkel willen werken.

En verder gaan we samen natuurlijk zoveel mogelijk hogescholen bezoeken. Ook hebben we ons al georiënteerd op begeleide tussenjaren, maar daar is tnt nog niet echt iets concreets uitgekomen.
  woensdag 8 juli 2026 @ 14:56:36 #59
176471 oh-oh
pi_221275418
Mijn middelste nichtje had ook een tussenjaar dit afgelopen jaar.
Die is blij dat ze aan haar twee universaire opleidingen kan beginnen bijna, dan kan ze uitrusten.
Zij is echt net zoals mijn zusje, altijd druk en meer doen :')
Oudste nichtje is als ik O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221275474
Ik was ook klaar met de Havo op mijn 16e, wellicht had een tussenjaar geholpen want na 1 jaar studeren was ik er wel klaar mee en ben gaan werken.

De kat van de overburen heeft diarree en 3 x raden in welke tuin hij zijn behoefte doet. Meuren! Echt ik haal het kokhalzend weg. Heb de buurvrouw al wel even gewaarschuwd dat haar kat diarree heeft en dat ik blijf weghalen en het behoorlijk ranzig is.
pi_221276907
Ik heb ooit een ree in de tuin gehad en dat is vrij bizar want ik woon gewoon in een woonwijk met doodnormale achtertuin. Het was wel een rare gewaarwording, ik stapte op een winterochtend rond 7 uur de achterdeur uit met mijn oudste die toen een kleuter was en toen stoof die ree langs in het donker. Ik ben enorm blij dat mijn zoon niet wat passen verder vooruit liep :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 8 juli 2026 @ 19:24:19 #62
176471 oh-oh
pi_221277213
Oh in Maastricht zag ik ze ook wel eens en er was er ook eens een opgesloten op een losloopveldje, dat was ook heel bizar. Net zoals de dassenpups die daar een keer ineens de boel af aan het breken waren :D
( Groucho Marx )
pi_221277504
De enige wilde dieren die we hier zien zijn een marter en ratten (we zien ze alleen maar op camera, gelukkig komen we ze niet overdag tegen). We krijgen ze helaas tot nu toe niet gevangen.
En een hele hoop vogels hebben we ook.

Op het vakantiepark waar ik werk, lopen ook pauwen rond (met kuikentjes momenteel, erg schattig), maar de pauwen zijn helaas wel vrij brutaal met het schooien van eten. Verder ook ganzen eenden en veel eekhoorns, maar ondanks dat het park tegen het bos aan zit, komt er niks groters (gelukkig).

De twee kittens zijn hier net opgehaald door de buurvrouw, zij brengt ze morgen naar hun nieuwe baasje. Ik ga ze toch wel missen hoor, die draakjes!
pi_221280371
Ahh Hillie, dat zal idd nu even schakelen zijn. Wel fijn dat jullie een poosje voor de kittens hebben kunnen zorgen.
Zijn de kipjes nu veilig in hun ren?

Op boek inleveren na dan, hier alweer 2 weken vakantie. En ik kom maar niet in de vakantiemodus.

Norovirus doet me dus idd niks. Ik heb mijn agenda er eens op nageslagen en het is maar één keer geweest dat ik ook ziek was als dochter of zoon ziek was.
Laatste keer dat ikzelf buikgriep had, is lang geleden. Genetisch resistent dus :D
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juli 2026 @ 09:42:33 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221280505
Laatste schooldag.

Wel leuk, alle kinderen hebben gister van school een leesboek gekregen voor in de vakantie.

Gorgels gister uitgelezen door mn groep 3 kind, deel 2 gereserveerd in de bieb.

Op naar groep 4.

Zo het zwembad maar eens schoonmaken en vullen voor de vakantie.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221280792
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:20 schreef -Spring het volgende:

[..]
Dank!

Ze wil vooral uitrusten. :D Nu klinkt dat in eerste instantie erg lui, maar in haar geval begrijp ik dat wel. Door haar autisme kostte school haar erg veel energie. Door de week afspreken met vrienden lukte haar sowieso al niet, en in het weekend maximaal één dag.

Om toch te voorkomen dat ze helemaal niks gaat doen (dat wil zelf zelf ook niet) gaat ze solliciteren voor voor 'rustig' baantje. Ze zou het liefst in een boekenwinkel willen werken.

En verder gaan we samen natuurlijk zoveel mogelijk hogescholen bezoeken. Ook hebben we ons al georiënteerd op begeleide tussenjaren, maar daar is tnt nog niet echt iets concreets uitgekomen.
Ze zou ook kunnen kijken of ze mensen zoeken in de bieb, mocht er niks te vinden zijn bij een boekwinkel.
Slim zo'n tussenjaar om een beetje bij te trekken!
Fake it till you make it...
pi_221280952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:01 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ze zou ook kunnen kijken of ze mensen zoeken in de bieb, mocht er niks te vinden zijn bij een boekwinkel.
Slim zo'n tussenjaar om een beetje bij te trekken!
Goed idee!
pi_221281100
Mijn oudste baby is gisteren voor het eerst wezen kijken op school. Hoezo ben ik na de zomer een schoolpleinmoeder? :o
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juli 2026 @ 10:29:25 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221281115
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:11 schreef -Spring het volgende:

[..]
Goed idee!
Misschien op haar oude basisschool in de schoolbieb?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_221281119
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:29 schreef Ynske het volgende:

[..]
Als ze ergens overprikkeld van raakt dan zijn het kinderen :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juli 2026 @ 10:34:17 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221281133
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:30 schreef -Spring het volgende:

[..]
Als ze ergens overprikkeld van raakt dan zijn het kinderen :D
Sorry!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_221281193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:29 schreef Ynske het volgende:

[..]
Als ze ergens overprikkeld van raakt dan zijn het kinderen
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:34 schreef Ynske het volgende:

[..]
Sorry!
Nee joh!
  donderdag 9 juli 2026 @ 11:22:02 #73
176471 oh-oh
pi_221281570
Ik had een superfijn hondenbadje gekocht maar die is al stuk, en het is niet de schuld van de honden maar een productiefout. Ik heb meteen mijn geld terug gekregen van de webwinkel waar ik het kocht, soort van Hongaarse Zooplus.
Maar ze konden geen nieuwe sturen dus nu moet ik een nieuwe zoeken van 130 cm want ik kocht er een passende cover bij :')
( Groucho Marx )
pi_221282504
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Ahh Hillie, dat zal idd nu even schakelen zijn. Wel fijn dat jullie een poosje voor de kittens hebben kunnen zorgen.
Zijn de kipjes nu veilig in hun ren?

Ja was heerlijk die kittens! Mama is ze nu wel steeds aan het zoeken, maar dat zou snel beter moeten worden blijkbaar.

Over de kippen: Ja en nee.

Ze hebben ondertussen een ander onderkomen (tijdelijk want met de bouw van een afdak komt daar ook een groter hok uiteindelijk). Het oude hok wilde ze niet meer in, want dat voelde niet veilig omdat ze daar een paar keer zijn aangevallen een hele tijd terug. Het nieuwe hok gingen ze wel in en heeft een deur die automatisch sluit. Maar na een paar dagen komt een van de kippen steeds naar buiten. En gaat op het dak zitten. Ondanks dat de boer aangaf de de kippen gewoon samen konden, lijkt het niet te klikken tussen de twee overgebleven oude kippen en de nieuwe kippen. Bijzonder jammer.

Man heeft de kooi aan de onderkant marterproof gemaakt en de bovenkant komt ook nog voor we op vakantie gaan (maar tot nu toe kwam hij altijd via beneden). Dus hopelijk zien we de marter niet meer ín de kooi voor we op vakantie gaan, zodat we met een gerust hart kunnen gaan zonder dat we elke avond iemand moeten laten komen om de kip binnen te zetten. Dat is niet te doen namelijk.

@Nijna, fijn dat ze rustig een tussenjaar kan doen! Hopelijk vind ze een fijne plek om wat uren te maken!

@Bami, hoe dan.. jouw oudste is toch net 1 ofzo :o
Wat gaat dat snel!

@oh-oh, nemen ze dan de bijbehorende cover niet terug? Of is dat gewoon pech hebben :{
Hopelijk vind je iets anders in die maat
  donderdag 9 juli 2026 @ 12:53:13 #75
176471 oh-oh
pi_221282619
Ik kocht die cover er los bij ergens anders.
Die site heeft verder echt prima service, het was echt meteen terug gestort!
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage donderdag 9 juli 2026 @ 12:58:01 #76
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221282713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een superfijn hondenbadje gekocht maar die is al stuk, en het is niet de schuld van de honden maar een productiefout. Ik heb meteen mijn geld terug gekregen van de webwinkel waar ik het kocht, soort van Hongaarse Zooplus.
Maar ze konden geen nieuwe sturen dus nu moet ik een nieuwe zoeken van 130 cm want ik kocht er een passende cover bij :')
Levert zooplus dan net niet in Hongarije (dacht altijd dat ze heel Europa deden)
[i]2 trut[/i]
  donderdag 9 juli 2026 @ 13:00:51 #77
176471 oh-oh
pi_221282782
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juli 2026 12:58 schreef Troel het volgende:

[..]
Levert zooplus dan net niet in Hongarije (dacht altijd dat ze heel Europa deden)
Jawel hoor, maar ABC Zoo verkoopt meer wat ik zocht dus ik bestelde het daar.
( Groucho Marx )
pi_221285182
Mijn jongste kwam vanmiddag met de moeder van haar vriendje mijn bloembakken (die ze gister "geleend" hadden terugbrengen) gevuld en wel hangen ze nu aan mn balkon en ze hadden ook nog zo'n hangzak met bloemetjes en plantjes meegenomen voor aan de muur O+ ik vond het zooooo lief!
Staat lekker fleurig *)
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juli 2026 @ 18:04:36 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221285197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:01 schreef Nijna het volgende:
Mijn jongste kwam vanmiddag met de moeder van haar vriendje mijn bloembakken (die ze gister "geleend" hadden terugbrengen) gevuld en wel hangen ze nu aan mn balkon en ze hadden ook nog zo'n hangzak met bloemetjes en plantjes meegenomen voor aan de muur O+ ik vond het zooooo lief!
Staat lekker fleurig *)
O+
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 9 juli 2026 @ 18:48:43 #80
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221285466
Ach wat lief! <3

Mijn poets appte net dat ze in scheiding ligt en niet weet of ze nog kan komen poetsen. En ik weet echt, echt, echt dat haar verdriet duizend keer groter is dan het mijne en toch baal ik een beetje voor mezelf ook. Ik had na jaren eindelijk een fijne poets gevonden en nu komt ze na vier keer niet meer.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221285564
Begrijpelijk dat je baalt tink!
Wellicht gaat ze voor nu vooral van het ergste uit en ziet ze vooral niet hoe ze het kan combineren, maar wellicht dat het later na overleg toch meevalt, als je samen kijkt wat de opties zijn, of wellicht alleen nu voorlopig even niet.

Hopelijk komen jullie tot een manier dat het uiteindelijk/alsnog voor jullie werkt.

Het is echt lastig om een goede en betrouwbare poets te vinden.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 08:03:30 #82
176471 oh-oh
pi_221290921
Gek dat ze dan stopt met werken toch juist.
Mss komt ze er nog op terug.
Mijn pack is weer uitgebreid, het verlamde hondje uit Spanje is gisteren gebracht.
Ze vlogen naar Wenen en reden vanuit daar naar hier en echt als ze hier 5 minuten geweest is is het lang, ze wilden nog terug naar Boedapest.
Het is een leuk ding, 13 jaar met het tempo van een van 1 jaar en dat met 1.5 lamme achterpoot :D
Zindelijk en alles.
Ze blaft alleen boos als ze even in de bench moet om te eten.
( Groucho Marx )
  vrijdag 10 juli 2026 @ 09:07:33 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221291135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:03 schreef oh-oh het volgende:
Gek dat ze dan stopt met werken toch juist.
Mss komt ze er nog op terug.
Mijn pack is weer uitgebreid, het verlamde hondje uit Spanje is gisteren gebracht.
Ze vlogen naar Wenen en reden vanuit daar naar hier en echt als ze hier 5 minuten geweest is is het lang, ze wilden nog terug naar Boedapest.
Het is een leuk ding, 13 jaar met het tempo van een van 1 jaar en dat met 1.5 lamme achterpoot :D
Zindelijk en alles.
Ze blaft alleen boos als ze even in de bench moet om te eten.
Gek? Ze moet ineens een ander huis gaan zoeken, haar kinderen qua tijd gaan verdelen met haar ex-to-be en haar hele wereld staat op z'n kop. Dan vind ik het niet raar dat ze even niet ziet hoe ze dat qua planning gaat doen. Ze begint bij ons om 8 uur 's ochtends, dat gaat al niet als ze straks met haar kinderen alleen woont en ze naar school moet brengen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Redactie Frontpage vrijdag 10 juli 2026 @ 09:46:51 #84
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221291513
Praat me niet over poetsen :(
[i]2 trut[/i]
pi_221291576
Wat een gedoe met de kipjes, Hillie. Als het echt niet gaat met de dakkip, dan misschien overwegen om die naar de kinderboerderij ofzo te brengen? Tis ook weer zo wat als je met stress om de kip op vakantie gaat.
Wel fijn dat het nieuwe hok marterproof is!

Jammer van de poets, Tink. Misschien heb je mazzel en vind je snel een nieuwe.
Ik had ooit een poets, die kwam altijd in een versgepoetst huis. Zei ze ook, ik hoef bij jou nooit veel te doen :') Ze heeft nog wel lang de strijk gedaan, want strijken :') Nu heb ik niet eens meer een strijkplank, die nam ex mee. waarom ie dan de bout ook niet heeft meegenomen, snap ik dan weer niet :D
If they say
pi_221291580
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:46 schreef Troel het volgende:
Praat me niet over poetsen :(
Oeps, nog steeds die baggerpoetser?
If they say
pi_221291688
Wat onwijs lief van jouw jongste Nijna, en zo nodig voor jou zulke positieve momentjes tussendoor :*

Balen van de schoonmaakster Tink, hopelijk komt er toch nog een tussenoplossing en anders een vervangende schoonmaakster die ook goed werk levert.

Ps. ben ik de enige die 'de poets' bijna denigrerend vind klinken? Niks ten nadele van wie het woord gebruikt hoor want ik weet dat het absoluut niet zo wordt bedoeld en in de volksmond wordt dit kennelijk vaak zo gebruikt, maar het roept bij mij een negatief gevoel op.

Oh-oh, wat leuk je nieuwe huisgenootje O+
  Redactie Frontpage vrijdag 10 juli 2026 @ 10:25:55 #88
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221291723
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oeps, nog steeds die baggerpoetser?
Ja, ben er zo klaar mee.
[i]2 trut[/i]
pi_221291754
Ik word door ‘mijn mensen’, soms het hulpje genoemd. :+
Maar boeiend, hun algemene houding naar mij is heel vriendelijk, netjes en respectvol.
pi_221291838
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:25 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, ben er zo klaar mee.
Das kut. Een andere zal lastig zijn?

Interieurverzorger, das het officiële woord. Maarja, das 7 lettergrepen. Poets is er maar één :P Denk dat het daaraan ligt.
En oké, hulpje... Nouja, alst beessie maar een naampie heb he ;)
If they say
pi_221291943
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:25 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, ben er zo klaar mee.
Wat is er dan? Poetst ze niet zoals een poets hoort te poetsen?
  vrijdag 10 juli 2026 @ 11:16:26 #92
176471 oh-oh
pi_221291987
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:07 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Gek? Ze moet ineens een ander huis gaan zoeken, haar kinderen qua tijd gaan verdelen met haar ex-to-be en haar hele wereld staat op z'n kop. Dan vind ik het niet raar dat ze even niet ziet hoe ze dat qua planning gaat doen. Ze begint bij ons om 8 uur 's ochtends, dat gaat al niet als ze straks met haar kinderen alleen woont en ze naar school moet brengen...
Ok maar wss kan ze juist de inkomstem wel goed gebruiken en kunnen jullie een passende oplossing voor jullie beiden vinden?
Maar goed, wij denken nooit hetzelfde over dingen, dat is me wel duidelijk.
( Groucho Marx )
pi_221292024
@Tink89 Misschien kan je poets later nog weleens terugkeren of inderdaad op andere tijden komen.
Of je betaald haar meer waardoor ze extra gemotiveerd is. :P
pi_221292061
Ik kan me goed voorstellen dat ze het nu inderdaad allemaal even niet overziet. Maar dat ze niet weet of ze nog kan komen poetsen, klinkt nog niet per se als een ik stop ermee? Meer als een ik overzie het even niet dus ik weet het nu niet? Weet natuurlijk niet of er nog meer gezegd is ;). Maar ik hou hoop voor je dat het vooral een eerste reactie is nu, en dat als ze wat meer overzicht heeft ze wel weer wil komen en dat jullie er qua planning uitkomen.

Wat lief van de plantjes @Nijna O+
  Redactie Frontpage vrijdag 10 juli 2026 @ 11:41:38 #95
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221292146
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:07 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat is er dan? Poetst ze niet zoals een poets hoort te poetsen?
Hij.

En nee. De badkamer wordt niet gedweild, doucheputje, wasbakafvoer wordt overgeslagen. Hij is vooral bezig met wat er in huis allemaal anders neergezet kan worden zodat hij makkelijker zijn werk kan doen. Er wordt niets op dezelfde plek teruggezet en hij komt twee keer in de week.

In het begin ging het stukken beter.
[i]2 trut[/i]
pi_221292228
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Hij.

En nee. De badkamer wordt niet gedweild, doucheputje, wasbakafvoer wordt overgeslagen. Hij is vooral bezig met wat er in huis allemaal anders neergezet kan worden zodat hij makkelijker zijn werk kan doen. Er wordt niets op dezelfde plek teruggezet en hij komt twee keer in de week.

In het begin ging het stukken beter.
Getver, wat irritant.
Wel over gesproken met hem, neem ik aan?
En gewoon dumpen is niet mogelijk? -O-
pi_221292293
Wij hebben zelfs 2 poetsen, ik zei de gek en die vrouw waarmee ik ooit ga trouwen.
Na 3 verschillende waar we allemaal gezeik mee hadden, besloten de zoektocht te staken.

Onze verbouwing ettert nog steeds na....het aanrechtblad wordt dus vervangen en gisteren met de aannemer afgesproken dat het plafond in de keuken opnieuw gestuct wordt. We hebben meerdere scheuren in het stucwerk zitten, mooi op de naden van de gipsplaten.
Oh en de lekkage in de muur die is opgelost, maar het stucwerk daar ging schimmelen dus we hebben het weggebroken en daarachter zit een bakstenen muur, die is nog nat van die lekkage. Had dus helemaal nog niet gestuct mogen worden.

Het houdt niet op, niet vanzelf :')

Maar goed, ik ben er eerlijk gezegd vrij gelaten onder, het wordt allemaal opgelost, so be it.

Vanmiddag kinderfeestje van Juul, ze was al om half 6 wakker van blijdschap en zenuwen. We starten thuis met taart en cadeaus en daarna lopend naar de muziekschool waar ze een musical gaan maken inclusief voorstelling.
Het thema is prinsessen en ridders, er komen ook 2 jongens en die hebben beide blijkbaar besloten dat ze een prinsessenjurk aan gaan doen, voor Juul O+ Dus het wordt alleen prinsessen denk ik.
  Redactie Frontpage vrijdag 10 juli 2026 @ 12:00:27 #98
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221292359
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:49 schreef vencodark het volgende:

[..]
Getver, wat irritant.
Wel over gesproken met hem, neem ik aan?
En gewoon dumpen is niet mogelijk? -O-
Hij komt via de WMO en een nieuwe is ook niet zo een twee drie gevonden en we zitten nu al met de handen in het haar omdat het huis gewoon niet schoon is.
[i]2 trut[/i]
  Redactie Frontpage vrijdag 10 juli 2026 @ 12:01:29 #99
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221292365
maar hey, de eerste stap is gezet. Aanvraag gedaan dat hij gewoon 1 dag kan komen (en dan moet ie wel tussendoor naar huis vanwege de hond, dus hij kan niet in 1 stuk doorwerken helaas).

En als dat niet kan, dan moeten ze intern op zoek naar een andere hulp.
[i]2 trut[/i]
  vrijdag 10 juli 2026 @ 12:13:25 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221292440
We hadden een hele fijne schoonmaakhulp ooit. Maar die stopte er mee. Later nog een andere gehad, die was heel lief en betrouwbaar maar minder daadkrachtig. Helaas ging het niet samen met mijn meiden. Die trekken het gewoon niet als er "vreemde" mensen in huis zijn. Dus eerst was het alleen in vakanties niet maar naarmate D1 vaker thuis was, was het helemaal geen doen meer. Wel behoorlijk balen want best groot huis, veel gaande thuis en ik ben sowieso een slechte huisvrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')