Onze kat zit er naast maar doet er helemaal niks mee. Hij vangt nooit wat. Aan onze kat heb je echt helemaal niksquote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:18 schreef vencodark het volgende:
Ohja. Die fucking mieren. 2 mierendoosjes maar die krijgen vooral de middelvinger.![]()
En vanwege de katten strooi ik liever geen poeder.
Hier lopen ze ook gewoon in de achtertuin ondanks het huis. Een mank reetje kwam het dichtst bij, waarschijnlijk voor eigen veiligheid ten opzichte van andere dieren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag vanochgtend twee reeën met twee jongen over de heuvel aan de overkant lopen.
Het is pas de tweede keer dat ik ze daar zie, en dat snap ik wel want 50 meter verder is geen bebouwing meer dus waarom zouden ze hier lopen?
Dat vogeltje ken ik nietquote:
Dank!quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:08 schreef trui het volgende:
Gefeliciteerd, Spring! Heeft ze al een idee wat ze in dat tussenjaar gaat doen?
Ze zou ook kunnen kijken of ze mensen zoeken in de bieb, mocht er niks te vinden zijn bij een boekwinkel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dank!
Ze wil vooral uitrusten.Nu klinkt dat in eerste instantie erg lui, maar in haar geval begrijp ik dat wel. Door haar autisme kostte school haar erg veel energie. Door de week afspreken met vrienden lukte haar sowieso al niet, en in het weekend maximaal één dag.
Om toch te voorkomen dat ze helemaal niks gaat doen (dat wil zelf zelf ook niet) gaat ze solliciteren voor voor 'rustig' baantje. Ze zou het liefst in een boekenwinkel willen werken.
En verder gaan we samen natuurlijk zoveel mogelijk hogescholen bezoeken. Ook hebben we ons al georiënteerd op begeleide tussenjaren, maar daar is tnt nog niet echt iets concreets uitgekomen.
Goed idee!quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ze zou ook kunnen kijken of ze mensen zoeken in de bieb, mocht er niks te vinden zijn bij een boekwinkel.
Slim zo'n tussenjaar om een beetje bij te trekken!
Misschien op haar oude basisschool in de schoolbieb?quote:
Als ze ergens overprikkeld van raakt dan zijn het kinderenquote:Op donderdag 9 juli 2026 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien op haar oude basisschool in de schoolbieb?
Sorry!quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Als ze ergens overprikkeld van raakt dan zijn het kinderen
Als ze ergens overprikkeld van raakt dan zijn het kinderenquote:Op donderdag 9 juli 2026 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien op haar oude basisschool in de schoolbieb?
Nee joh!quote:
Ja was heerlijk die kittens! Mama is ze nu wel steeds aan het zoeken, maar dat zou snel beter moeten worden blijkbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Ahh Hillie, dat zal idd nu even schakelen zijn. Wel fijn dat jullie een poosje voor de kittens hebben kunnen zorgen.
Zijn de kipjes nu veilig in hun ren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |