Klopt niet meer in België is het nu ook Chocomelquote:
Ik met 1 oogquote:Op maandag 6 juli 2026 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er hier mensen die daadwerkelijk het voetbal kijken?
Misschien hebben ze wel een hele schone kont.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar, normaal zijn ze in dat soort tenten heel erg van de hygiëne.
Wat jammer.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt niet meer in België is het nu ook Chocomel
Alles moet kapotquote:Op maandag 6 juli 2026 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks wordt het ook nog patat.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij dacht dat die handschoenen uit zichzelf begonnen te zwetenquote:
Fun fact: het dragen van dit soort wegwerphandschoenen werkt alleen wanneer ze met vaste regelmaat vervangen worden. Anders zijn ze vaak juist minder hygiënisch omdat mensen die handschoenen dragen niet geneigd zijn om tussendoor hun handschoenen te wassen, zoals ze met hun handen wel zouden doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging (ik lees niet terug) ik dacht dat het om vers brood bij de supermarkt ging
Maar dan nog kan je in deze situatie ook handschoenen dragen
Vast een hele dikkequote:Op maandag 6 juli 2026 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een hele schone kont.
Ziet er ook altijd zwart van de mensen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
KFC op de westblaak in Rotterdam zat er 1 een keer aan de kont te krabben en ging toen gewoon door.zonder handschoenen
Chemallekequote:Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
Spreekt de Belgische commentator zijn naam ook uit als Jemal?
Jaquote:Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
Spreekt de Belgische commentator zijn naam ook uit als Jemal?
Binnen 5 jaar eten ze daar Zaanse mayo i.p.v. samoeraisausquote:
Jaquote:Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht dat die handschoenen uit zichzelf begonnen te zweten
Oliehoorn mayonaise genotquote:Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar eten ze daar Zaanse mayo i.p.v. samoeraisaus
Drie seconden regel werkt ook voor je handenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fun fact: het dragen van dit soort wegwerphandschoenen werkt alleen wanneer ze met vaste regelmaat vervangen worden. Anders zijn ze vaak juist minder hygiënisch omdat mensen die handschoenen dragen niet geneigd zijn om tussendoor hun handschoenen te wassen, zoals ze met hun handen wel zouden doen.
En iets zegt mij dat dat meisje bij de Appie niet iedere keer dat ze aan haar lange haren, vloer, vuilniszak en haar gezicht heeft gezeten een schoon paar handschoenen aantrekt.
een schande vergelijkbaar met de introductie van de merknaam Biscoffquote:Op maandag 6 juli 2026 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
OOK NOOITquote:Op maandag 6 juli 2026 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar eten ze daar Zaanse mayo i.p.v. samoeraisaus
Ik heb die vent nog nooit goed zien spelenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Wat jammer dat Yamal uitgerekend tegen Portugal de slechtste wedstrijd van zijn leven speelt.
Erg mooiquote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Wat jammer dat Yamal uitgerekend tegen Portugal de slechtste wedstrijd van zijn leven speelt.
Ik dacht dat het in België 'choco' is? Of is dat enkel de smeerbare variant..quote:Op maandag 6 juli 2026 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tja de ene persoon geeft 50 euro aan de hoeren, de anderen aan sigarreten en alcohol en ik geef 50 euro aan het gokken. Verstandig niet echt nee, doe ik veel? zeker niet is mijn 2e keer dit WK en 3e keer dit voetbalseizoenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd max 50¤. Is tie weer lekker schoon
En je moeder.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drie seconden regel werkt ook voor je handen
Frieten.quote:
Fuck off!quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
een schande vergelijkbaar met de introductie van de merknaam Biscoff
Constant herhalen hoe kut het is gaat ook vervelen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef golfer het volgende:
Costa is wel een prima doelman.
Sorry dat kk het over voetbal heb tussen al jullie geleuter over andere zaken.
Wij zeggen gewoon nog steeds cecemel hoorquote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
een schande vergelijkbaar met de introductie van de merknaam Biscoff
Zou je daar nog iets voor krijgen bij de hoeren tegenwoordig, 50 euro?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tja de ene persoon geeft 50 euro aan de hoeren, de anderen aan sigarreten en alcohol en ik geef 50 euro aan het gokken. Verstandig niet echt nee, doe ik veel? zeker niet is mijn 2e keer dit WK en 3e keer dit voetbalseizoen
Nou zegquote:
Smeerbare variantquote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in België 'choco' is? Of is dat enkel de smeerbare variant..
Zo is dat sjoekequote:Op maandag 6 juli 2026 22:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij zeggen gewoon nog steeds cecemel hoor
Dacht men ook met Cecemel.quote:
Een geslachtsziekte.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou je daar nog iets voor krijgen bij de hoeren tegenwoordig, 50 euro?
Geen idee wat de prijzen zijn tegenwoordigquote:Op maandag 6 juli 2026 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou je daar nog iets voor krijgen bij de hoeren tegenwoordig, 50 euro?
Idemquote:Op maandag 6 juli 2026 22:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij zeggen gewoon nog steeds cecemel hoor
Zo onbeleefdquote:Op maandag 6 juli 2026 22:37 schreef golfer het volgende:
Costa is wel een prima doelman.
Sorry dat ik het over voetbal heb tussen al jullie geleuter over andere zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |