Laat haar nog maar een maandje blijven samen met Died, die zijn eigen plan gaat trekken zonder haarquote:Op maandag 6 juli 2026 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. de Bal Rolt.. geen houden aan, Poekie heeft thuis eigenlijk niets meer te zoeken.. maar ja met een Ton rijker kan ze wel weer thuiskomen bij Maxieboy
Ik denk dat je precies de vinger op de plek hebt.. De Haaien naar plek 1 manipuleren maar De Diet&Poek nét naast naast de Finale laten grijpen.. Febo's Heavenquote:Op maandag 6 juli 2026 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat haar nog maar een maandje blijven samen met Died, die zijn eigen plan gaat trekken zonder haar
Die van mij ook.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat je precies de vinger op de plek hebt.. De Haaien naar plek 1 manipuleren maar De Diet&Poek nét naast naast de Finale laten grijpen.. Febo's Heaven
Ja joh, want de febo wist dat de haaien de topo zouden winnen en wisten ook dat ze de dropping zouden winnenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
De start om de Haaien naar plek 1 te slepen is begonnen
Ja joh. En dat lekt nooit uit. Want als dat ooit uitlekt is het programma verleden tijd.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Top timing gewoon, kan niet kloppen dit en dus gestaged.
Vossen hebben ook een flinke omweg gemaakt via Zwolle.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze laten zien wat ze willen laten zien
het is zo in elkaar gestoken dat het leek of de haaien de hele tijd achter lagen
Vossen hebben een flinke omweg genomen ipv de snelste weg richting Lelystad.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:12 schreef Cirilico het volgende:
Ik geloof er niks van. Speltechnisch waren ze erg slecht.
Die kans is idd 0,000000001%.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
122km door Nederland liften en samen aankomen met 1 minuut verschil... wie the fuck geloofd dat nog tegenwoordig
[ afbeelding ]
Elke maand zijn het de zelfde die roepen dat de FEBO wil dat een bepaald persoon gaat winnen en het gebeurd nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:37 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ja joh, want de febo wist dat de haaien de topo zouden winnen en wisten ook dat ze de dropping zouden winnen
[..]
Ja joh. En dat lekt nooit uit. Want als dat ooit uitlekt is het programma verleden tijd.![]()
Ik vind het meestal wel jammer als nieuwe lui al na een maand weg gestuurd worden zonder dat ze echt iets van zichzelf te hebben kunnen laten zien.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:35 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vind Jordy vossen een griezel, hij kan zo gemeen kijken, snel boos en maar klagen over iedereen, echt een onsypathiek figuur brrr
Is bijna bij elke zender zo.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
Opvallend al tijdens het WK als ik switch bij de bondgenoten naar NPO 1 tijdens de reclame is daar ook reclame
Ik ook. Wesley heeft een heel onprettige stem/manier van praten vind ik en Jordy is een irritante tokkiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel jammer als nieuwe lui al na een maand weg gestuurd worden zonder dat ze echt iets van zichzelf te hebben kunnen laten zien.
Maar in geval van zowel Jordy als Wesley van de vossen zou ik het helemaal prima vinden eigenlijk.
Op 16 juni begon deze cyclus pas op TV dus het is ook nog niet eens zo lang bezig. Sommigen duren 5 weken, dit was denk ik dan gewoon een korte cyclus. De winnaar is gisteren al weer gelekt. Als ze een week voor lopen dan duurde deze cyclus van ~9 juni tot 6 juli (echte tijd).quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik ook. Wesley heeft een heel onprettige stem/manier van praten vind ik en Jordy is een irritante tokkie![]()
Deze cyclus lijkt voor mijn gevoel wel echt voorbij gevlogen, binnenkort al de knock-outs. Dat komt misschien door meer ruzies en het leeuwenwissel gedoe. Er gebeurt nu altijd wel iets. Sommige cyclussen leken echt twee maanden te duren door de saaiheid
Misschien toch ook de langere uitzendingen, meestal werd een opdracht halverwege afgekapt (zoals gister wel geheel werd uitgezonden)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op 16 juni begon deze cyclus pas op TV dus het is ook nog niet eens zo lang bezig. Sommigen duren 5 weken, dit was denk ik dan gewoon een korte cyclus. De winnaar is gisteren al weer gelekt. Als ze een week voor lopen dan duurde deze cyclus van ~9 juni tot 6 juli (echte tijd).
Maar inderdaad, kort of lang maakt soms voor je gevoel geen verschil, er lijkt soms geen einde aan te komen. Helemaal als bepaalde figuren er al te lang in zitten.
Op maandag 6 juli 2026 21:13 schreef Cirilico het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:45 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik nou gek of klopt dit plaatje ui de OP niet meer?
Ja wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja
-
Meestal wordt er aan het begin van de cyclus een screenschot gemaakt van de bondjes en de namen op juiste volgorde zoals ze dan zijn. Tegenwoordig wordt het te vaak gehusseld om het bij te gaan houden
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik snap het, door dat leeuwenbondje wordt er natuurlijk tussendoor gewisseld. Als beginnend Bondgenoten-volger loer ik vaak naar die plaatjes, vandaar dat ik ineens dacht dat er iets niet klopte .......of dat ik gek was.
Tuurlijk, ik kom er ook wel uit zo, helemaal nu ik weet dat het niet kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Misschien wat langer zoeken omdat de kleuren soms niet meer kloppen, maar zolang de juiste namen onder de juiste koppen blijven staan is het nog steeds handig om te zien wie wie is.
Inderdaad Roma loopt gelijk in de gaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Haha slim van Beau, die dooie lult toch alles door
Vond het best mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stop maar Zeef,Voice of Holland is afgelopen
Ja bizar veel. En die ballonnen maken ook geluidquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
50x de slaapkamerdeuren open en dicht voor één ballon per keer![]()
No-way
Ja echt he? doe ze allemaal in één keer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
50x de slaapkamerdeuren open en dicht voor één ballon per keer![]()
No-way
Was te verwachten die ene was net uit bedquote:
Beetje flauw wat rest spanning uitmelkenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was te verwachten die ene was net uit bed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |