Weet ik maar hij heeft net zo lang lopen kwijlen en complimenteren dat ze erin is gaan geloven. Anouk zat al met twee kleine Diedjes en een labrador in haar hoofd.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is zelf zo onnozel er voor te vallen. En dat 'dieeeeed ben je klaar', kwam gewoon vanuit haar jaloezie. Uit loyaliteit naar haar liefje had ze dat stukje drama netjes achterwege kunnen laten. Van died begrijp ik wel dat hij dan wil horen hoe en wat.
Dorpsstraat, de buurtjes zijn gewone huisjes.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Landsmeer.. dat is toch die straat met minimaal 1 Milj.kostende Villa's?
Dat valt wel weer op, als elkaar nix gunners, wéér het Duo Diet&Poekquote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Snap niet dat het 'jullie zijn vorige week al naar de mac geweest' er niet ingegooid is
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik maar hij heeft net zo lang lopen kwijlen en complimenteren dat ze erin is gaan geloven. Anouk zat al met twee kleine Diedjes en een labrador in haar hoofd.
Wat een zonnestraaltje is dat zegquote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef Cirilico het volgende:
Rickie nog ff onnodig de dames demotiveren.
Ze hebben allemaal goede punten (behalve Anouk). Maar het liefdeskoppel is wel het meest egoïstisch.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
Diederik heeft wel gelijk, hij heeft het gewonnen en Fatima wilde nooit iets spelen. Nu welZe heeft zichzelf constant naar achter geschoven.
echo? of ego?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:23 schreef greysbones het volgende:
die echo van Ricky wordt ook met de dag groter
Ja dat zou het meest eerlijke zijn, Anouk haar laatste week ja en? Dan ben je de hele tijd buiten, ze wil gewoon even snel een motelletje zoekenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal goede punten (behalve Anouk). Maar het liefdeskoppel is wel het meest egoïstisch.
Ze moesten eigenlijk het lot laten bepalen.
tssss niet van die slimme dingen zeggen hoorquote:Op maandag 6 juli 2026 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ze hadden even die trap op moeten klimmen om te kijken hoe ze moesten lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |