Waarom zou je immers een veiligheidsverzoek opvolgen he ;-)quote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch nog best wat groepjes mensen langs de kant. Gelukkig maar
Ik zie nu pas op PCS dat Veistroffer, De Kleijn en Dhondt inderdaad in de groep 10 minuten daarvoor worden genoemd.quote:
Die moet gewoon afstappen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Lie gaat zich nog wel enigszins moeten reppen. Verschil loopt wel snel verder op nu
Denk het ook, die gaat het niet halen. Alhoewel er wel flink wat dalen tussen zit, dat helpt welquote:Op maandag 6 juli 2026 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Lie gaat zich nog wel enigszins moeten reppen. Verschil loopt wel snel verder op nu
Ik denk ook dat hij het lastig gaat krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Momenteel 26 seconden per kilometerquote:Op maandag 6 juli 2026 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misschien heeft ie het al wel lastigquote:Op maandag 6 juli 2026 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij het lastig gaat krijgen.
Liever OTL!quote:
37 inmiddels al!!quote:
Dat noemen we achteruit fietsenquote:Op maandag 6 juli 2026 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
De Lie verliest 2 seconden per seconde.
Hij wint nu opeens een minuut op Letour.fr!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |