Beetje met lange mouwen trainen in de hitte en dan vlieg je voortaan met 40 graden.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kon toch niet tegen hitte voor UAE tijdperk?
Irene Schouten en Ireen Wüstquote:Op maandag 6 juli 2026 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink en Stomphorst. Noem een nietszeggender duo
Mattie en Marieke?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink en Stomphorst. Noem een nietszeggender duo
Ben ik op dit moment niet blij mee (in auto aan radio gebonden)quote:Op maandag 6 juli 2026 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze NOS-commentator trouwens wel echt heel prettig om naar te luisteren, blij dat ze act Joris naar de radio hebben gebonjourd
Gelukkig is hij weer vol voor de Tour gegaan! Ook nog eens rotslecht in de hitte en op 80km van de streep alweer lossen, wat een idioot gedoe.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:04 schreef Bugno3 het volgende:
Matje straks weer lekker parkeren op een random klim
Omdat ze bij Lotto De Lie zoveel mogelijk kapot willen maken omdat ie na dit seizoen vertrekt. Anders had je m ook niet opgesteld hier uberhaupt. Andere verklaring zie ik nietquote:Op maandag 6 juli 2026 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom denk je als ploegleider dat een renner die nu al 25 minuten achter peloton aan rijdt wel beter gaat worden en eventueel nog een resultaat haalt?
Ik denk dat het in deze een keuze van de renner zelf is.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom denk je als ploegleider dat een renner die nu al 25 minuten achter peloton aan rijdt wel beter gaat worden en eventueel nog een resultaat haalt?
Zijn overacting en schijtlolligheid past wel beter bij de radio.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben ik op dit moment niet blij mee (in auto aan radio gebonden)
Zucht.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:52 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Neen, maar toen kwamen ze bij UAE op het werkelijk geniaal/revolutionaire idee om aan hittetraining te doen. Sindsdien schroeit hij als een meteoriet bij temperaturen van 40°
Waarom nemen ze hem dan mee naar zo'n Tour als deze?quote:
schijnbaar 40-45 minuten of iets meer.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is de tijdlimiet ongeveer? #freevreistrofer
46 minuten ongeveerquote:Op maandag 6 juli 2026 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Lie rijdt inmiddels solo hequote:Op maandag 6 juli 2026 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het fenomeen heeft de brieven in de prullenbak geflikkerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Baudin is al weg dus.
Hartelijk tramadol allen.
Vuelta? Je wilt m in een derde grote ronde dit jaar opstellen?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:24 schreef TAmaru het volgende:
is toch absurd dat ze zo iemand als De Lie in dit weer door laten rijden
die gaat straks van de fiets vallen man
die gast moet echt eens lang op vakantie en dan rustig naar de Vuelta toewerken
Nou als hij telkens na een aantal etappes uitstapt dan is het zo erg nog niet lijkt mequote:Op maandag 6 juli 2026 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vuelta? Je wilt m in een derde grote ronde dit jaar opstellen?
@TAmaru kan zo bij Lotto werken als ploegleider!quote:Op maandag 6 juli 2026 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vuelta? Je wilt m in een derde grote ronde dit jaar opstellen?
Deze man is gekquote:Op maandag 6 juli 2026 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou als hij telkens na een aantal etappes uitstapt dan is het zo erg nog niet lijkt me
Hij was toch ziek aan De Giro en de Tour begonnen? Dan moet hij de Vuelta wel kunnen halen als hij gezond blijft
Laat De Lie in het najaar maar lekker Belgische 1.1 koersjes rijdenquote:Op maandag 6 juli 2026 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou als hij telkens na een aantal etappes uitstapt dan is het zo erg nog niet lijkt me
Hij was toch ziek aan De Giro en de Tour begonnen? Dan moet hij de Vuelta wel kunnen halen als hij gezond blijft
Dat denk ik ook, maar in dezen heeft hij natuurlijk wel gelijk, als hij nu uit de tour stapt rijdt hij natuurlijk geen 3 grote rondes.quote:
Nou ja, mits het aan zijn ziekte ligt natuurlijkquote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 16:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ja, mits het aan zijn ziekte ligt natuurlijk
Als hij gewoon niet goed genoeg is, is er een ander probleem
Als het maagproblemen zijn, zie ik niet waarom hij de Vuelta niet kan doen
De laatste 44 kilometer, maar het was een verzoek dus niet iedereen heeft zich daaraan gehouden.quote:
Het was een vraag van Jeroen van B.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |