Snap ik ook nietquote:Op maandag 6 juli 2026 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe rijdt Vermeersch er ook gewoon een minuut van af, terwijl ze voorin ronddraaien.
De beste renners rjiden bij UAE.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe rijdt Vermeersch er ook gewoon een minuut van af, terwijl ze voorin ronddraaien.
Gewoon nóg een overwinning voor Del Toro.quote:
Nah, Pogi zal toch wel willen winnenquote:Op maandag 6 juli 2026 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon nóg een overwinning voor Del Toro.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 juli 2026 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit dan om tempo te laten zakken of wil Vingegaard winnen...
Heb ik iets gemist? Wanneer heeft die doping gebruikt dan?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb GEEN zin in doperende klootzak Baudin.
Tramadololololol.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wanneer heeft die doping gebruikt dan?
Ik vind het opzich best een leuk aanvallend rennertje eigenlijk
De Tramadolfijn van Albertville.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wanneer heeft die doping gebruikt dan?
Ik vind het opzich best een leuk aanvallend rennertje eigenlijk
Ah ja dat zelfde spul wat Nairoman ook gebruiktequote:
Vermoeden van vervuilde bloedzak.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ah ja dat zelfde spul wat Nairoman ook gebruikte
Die lekke band heeft hem van een afgang bespaard zaterdag.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kopman Vauquelin komt er ook niet echt aan te pas.
Dat laatstequote:Op maandag 6 juli 2026 15:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Is er ook wat aan de hand met De Kleijn of kan die gewoon echt voor geen meter klimmen
Die gaat zo zelfs in rit 5 op een ´vlakke´ rit naar Pau gelost worden op een paar puisten.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Is er ook wat aan de hand met De Kleijn of kan die gewoon echt voor geen meter klimmen
Scheelt veel dat de aanloop dan eenvoudiger is.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dan wens ik hem alvast veel succes voor etappe 6 (als die dat haalt)
Kon toch niet tegen hitte voor UAE tijdperk?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Grappenmaker Wellens blinkt weer uit bij 40 graden
Kloptquote:Op maandag 6 juli 2026 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kon toch niet tegen hitte voor UAE tijdperk?
Rick Pluimers for the win dan maarquote:Op maandag 6 juli 2026 15:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gaat zo zelfs in rit 5 op een ´vlakke´ rit naar Pau gelost worden op een paar puisten.
Neen, maar toen kwamen ze bij UAE op het werkelijk geniaal/revolutionaire idee om aan hittetraining te doen. Sindsdien schroeit hij als een meteoriet bij temperaturen van 40°quote:Op maandag 6 juli 2026 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kon toch niet tegen hitte voor UAE tijdperk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |