Ricky Tello allebei jaquote:Op maandag 6 juli 2026 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ricky Tello gevallen? Of ook niet fit.
Net als Arno de Lie. Weer ziek rondrijdenStraks afstappen en dan naar Vuelta?
Baudin of Uruburu zeg ikquote:Op maandag 6 juli 2026 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Alex Baudin (EF Education - EasyPost)
Abdel Balderstone (Caja Rural)
Harold Tejada (XDS Astana)
Alex Aranburu (Cofidis)
Joris Delbove en Matteo Vercher (TotalEnergies)
George Bennett (NSN Cycling Team)
Luke Plapp en Mauro Schmid (Jayco AlUla)
Clément Braz Afonso (Groupama - FDJ United)
Raul Garcia Pierna en Nelson Oliveira (Movistar)
Nicolas Prodhomme (Decathlon CMA GCM)
Michael Storer (Tudor)
Vlad van Mechelen (Bahrain - Victorious)
Magnus Cort (Uno-X Mobility)
Mads Pedersen (Lidl-Trek)
Ik wilde het net posten maar wilde ook niet te zuur doen maar dit voegt niets toe nee.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:14 schreef Slobeend het volgende:
Wielrenners interviewen over het WK is geen leuke rubriek.
Dit komt ook ieder WK/EK terug en nooit leuke teksten.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten maar wilde ook niet te zuur doen maar dit voegt niets toe nee.
Pogacar wil toch de rit winnen kennelijk?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leg maar uit ja. Nu gaat UAE toch rijden.
Ik denk het, in ieder geval makkelijker gemaakt door Visma.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pogacar wil toch de rit winnen kennelijk?
Beetje jammer jaquote:Op maandag 6 juli 2026 14:47 schreef The_Undertone het volgende:
Er was mij gezegd dat dit voor de vluchters was...
Ging het zijn maar Strand Hagenees besloot om hard op kop te fietsen zodat het op 2 minuten bleef. Daarna nam UAE over.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:47 schreef The_Undertone het volgende:
Leuk dat ze Pogi ook een overwinning gunnenquote:Op maandag 6 juli 2026 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ging het zijn maar Strand Hagenees besloot om hard op kop te fietsen zodat het op 2 minuten bleef. Daarna nam UAE over.
Ik begin nu toch wel opgelucht te zijn dat ik mijn scorito-pooltje vol met klassementsmannen heb gegooidquote:Op maandag 6 juli 2026 14:47 schreef The_Undertone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |