quote:Op maandag 6 juli 2026 09:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
En al helemaal niet omdat het ook nog eens een raadslid betrof als ik mij niet vergis.
quote:CDA Leudal
Nouwen was actief als raadslid voor het CDA in de gemeente Leudal. Bij de gemeente Leudal was zondagavond een bijeenkomst voor raadsleden. De fractie en het bestuur van het CDA Leudal hebben gereageerd op zijn overlijden.
Zij schrijven: "Met ongeloof, diepe verslagenheid en verdriet hebben wij kennisgenomen van het overlijden van ons raadslid John Nouwen. Voor velen van ons was John niet alleen een betrokken en bevlogen raadslid, maar ook een persoonlijke vriend. Hij had hart voor onze gemeenschap en voor de mensen om hem heen. Zijn humor, zijn alertheid en zijn perfectionisme waren opvallende eigenschappen.
Als raadslid was hij extra gedreven om de agrarische sector te vertegenwoordigen. Hij deed dat altijd op een constructieve wijze en met grote kennis van zaken. Zijn overlijden laat een enorme leegte achter. Wij zijn diep geschokt."
Kom vechten als.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:52 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen “als” en “dan” niet begrijpt, dan kunnen er dus dit soort zinnen uitkomen, waarin je stelt dat Ootjekatootje de burgemeester is.
Er zijn wel zijwegen. Tegenliggers kunnen er altijd zijn. En het weggetje is enorm smal.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Zolang je rechtdoor rijdt is er geen probleem. Geen verkeer, geen fietsers, geen zijwegen. En alleen jouw probleem als het fout gaat, tenzij je 5 passagiers mee hebt.
Mss een vos ? Van schrik uitwijken met te hoge snelheid en klabam ?quote:
Of een opvliegende duif die op de weg zat en die je op je voorruit schept omdat hij niet op tijd weg kan komen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:41 schreef deedeetee het volgende:
Mss een vos ? Van schrik uitwijken met te hoge snelheid en klabam ?
Want het kan niet dat hij onwel is geworden achter het stuur? Jij weet er meer van, vertel.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:38 schreef spickel het volgende:
Wat is de media die domme klootzak toch aan het ophemelen? Vergeten ze dat hij minimaal 3 andere mensen de dood heeft ingejaagd en die families heeft kapot gemaakt?
Als je met 220 over dat weggetje blaast denk ik dat de adrenaline je wel wakker houdt.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
Want het kan niet dat hij onwel is geworden achter het stuur? Jij weet er meer van, vertel.
Zijn rechtervoet werd waarschijnlijk onwel aan de foto's te zien.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want het kan niet dat hij onwel is geworden achter het stuur? Jij weet er meer van, vertel.
We haalden allemaal wel eens kattenkwaad uit.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef TweedeKlum het volgende:
En het gaat maar door.
https://www.112vlissingen(...)en-zonder-rijbewijs/
Dit is gewoon een nieuwe tiktok trend, boomer.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
We haalden allemaal wel eens kattenkwaad uit.
Duur grapje...quote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef TweedeKlum het volgende:
En het gaat maar door.
Dat wordt 146 jaar zakgeld inhouden.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Duur grapje...
Verzekering betaalt niks..
Eerste naam die me te binnen schoot bij Heibloem was Nicky Verstappen .....quote:Op maandag 6 juli 2026 09:39 schreef SEMTEX het volgende:
Een collega van me woont daar en er gebeurt nooit iets in dat dorp. Nu dus ineens een dodelijk ongeluk. Bizar.
Verlamd, kan iddquote:Op maandag 6 juli 2026 10:46 schreef spickel het volgende:
[..]
Zijn rechtervoet werd waarschijnlijk onwel aan de foto's te zien.
De bestuurder had blijkbaar toch iets meer met Maxquote:Op maandag 6 juli 2026 11:54 schreef maily het volgende:
[..]
Eerste naam die me te binnen schoot bij Heibloem was Nicky Verstappen .....
Die maakt het wel heel erg about her met dat bericht. Had wel minder gekund.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:57 schreef Kottnauer het volgende:
Boer Zocht Vrouw, binnenkort bij de KRO-NCRV met Yvonne Jaspers.
Ja en zowel bij deze maar zeker ook met die twee 15-jarigen voelt het allemaal als zo nutteloos om zo het leven te laten en je nabestaanden in een poel van ellende te storten, alleen maar voor een kick.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:42 schreef Woonbootjes het volgende:
Wat een hoop ongelukken dit weekend vreselijk
Underratedquote:Op maandag 6 juli 2026 09:57 schreef Kottnauer het volgende:
Boer Zocht Vrouw, binnenkort bij de KRO-NCRV met Yvonne Jaspers.
Ach Max of Nicky, als je verder kijkt is er toch altijd een Jos bij betrokken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
De bestuurder had blijkbaar toch iets meer met Max
Heeft de formule 1 invloed op weekenden? Dat die lui dit F1 kijken zelf aspiraties krijgen na het kijken van Max?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef TweedeKlum het volgende:
En het gaat maar door.
Onmiddellijk de boetes verhogenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef TweedeKlum het volgende:
En het gaat maar door.
Ik keek meer naar dat wiel dat volledig in de auto gedrukt zit. Dat moet een klap geweest zijn.quote:
Het voorprogramma van de F1 was al bezig ten tijde van het ongeluk, dus ik gok dat het geen F1 kijkers waren.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heeft de formule 1 invloed op weekenden? Dat die lui dit F1 kijken zelf aspiraties krijgen na het kijken van Max?
Misschien moet er eens onderzoek gedaan worden of er in f1 weekenden meer auto ongelukken plaatsvinden
O ja, verrek zeg.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik keek meer naar dat wiel dat volledig in de auto gedrukt zit. Dat moet een klap geweest zijn.
Maar volgens HGS is het een domme aanname dat er te hard gereden isquote:Op maandag 6 juli 2026 13:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik keek meer naar dat wiel dat volledig in de auto gedrukt zit. Dat moet een klap geweest zijn.
quote:Op maandag 6 juli 2026 12:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heeft de formule 1 invloed op weekenden? Dat die lui dit F1 kijken zelf aspiraties krijgen na het kijken van Max?
Misschien moet er eens onderzoek gedaan worden of er in f1 weekenden meer auto ongelukken plaatsvinden
Dat er hard gereden is lijkt mij evident. Waarom is de vraag. De bestuurder kan net zo goed onwel zijn geworden en ook die auto kan ineens wat uit zichzelf gedaan hebben.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar volgens HGS is het een domme aanname dat er te hard gereden is
Mwoah, aan de velgen kun je duidelijk zien dat het een XM betreft hoor. Al helemaal als je kenner of liefhebber bent.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:18 schreef -Sigaartje het volgende:
Die foto doet me denken aan de pakketjes die uit de persmachines komen bij de autosloop. Zelfs een frontale botsing op de snelweg bij een spookrijder ziet er niet zo uit. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat van het politieonderzoek. De bzv was daarvoor nog aan het werk geweest, dus drank zal wel niet in het spel zijn geweest. Dat neem ik maar aan. Maar de politie zal vast wel kunnen vertellen hoe hoog de snelheid was. Een vliegtuig die neer is gestort ziet er herkenbaarder uit.
Op de vlucht voor Yvon Jaspersquote:Op maandag 6 juli 2026 14:33 schreef Geralt het volgende:
Dat er hard gereden is lijkt mij evident. Waarom is de vraag
Er is maar 1 XM en dat is dezequote:Op maandag 6 juli 2026 14:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mwoah, aan de velgen kun je duidelijk zien dat het een XM betreft hoor. Al helemaal als je kenner of liefhebber bent.
Persoonlijk vind ik die ook mooier.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:45 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Er is maar 1 XM en dat is deze
https://www.citroenorigins.be/nl-be/autos/xm
Dit is uiterst onwaarschijnlijkquote:Op maandag 6 juli 2026 14:33 schreef Geralt het volgende:
Dat er hard gereden is lijkt mij evident. Waarom is de vraag. De bestuurder kan net zo goed onwel zijn geworden en ook die auto kan ineens wat uit zichzelf gedaan hebben.
Als die ineens zelf volgas geeft, al is het maar een paar tellen....
Dat is echt een beest van een bolide.
Dus om op voorhand de eigenaar een moordenaar te noemen lijkt mij wat voorbarig, laten we eerst afwachten wat er uit het onderzoek komt.
Overigens zijn naar wat ik hier hoor onder de doden 2 polen. Een van de zwaargewonden ken ik, als in, ik weet wie het is. Jaartje ouder dan mij en vroeger op de basisschool bij mijn broer in de klas gezeten.
Paar jaar geleden nog een paar biertjes mee gedronken met carnaval.
En zeker als het gaat om een dergelijke auto waarbij het gelijk levensbedreigend wordt. Dus de electronnica/besturing zou in principe kunnen falen, maar dan wel zodanig dat de aandrijving stil valt en niet dat hij dat volgas richting de 250 km/h gaat.quote:A fail-safe is a design feature that makes a system go into a safe condition if something goes wrong. The goal is to minimize harm to people, equipment, or the environment when there is a failure.
Here are a few examples:
Elevator: If the cable fails, safety brakes automatically engage to stop the elevator from falling.
Train brakes: Many trains use air brakes that automatically apply if air pressure is lost, bringing the train to a stop.
Nuclear reactor: If power is lost, control rods can automatically drop into the reactor to slow or stop the nuclear reaction.
Fail-safe: Prioritizes safety by stopping or entering a safe mode after a failure.
Het is ook uiterst onwaarschijnlijk dat iemand 3x achter elkaar een netvliesloslating krijgt en nog onwaarschijnlijker dat de olie die gebruikt wordt om het oog te vullen en het netvlies te ondersteunen vervolgens een toxische reactie veroorzaakt wat het oog verder kapot maakt.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is uiterst onwaarschijnlijkAlle apparaten die door microprocessors worden bestuurd en risico's opleveren, in geval van storing, zijn fail safe uitgevoerd.
[..]
En zeker als het gaat om een dergelijke auto waarbij het gelijk levensbedreigend wordt. Dus de electronnica/besturing zou in principe kunnen falen, maar dan wel zodanig dat de aandrijving stil valt en niet dat hij dat volgas richting de 250 km/h gaat.
Ook 1 van d rededen waaarom een treinmachinist regelmatig op een knop moet drukken om de trein in bdrijf te houden. Als hij onwel wordt, wil je niet dat zo'n kolos alsmaar door blijft rijden.
De kans dat John graag even liet zien wat zijn BMW XM in huis had, lijkt mij groter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:07 schreef Geralt het volgende:
Het is ook uiterst onwaarschijnlijk dat iemand 3x achter elkaar een netvliesloslating krijgt en nog onwaarschijnlijker dat de olie die gebruikt wordt om het oog te vullen en het netvlies te ondersteunen vervolgens een toxische reactie veroorzaakt wat het oog verder kapot maakt. Dat laatste is zelfs zo zeldzaam dat ze er in het MUMC+ eigenlijk niet aanwilde en er een 2nd opinion in het buitenland bij een van Europees meest toonaangevende medische centra m.b.t. oogproblematiek aan te pas moest komen om juist tot die uiterst onwaarschijnlijke conclusie te komen.
En exact dat is mij overkomen.
Dat iets uiterst onwaarschijnlijk is maakt het verre van onmogelijk.
Het is ook heel erg onwaarschijnlijk dat als je in het vliegtuig stapt, dat dat ding crasht. Toch crashen er elk jaar vliegtuigen.
Overigens eijden ook met enige regelmaat Tesla's zich finaal te pletter, om het even korter bij het onderwerp te halen.
Mij ook. Ik zeg alleen dat iets niet zomaar uit te sluiten is, ookal lijkt die kans welhaast onmogelijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
De kans dat John graag even liet zien wat zijn BMW XM in huis had, lijkt mij groter eerlijk gezegd.
Sow idd.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Stille getuige dat ze aan het werk waren.quote:
Dat bevestigd bijna wel dat het om werknemers gaat.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Overigens zijn naar wat ik hier hoor onder de doden 2 polen. Een van de zwaargewonden ken ik, als in, ik weet wie het is. Jaartje ouder dan mij en vroeger op de basisschool bij mijn broer in de klas gezeten.
Paar jaar geleden nog een paar biertjes mee gedronken met carnaval.
Ja die John en Eric.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:19 schreef Geralt het volgende:
Er waren voor zover ik lees 4 teamleden van Zwarte Cross Team Leudal bij betrokken waarvan dus 2 overleden.
Wat dat team verder doet geen idee. De 2de overledene van dat team heeft ook een bekend gezicht. Maargoed, Heitse is een klein dorpje natuurlijk.
Doet mij denken aan 30 jaar geleden of iets. Ook een zwaar ongeval, niet heel ver hier vandaan, iets meer richting Heitse. Daar zijn toen ook meerdere dodelijke slachtoffers gevallen. Die kende ik destijds ook allemaal van gezicht.
Maargoed, zo gaat dat in een dorp. Ons kent ons.
Waar ze tegen die boom gereden zijn is anders niet iets waar je normaal gesproken echt komt. En al helemaal niet iets waar je met hoge snelheden doorheen gaat.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:27 schreef Geralt het volgende:
Die weg is niet heel afgelegen. Binnen no time zit je op een doorgaande 80 weg.
Gewoon een willekeurig buitenaf weggetje. Daar zijn er zoveel van hier in de buurt. Niks bijzonders verder. Ik rijd daar ook wel eens. Maar in the middle of nowhere ligt dat echt niet hoor.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ze tegen die boom gereden zijn is anders niet iets waar je normaal gesproken echt komt. En al helemaal niet iets waar je met hoge snelheden doorheen gaat.
Pffff, ben je een oorlog ontvlucht om je vege lijf te redden, en dan krijg je ditquote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef cinderloom het volgende:
De twee jongste dodelijke slachtoffers waren medewerkers van John en komen uit Oekraïne;
https://www.l1nieuws.nl/n(...)een-draaiboeken-voor
Hij woonde aan die weg en kwam er dus regelmatig doorheen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ze tegen die boom gereden zijn is anders niet iets waar je normaal gesproken echt komt. En al helemaal niet iets waar je met hoge snelheden doorheen gaat.
Hoe hard kan je daar, veilig?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig buitenaf weggetje. Daar zijn er zoveel van hier in de buurt. Niks bijzonders verder. Ik rijd daar ook wel eens. Maar in the middle of nowhere ligt dat echt niet hoor.
Geen idee of hij aan die weg woonde. Het bedrijf ligt een stukje verder aan Aan de Bergen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij woonde aan die weg en kwam er dus regelmatig doorheen.
Weet je zeker dat dat de goeie link is? Er zit alleen een filmpje in van die burgemeester.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:39 schreef cinderloom het volgende:
Oja, check het filmpje hier:
Dodelijk drama Heibloem: 'Verslagenheid gemeente groot' https://www.l1nieuws.nl/n(...)mpaign=sharedArticle #l1nieuws
Ergens halverwege dat filmpje zie je DE boom.
Is in een flauwe bocht mis gegaan dus.
En géén remspoor
Klopt wel aan het einde van het filmpje, daar zit inderdaad een flauwe bocht in de weg.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de goeie link is? Er zit alleen een filmpje in van die burgemeester.
Jazeker.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de goeie link is? Er zit alleen een filmpje in van die burgemeester.
Dan ben jij gek jaquote:Op maandag 6 juli 2026 19:33 schreef Tengano het volgende:
Ben ik nou gek? Hier zit toch geen filmpje van die weg met en bocht in?
https://www.l1nieuws.nl/n(...)nheid-gemeente-groot
Nou zeg ik niet dat die vader gelijk heeft of niet, maar ik denk niet dat mijn vader dat van mij zou zeggen. Ik rij altijd wel een beetje sportief door zegmaar.quote:Een man die op de plek van het ongeval komt kijken, blijkt de vader van Nouwen te zijn. Verbouwereerd en verbaasd staart hij een beetje voor zich uit. "Hoe kan dit nu? Hij was helemaal geen hardrijder", zegt hij. Veel meer kan hij niet zeggen.
Is het al zeker dat hij de bestuurder was?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou zeg ik niet dat die vader gelijk heeft of niet, maar ik denk niet dat mijn vader dat van mij zou zeggen. Ik rij altijd wel een beetje sportief door zegmaar.
In elk geval was de bestuurder volgens zijn eigen vader dus geen hardrijder.
Maar pa weet natuurlijk niet wat zijn zoon allemaal uitspookt.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou zeg ik niet dat die vader gelijk heeft of niet, maar ik denk niet dat mijn vader dat van mij zou zeggen. Ik rij altijd wel een beetje sportief door zegmaar.
In elk geval was de bestuurder volgens zijn eigen vader dus geen hardrijder.
Want iedereen met veel pk's rijdt hard?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:38 schreef Tengano het volgende:
Geen hardrijder zijn maar wel en auto kopen van 700 pk kopen.
![]()
Mensen die een Ferrari oid kopen, zijn wel vaak wat 'sportieve' rijders inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:41 schreef D. het volgende:
Want iedereen met veel pk's rijdt hard?
En iedereen met weinig pk's niet, of kunnen die gewoon geen pk's betalen en zijn het eigenlijk ook hardrijders?
Sportieve rijders in een sportauto, dat klinkt anders dan 'hij heeft veel pk's, dus hij is hardrijder'.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen die een Ferrari oid kopen, zijn wel vaak wat 'sportieve' rijders inderdaad.
Als ik zo naar die boom kijk en wat er nog van die auto over was, denk ik toch dat John daar boven de maximale snelheid zat, en daar dus inderdaaad hardrijder was.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:44 schreef D. het volgende:
Sportieve rijders in een sportauto, dat klinkt anders dan 'hij heeft veel pk's, dus hij is hardrijder'.
Zijn kippenstal is en jaar geleden in de fik gegaan en misschien is dat verzekeringsgeld niet allenmaal bij de nieuwe kippen terecht gekomen.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
Hoe kan een kippenboer uberhaupt een wagen van 130k bekostigen.
In BZV was al te zien dat hij best een luxe toko had. Mooi zwembad kan ik me nog herinneren. Had wel wat poen over blijkbaar voor dit soort luxe.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien dat ie er nog wat bij klust in de import-export? Zoals 90% van de XM rijders. En handig vlak bij de grens.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
#yvonnecoldewijerquote:Op maandag 6 juli 2026 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zijn kippenstaldrugslab is een jaar geleden in de fik gegaan en misschien is dat verzekeringsdrugsgeld niet allenmaal bij de nieuwe kippen terecht gekomen.
#speculatie
Daar is idd te hard gereden, waarom en door wie is volgens mij nog niet bekend.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ik zo naar die boom kijk denk ik toch dat John daar boven de maximale snelheid zat, en daar dus inderdaaad hardrijder was.
Is dat Ootjekadootje?quote:
Wel een beetje een patser ja. Twee Oekrainse dames in de wagen. Je weet wel hoe dat gaat bij geborneerde jongens.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:50 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
In BZV was al te zien dat hij best een luxe toko had. Mooi zwembad kan ik me nog herinneren. Had wel wat poen over blijkbaar voor dit soort luxe.
Rai Vloet was verhinderd.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel een beetje een patser ja. Twee Oekrainse dames in de wagen. Je weet wel hoe dat gaat bij geborneerde jongens.
Wat een kolder.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zijn kippenstal is en jaar geleden in de fik gegaan en misschien is dat verzekeringsgeld niet allenmaal bij de nieuwe kippen terecht gekomen.
#speculatie
Gezien @Tenganoquote:Op maandag 6 juli 2026 19:33 schreef Tengano het volgende:
Ben ik nou gek? Hier zit toch geen filmpje van die weg met en bocht in?
https://www.l1nieuws.nl/n(...)nheid-gemeente-groot
?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:56 schreef Geralt het volgende:
Wat een kolder.
Boeren zeiken allemaal, maar ondertussen staan ze wel op de wachtlijst bij de Mercedes dealer voor een nieuwe auto.
Beetje gechargeerd, maar een boer met een dergelijk groot bedrijf hoeft echt de verzekering niet te tillen hoor. En die aanname van drugs is al helemaal debiel en compleet uit de lucht gegrepen.
Hij was gemeenteraadslid he. De meeste gemeenteraadsleden houden zich niet bezig met verzekeringsfraude of drugspraktijken.
Of hij heeft in z'n stal niet alleen kippenquote:Op maandag 6 juli 2026 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zijn kippenstal is en jaar geleden in de fik gegaan en misschien is dat verzekeringsgeld niet allenmaal bij de nieuwe kippen terecht gekomen.
#speculatie
Oh, eindelijk! Dankjewelquote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef cinderloom het volgende:
Gezien @:Tengano
Zeer duidelijk te zien rond de minuut.
Een nieuwe stal bouwen misschien? Dat is gisteren en vandaag ook al langsgekomen hoor, daar had hij nog appcontact over met madame van dat programma.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
?
Hoezo verzekeringsfraude? Als jouw verzekring uitbetaalt als je toko is afgfikt, mag je toch zelf weten wat je met dat geld gaat doen.
Jawel.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is idd te hard gereden, waarom en door wie is volgens mij nog niet bekend.
Ik heb meegekregen dat er een nieuwe stal was, maar nogmaals hij kon en mocht toch wss wel zelf bepalen wat hij met dat verzekeringsgeld deed. Moet hij toch weten.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een nieuwe stal bouwen misschien? Dat is gisteren en vandaag ook al langsgekomen hoor, daar had hij nog appcontact over met madame van dat programma.
Of moet ik er even langs rijden voor een foto speciaal voor jou te maken hoe het vordert?
Nee vrouwen doen dat ook.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Is dat iets mannelijks? Vermelden dat het om een hele dikke SUV gaat?
Zo bijzonder is dat ding toch niet?
Ik dacht dat je doelde op fraude waarschijnlijk omdat het bericht daarna drugs impliceerde vrij ondubbelzinnig.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb meegekregen dat er een nieuwe stal was, maar nogmaals hij kon en mocht toch wss wel zelf bepalen wat hij met dat verzekeringsgeld deed. Moet hij toch weten.
Ok.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:02 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Jawel.
Hij reed.
In de link van die reginale krant die ik deelde staat dat politie bevestigd dat hij achter het stuur zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |