Ik weet niet hoe het in dit geval was maar de meesten zijn gewoon broodnuchter, niet onder invloed van wat dan ook. En dan toch dat rare idiote gedrag.quote:
Zou een burgemeester in deze niet meer weten als forumuser en speculatiekoningin Ootjekatootje ?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:19 schreef Kottnauer het volgende:
Ah, de burgemeester heeft eigenhandig het politieonderzoek uitgevoerd. Snel.
Nicky Verstappen kwam er ook vandaan, toch?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:39 schreef SEMTEX het volgende:
Een collega van me woont daar en er gebeurt nooit iets in dat dorp. Nu dus ineens een dodelijk ongeluk. Bizar.
Ja ook ja. Maar verder gebeurt er niets.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:44 schreef Halcon het volgende:
Nicky Verstappen kwam er ook vandaan, toch?
Dat, maar ook zonder geilen mensen er gewoon op. Je rijdt niet zo'n bak om 50 in z'n 5 te rijden. Lege weg, goed zicht, "even laten zien wat-ie kan"....quote:
Er fikt ook weleens een stal af.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ook ja. Maar verder gebeurt er niets.
Dit dus. En in dit geval bij zo’n kleine gemeente en dus gemeenschap al helemaal niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:08 schreef Geralt het volgende:
Het is niet ongewoon dat een burgemeester betrokken wordt bij zo een zwaar ongeval en de communicatie daaromtrent.
Het is 'n smal weggetje met bomen erlangs. Enige voordeel van het daar laten zien is dat er geen flitscamera's staan.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat, maar ook zonder geilen mensen er gewoon op. Je rijdt niet zo'n bak om 50 in z'n 5 te rijden. Lege weg, goed zicht, "even laten zien wat-ie kan"....
Oh ja ook ja. Maar verder op brandstichtingen, moorden en mega dodelijke ongelukken na… eigenlijk niets.quote:
Of eendjes.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:48 schreef Tengano het volgende:
Achteraf wel fijn dat daar geen kinderen lekker in het bos aan het ravotten waren, en ineens overstaken in hun onschuld en enthousiasme.
Zolang je rechtdoor rijdt is er geen probleem. Geen verkeer, geen fietsers, geen zijwegen. En alleen jouw probleem als het fout gaat, tenzij je 5 passagiers mee hebt.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is 'n smal weggetje met bomen erlangs. Enige voordeel van het daar laten zien is dat er geen flitscamera's staan.
Daar reden in ieder geval verstandiger mensen in.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vond de XM stukken leuker toen het een Citroen was.
Niet per sé, ik woon zelf ook in (vlakbij) een klein dorpje, maar ik weet zeker dat vrijwel niemand mij kent omdat ik daar zelf voor kies.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:21 schreef Perrin het volgende:
Bovendien kent iedereen elkaar daar. Men weet heus wel wie er in die auto zat.
En al helemaal niet omdat het ook nog eens een raadslid betrof als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus. En in dit geval bij zo’n kleine gemeente en dus gemeenschap al helemaal niet.
Als je het verschil tussen “als” en “dan” niet begrijpt, dan kunnen er dus dit soort zinnen uitkomen, waarin je stelt dat Ootjekatootje de burgemeester is.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou een burgemeester in deze niet meer weten als forumuser en speculatiekoningin Ootjekatootje ?
Lone wolf gespotquote:Op maandag 6 juli 2026 09:51 schreef PurifieR het volgende:
Niet per sé, ik woon zelf ook in (vlakbij) een klein dorpje, maar ik weet zeker dat vrijwel niemand mij kent omdat ik daar zelf voor kies.
Dan zit je in het verkeerde topic denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom krijgen we hier een nieuwsbericht van? Weet je wel hoeveel mensen per jaar om het leven komen door auto-ongelukken? Ik wil iets lezen over de uitgestelde speech van Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |