Waar ze tegen die boom gereden zijn is anders niet iets waar je normaal gesproken echt komt. En al helemaal niet iets waar je met hoge snelheden doorheen gaat.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:27 schreef Geralt het volgende:
Die weg is niet heel afgelegen. Binnen no time zit je op een doorgaande 80 weg.
Gewoon een willekeurig buitenaf weggetje. Daar zijn er zoveel van hier in de buurt. Niks bijzonders verder. Ik rijd daar ook wel eens. Maar in the middle of nowhere ligt dat echt niet hoor.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ze tegen die boom gereden zijn is anders niet iets waar je normaal gesproken echt komt. En al helemaal niet iets waar je met hoge snelheden doorheen gaat.
Pffff, ben je een oorlog ontvlucht om je vege lijf te redden, en dan krijg je ditquote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef cinderloom het volgende:
De twee jongste dodelijke slachtoffers waren medewerkers van John en komen uit Oekraïne;
https://www.l1nieuws.nl/n(...)een-draaiboeken-voor
Hij woonde aan die weg en kwam er dus regelmatig doorheen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ze tegen die boom gereden zijn is anders niet iets waar je normaal gesproken echt komt. En al helemaal niet iets waar je met hoge snelheden doorheen gaat.
Hoe hard kan je daar, veilig?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig buitenaf weggetje. Daar zijn er zoveel van hier in de buurt. Niks bijzonders verder. Ik rijd daar ook wel eens. Maar in the middle of nowhere ligt dat echt niet hoor.
Geen idee of hij aan die weg woonde. Het bedrijf ligt een stukje verder aan Aan de Bergen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij woonde aan die weg en kwam er dus regelmatig doorheen.
Weet je zeker dat dat de goeie link is? Er zit alleen een filmpje in van die burgemeester.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:39 schreef cinderloom het volgende:
Oja, check het filmpje hier:
Dodelijk drama Heibloem: 'Verslagenheid gemeente groot' https://www.l1nieuws.nl/n(...)mpaign=sharedArticle #l1nieuws
Ergens halverwege dat filmpje zie je DE boom.
Is in een flauwe bocht mis gegaan dus.
En géén remspoor
Klopt wel aan het einde van het filmpje, daar zit inderdaad een flauwe bocht in de weg.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de goeie link is? Er zit alleen een filmpje in van die burgemeester.
Jazeker.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de goeie link is? Er zit alleen een filmpje in van die burgemeester.
Dan ben jij gek jaquote:Op maandag 6 juli 2026 19:33 schreef Tengano het volgende:
Ben ik nou gek? Hier zit toch geen filmpje van die weg met en bocht in?
https://www.l1nieuws.nl/n(...)nheid-gemeente-groot
Nou zeg ik niet dat die vader gelijk heeft of niet, maar ik denk niet dat mijn vader dat van mij zou zeggen. Ik rij altijd wel een beetje sportief door zegmaar.quote:Een man die op de plek van het ongeval komt kijken, blijkt de vader van Nouwen te zijn. Verbouwereerd en verbaasd staart hij een beetje voor zich uit. "Hoe kan dit nu? Hij was helemaal geen hardrijder", zegt hij. Veel meer kan hij niet zeggen.
Is het al zeker dat hij de bestuurder was?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou zeg ik niet dat die vader gelijk heeft of niet, maar ik denk niet dat mijn vader dat van mij zou zeggen. Ik rij altijd wel een beetje sportief door zegmaar.
In elk geval was de bestuurder volgens zijn eigen vader dus geen hardrijder.
Maar pa weet natuurlijk niet wat zijn zoon allemaal uitspookt.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou zeg ik niet dat die vader gelijk heeft of niet, maar ik denk niet dat mijn vader dat van mij zou zeggen. Ik rij altijd wel een beetje sportief door zegmaar.
In elk geval was de bestuurder volgens zijn eigen vader dus geen hardrijder.
Want iedereen met veel pk's rijdt hard?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:38 schreef Tengano het volgende:
Geen hardrijder zijn maar wel en auto kopen van 700 pk kopen.
![]()
Mensen die een Ferrari oid kopen, zijn wel vaak wat 'sportieve' rijders inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:41 schreef D. het volgende:
Want iedereen met veel pk's rijdt hard?
En iedereen met weinig pk's niet, of kunnen die gewoon geen pk's betalen en zijn het eigenlijk ook hardrijders?
Sportieve rijders in een sportauto, dat klinkt anders dan 'hij heeft veel pk's, dus hij is hardrijder'.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen die een Ferrari oid kopen, zijn wel vaak wat 'sportieve' rijders inderdaad.
Als ik zo naar die boom kijk en wat er nog van die auto over was, denk ik toch dat John daar boven de maximale snelheid zat, en daar dus inderdaaad hardrijder was.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:44 schreef D. het volgende:
Sportieve rijders in een sportauto, dat klinkt anders dan 'hij heeft veel pk's, dus hij is hardrijder'.
Zijn kippenstal is en jaar geleden in de fik gegaan en misschien is dat verzekeringsgeld niet allenmaal bij de nieuwe kippen terecht gekomen.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
Hoe kan een kippenboer uberhaupt een wagen van 130k bekostigen.
In BZV was al te zien dat hij best een luxe toko had. Mooi zwembad kan ik me nog herinneren. Had wel wat poen over blijkbaar voor dit soort luxe.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien dat ie er nog wat bij klust in de import-export? Zoals 90% van de XM rijders. En handig vlak bij de grens.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
#yvonnecoldewijerquote:Op maandag 6 juli 2026 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zijn kippenstaldrugslab is een jaar geleden in de fik gegaan en misschien is dat verzekeringsdrugsgeld niet allenmaal bij de nieuwe kippen terecht gekomen.
#speculatie
Daar is idd te hard gereden, waarom en door wie is volgens mij nog niet bekend.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ik zo naar die boom kijk denk ik toch dat John daar boven de maximale snelheid zat, en daar dus inderdaaad hardrijder was.
Is dat Ootjekadootje?quote:
Wel een beetje een patser ja. Twee Oekrainse dames in de wagen. Je weet wel hoe dat gaat bij geborneerde jongens.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:50 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
In BZV was al te zien dat hij best een luxe toko had. Mooi zwembad kan ik me nog herinneren. Had wel wat poen over blijkbaar voor dit soort luxe.
Rai Vloet was verhinderd.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel een beetje een patser ja. Twee Oekrainse dames in de wagen. Je weet wel hoe dat gaat bij geborneerde jongens.
Wat een kolder.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zijn kippenstal is en jaar geleden in de fik gegaan en misschien is dat verzekeringsgeld niet allenmaal bij de nieuwe kippen terecht gekomen.
#speculatie
Gezien @Tenganoquote:Op maandag 6 juli 2026 19:33 schreef Tengano het volgende:
Ben ik nou gek? Hier zit toch geen filmpje van die weg met en bocht in?
https://www.l1nieuws.nl/n(...)nheid-gemeente-groot
?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:56 schreef Geralt het volgende:
Wat een kolder.
Boeren zeiken allemaal, maar ondertussen staan ze wel op de wachtlijst bij de Mercedes dealer voor een nieuwe auto.
Beetje gechargeerd, maar een boer met een dergelijk groot bedrijf hoeft echt de verzekering niet te tillen hoor. En die aanname van drugs is al helemaal debiel en compleet uit de lucht gegrepen.
Hij was gemeenteraadslid he. De meeste gemeenteraadsleden houden zich niet bezig met verzekeringsfraude of drugspraktijken.
Of hij heeft in z'n stal niet alleen kippenquote:Op maandag 6 juli 2026 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zijn kippenstal is en jaar geleden in de fik gegaan en misschien is dat verzekeringsgeld niet allenmaal bij de nieuwe kippen terecht gekomen.
#speculatie
Oh, eindelijk! Dankjewelquote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef cinderloom het volgende:
Gezien @:Tengano
Zeer duidelijk te zien rond de minuut.
Een nieuwe stal bouwen misschien? Dat is gisteren en vandaag ook al langsgekomen hoor, daar had hij nog appcontact over met madame van dat programma.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
?
Hoezo verzekeringsfraude? Als jouw verzekring uitbetaalt als je toko is afgfikt, mag je toch zelf weten wat je met dat geld gaat doen.
Jawel.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is idd te hard gereden, waarom en door wie is volgens mij nog niet bekend.
Ik heb meegekregen dat er een nieuwe stal was, maar nogmaals hij kon en mocht toch wss wel zelf bepalen wat hij met dat verzekeringsgeld deed. Moet hij toch weten.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een nieuwe stal bouwen misschien? Dat is gisteren en vandaag ook al langsgekomen hoor, daar had hij nog appcontact over met madame van dat programma.
Of moet ik er even langs rijden voor een foto speciaal voor jou te maken hoe het vordert?
Nee vrouwen doen dat ook.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Is dat iets mannelijks? Vermelden dat het om een hele dikke SUV gaat?
Zo bijzonder is dat ding toch niet?
Ik dacht dat je doelde op fraude waarschijnlijk omdat het bericht daarna drugs impliceerde vrij ondubbelzinnig.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb meegekregen dat er een nieuwe stal was, maar nogmaals hij kon en mocht toch wss wel zelf bepalen wat hij met dat verzekeringsgeld deed. Moet hij toch weten.
Ok.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:02 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Jawel.
Hij reed.
In de link van die reginale krant die ik deelde staat dat politie bevestigd dat hij achter het stuur zat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |