Jij hebt natuurlijk een volstrekt normale finale gezien.quote:
Vingegaard had meer dan 2 keer zoveel koersdagen als Pogi voor de TDF.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik moet hem gewoon niet, bovendien rijdt Pogacar heel het jaar grote koersen en de Deen zie je amper.
Het was een beetje gezapig, had meer actie verwacht op de eerdere klimmen van de Montjuic.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Was de rest van de etappe wel leuk eigenlijk?
Allemaal etappekoersen die ik niet kijk, maar bij de voorjaarsklassiekers zie je hem nooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vingegaard had meer dan 2 keer zoveel koersdagen als Pogi voor de TDF.
Heel goed zelfs man.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een volstrekt normale finale gezien.
Met dichtgeknepen remmen alsnog beter zijn dan iedereen, goed man.
Tijdens het wk moet hij luiers verschonenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Einde tijdperk. Kan zich beter weer gaan richten op het veldrijden samen met Wout.
Wat heeft aids ermee te maken?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:48 schreef Pistolero het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik vervelender vind, het Sloveense gezwel of alle dagjesaids die het monster komt verdedigen.
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef RipCity het volgende:
Vinden jullie dit leuker dan eerste week sprints?
Rev slaat een tweede slag tov Lipowitzquote:Op zondag 5 juli 2026 17:49 schreef wimderon het volgende:
Lipowitz +10
Uijtdebroeks +27
Arensman +47
Bernal +47
Riccitello +5:31
Tiberi +5:44
Jorgenson +6:03
Kuss +6:52
Vauquelin +6:52
Vlakke etappes met op het einde een muur of een bergje paar kilomete rvoor het einde vind ik het leukstquote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef RipCity het volgende:
Waarom zou je de hele dag naar het groeien van gras willen kijkenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlakke etappes met op het einde een muur of een bergje paar kilomete rvoor het einde vind ik het leukst
Ho ho! Kastelen!quote:Op zondag 5 juli 2026 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom zou je de hele dag naar het groeien van gras willen kijken
Morgen wordt alles beter.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef RipCity het volgende:
Exact 0 seconde gepakt op Evenepoel en Vingegaard. Tuurlijk zie ik in dat Pogacar veel beter lijkt dan de rest, maar de compleet doorgeslagen dopingverdenkingen hier vind ik zonder enig bewijs(behalve een wat bedenkelijke entourage) ook wat overdreven.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een volstrekt normale finale gezien.
Met dichtgeknepen remmen alsnog beter zijn dan iedereen, goed man.
Denk dat Mathieu van de traditionele school is en dit door zijn vriendin/vrouw laat doen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tijdens het wk moet hij luiers verschonen
ALLES is leuker dan sprintsquote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef RipCity het volgende:
Ga dit pad niet op en accepteer het chronische cynisme. Gewoon lekker meeposten.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Exact 0 seconde gepakt op Evenepoel en Vingegaard. Tuurlijk zie ik in dat Pogacar veel beter lijkt dan de rest, maar de compleet doorgeslagen dopingverdenkingen hier vind ik zonder enig bewijs(behalve een wat bedenkelijke entourage) ook wat overdreven.
U vraagt, wij draaien, hoe die uberhaupt is toegestaan in de karavaanquote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef Szura het volgende:
Het enige wat nog mist is het Voldemort-hoofd
Klopt ga ik ook doen. Kan er ergens ook wel om lachen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ga dit pad niet op en accepteer het chronische cynisme. Gewoon lekker meeposten.
Straks gelooft hij er in dat hij de Tour gaat winnen...quote:
'behalve een wat bedenkelijke entourage'quote:Op zondag 5 juli 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Exact 0 seconde gepakt op Evenepoel en Vingegaard. Tuurlijk zie ik in dat Pogacar veel beter lijkt dan de rest, maar de compleet doorgeslagen dopingverdenkingen hier vind ik zonder enig bewijs(behalve een wat bedenkelijke entourage) ook wat overdreven.
Ik heb de tijden nog meegemaakt dat ene Hinault renners bij de koersboek pakte als die het lef hadden om één van Hinaults ploegmaats terug te halen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:48 schreef golfer het volgende:
Slechte act van Pogacar. Zou het leuk vinden als de wedstrijdleiding hem daarvoor bestraft vanwege koertsvervalsing.
Als het wielrennen dood is vanwege doping en bedrog, nogmaals... dan is het wielrennen dood geboren.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens is Marc Soler dus gewoon gezien in het gezelschap van een geschorste trainer uit het tijdperk Armstrong/Contador.
Als je op zoek bent naar bewijs in de vorm van een positieve test, dan is er geen bewijs. Maar dat wil niet zeggen dat je je dan maar van de domme moet houden.
Dat je uberhaupt de woorden 'zonder enig bewijs' uit je toetsenbord kan krijgen. Godsallemachtig.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |