Jij hebt natuurlijk een volstrekt normale finale gezien.quote:
Vingegaard had meer dan 2 keer zoveel koersdagen als Pogi voor de TDF.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik moet hem gewoon niet, bovendien rijdt Pogacar heel het jaar grote koersen en de Deen zie je amper.
Het was een beetje gezapig, had meer actie verwacht op de eerdere klimmen van de Montjuic.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Was de rest van de etappe wel leuk eigenlijk?
Allemaal etappekoersen die ik niet kijk, maar bij de voorjaarsklassiekers zie je hem nooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vingegaard had meer dan 2 keer zoveel koersdagen als Pogi voor de TDF.
Heel goed zelfs man.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een volstrekt normale finale gezien.
Met dichtgeknepen remmen alsnog beter zijn dan iedereen, goed man.
Tijdens het wk moet hij luiers verschonenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Einde tijdperk. Kan zich beter weer gaan richten op het veldrijden samen met Wout.
Wat heeft aids ermee te maken?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:48 schreef Pistolero het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik vervelender vind, het Sloveense gezwel of alle dagjesaids die het monster komt verdedigen.
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef RipCity het volgende:
Vinden jullie dit leuker dan eerste week sprints?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |