Dit gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks komt Pogi een seconde te kort om de Tour te winnen en dan zou hij het hem hebben beklaagd lol
Heerlijk, genieten! Zolang die Deen en Rev maar klappen krijgen vind ik alles prima.quote:
Ziedend.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef Zorro het volgende:
Hopelijk mogen we nog veel van dit soort finishes zien
Met die flopdeen van Viesmad verder naar achter nog.
Hij laat hier zo 10 seconden liggen. Een paar seconden tijdswinst en 4 bonificatie.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks komt Pogi een seconde te kort om de Tour te winnen en dan zou hij het hem hebben beklaagd lol
Wat is er mis met die deen?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heerlijk, genieten! Zolang die Deen en Rev maar klappen krijgen vind ik alles prima.
Ik zie een soort ondood Frankensteins monster.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie al dat wielrennen morsdood is?
Deze etappe is het levende bewijs.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede grap welquote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Integendeelquote:
Waarom kijk je nog dan?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die rijdt bij de grootste kutploeg die er rondrijdt.quote:
Fok is dood. Waar jij moderator bentquote:Op zondag 5 juli 2026 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet hem gewoon niet, bovendien rijdt Pogacar heel het jaar grote koersen en de Deen zie je amper.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |