Ik kan helaas toch niet juichen voor Israel, ouwe reus.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini gelukkig weinig last van de val, zo te zien.
Niet Molenaar?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
VDB lijkt me de beste klimmer. Denk dat hij de grootste kans maakt om de bollentrui te pakken.
Zijn niet alle banden daarmee verbroken?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan helaas toch niet juichen voor Israel, ouwe reus.
Ik neem aan dat de politie die installatie heeft onderzocht op sabotage.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Volgens mij nooit onderzocht. Maar de link was wel makkelijk te leggen.
NSN komt uit Bazzelona!quote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze doen een administratieve wijziging en RR loopt voorop met vlag en alquote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen Sylvan Adams, maar je verder is Andres Iniesta toch ook een walgelijk figuur waar we absoluut niet voor gaan juichen?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NSN komt uit Bazzelona!
(Dit is mijn cope)
quote:Op zondag 5 juli 2026 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NSN komt uit Bazzelona!
(Dit is mijn cope)
Wat heeft Iniesta dan weer gedaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is geen Sylvan Adams, maar je verder is Andres Iniesta toch ook een walgelijk figuur waar we absoluut niet voor gaan juichen?
Misschien mag hij nu nog ergens een etappe winnenquote:Op zondag 5 juli 2026 15:52 schreef H.Vviv het volgende:
UAE bedankt het team van Pidcock voor bewezen diensten.
LOLquote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter info: Ik ben ook niet zo kapot van de andere propagandaploegjes.quote:
En mocht het echt niet lukken over de oorspronkelijke route, dan is de Tour groot en machtig genoeg om eventueel nog met een alternatief te komen.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Derde en vierde rit zijn zorgen voor maar nog niks afgelast toch?
Sporza:quote:Op zondag 5 juli 2026 16:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Derde en vierde rit zijn zorgen voor maar nog niks afgelast toch?
Dat lijkt me organisatorisch niet te doen.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En mocht het echt niet lukken over de oorspronkelijke route, dan is de Tour groot en machtig genoeg om eventueel nog met een alternatief te komen.
Teveel nachtelijke wedstrijden gekeken?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 450 keer in slaap gevallen te zijn probeer ik nu de koers volgen
Remco die aan de auto gaat hangen?quote:Op zondag 5 juli 2026 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijgen we Lenny Martinez 2025 taferelen?
lag weer om 1u in bedquote:Op zondag 5 juli 2026 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Teveel nachtelijke wedstrijden gekeken?
radiocommentaar zit nu ook in Brusselquote:Op zondag 5 juli 2026 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook. Heb ik de babbel gemist? Of is die toch exit?
Wel genaaid door je eigen ploegleider daarquote:Op zondag 5 juli 2026 16:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zolang je tussen de wagens zit is er niks aan de hand.
Twee dagen plaatselijke rondjes in Pau moet kunnen.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me organisatorisch niet te doen.
We gaan gewoon koersen. De Tour is groter dan wat brandjesquote:Op zondag 5 juli 2026 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sporza:
Achter de derde etappe van de Tour de France staat een vraagteken. Maandag maakt het peloton de oversteek van Spanje naar Frankrijk, maar de trektocht door de Pyreneeën ligt onder vuur.
Nabij finishplaats Les Angles, een uitsmijter bergop, woedt een hevige bosbrand. De brandhaard heeft al zo'n 1.500 hectare in de as gelegd en zou zich op 70 kilometer van de finish situeren.
De lokale overheidsinstanties zouden vanavond de knoop doorhakken, maar het is dus nog niet zeker of het sportieve feest wel zoals gepland kan plaatsvinden.
Ook de vierde etappe van dinsdag zou niet volledig buiten schot zijn.
Fietsen er maar doorheen anders. Wat een gezeik.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
We gaan gewoon koersen. De Tour is groter dan wat brandjes
quote:
Ze zullen moeten gaan nadenken over de tour in een andere maand dan juli over 10 tot 20 jaar. Dit soort dingen en ondraaglijke temperaturen gaan alleen maar toenemenquote:Op zondag 5 juli 2026 16:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
We gaan gewoon koersen. De Tour is groter dan wat brandjes
al opgelost zo te zienquote:
Gewoon in de winter ipv de elfstedentocht.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze zullen moeten gaan nadenken over de tour in een andere maand dan juli over 10 tot 20 jaar. Dit soort dingen en ondraaglijke temperaturen gaan alleen maar toenemen
Of gewoon overdekt met airco's fietsen. Bij het WK voetbal werkt dit ook prima.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze zullen moeten gaan nadenken over de tour in een andere maand dan juli over 10 tot 20 jaar. Dit soort dingen en ondraaglijke temperaturen gaan alleen maar toenemen
Bassie en Adriaanquote:Op zondag 5 juli 2026 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ploegleiderswagen van UAE en het doodrijden van een half peloton, noem een beter duo.
Mbappe-Olisehquote:Op zondag 5 juli 2026 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ploegleiderswagen van UAE en het doodrijden van een half peloton, noem een beter duo.
Azubuike?quote:
Dat is het vandaag ja.quote:
Hoop niet dat jouw vriendin zoveel gezichtshaar heeft.quote:
duiimspijkersquote:
Fabio is jaloers.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kwiat van volwaardig renner naar knechtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |