Exact.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat bepaalde figuren niet zo blij waren dat hij klokkenluider werd en een doping-ring doorspeelde naar de politie?
Ik kan helaas toch niet juichen voor Israel, ouwe reus.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini gelukkig weinig last van de val, zo te zien.
Niet Molenaar?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
VDB lijkt me de beste klimmer. Denk dat hij de grootste kans maakt om de bollentrui te pakken.
Zijn niet alle banden daarmee verbroken?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan helaas toch niet juichen voor Israel, ouwe reus.
Ik neem aan dat de politie die installatie heeft onderzocht op sabotage.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Volgens mij nooit onderzocht. Maar de link was wel makkelijk te leggen.
NSN komt uit Bazzelona!quote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze doen een administratieve wijziging en RR loopt voorop met vlag en alquote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen Sylvan Adams, maar je verder is Andres Iniesta toch ook een walgelijk figuur waar we absoluut niet voor gaan juichen?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NSN komt uit Bazzelona!
(Dit is mijn cope)
quote:Op zondag 5 juli 2026 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NSN komt uit Bazzelona!
(Dit is mijn cope)
Wat heeft Iniesta dan weer gedaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is geen Sylvan Adams, maar je verder is Andres Iniesta toch ook een walgelijk figuur waar we absoluut niet voor gaan juichen?
Misschien mag hij nu nog ergens een etappe winnenquote:Op zondag 5 juli 2026 15:52 schreef H.Vviv het volgende:
UAE bedankt het team van Pidcock voor bewezen diensten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |