quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vakantiegangert, heb je het een beetje naar je zin?
Ja tot hier en niet verder.quote:
Doe me dan maar Rhodonietquote:
Heb me aangemeld voor PRT-ondersteuning en opleiding tot PRT niveau 3. Heb een tijd met de moeder samengewoond, maar voor mijzelf werkte dat ook niet. Dat de regels en manier van leven anders zijn, is een understatement.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen deskundige naast je die je advies kunnen geven.
Het komt waarschijnlijk door zijn ASS ( wat een groot begrip is valt alles onder) De regels en de manier van leven zullen anders zijn bij haar en bij jou. Dan komt hij buiten zijn gewone ritme vermoed ik
Ik ga hier met Mini-ToT ook coaching krijgen. We hebben al begeleiding maar die vindt dat het hier prima gaat. Toch valt er met coaching altijd wel winst te behalen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb me aangemeld voor PRT-ondersteuning en opleiding tot PRT niveau 3. Heb een tijd met de moeder samengewoond, maar voor mijzelf werkte dat ook niet. Dat de regels en manier van leven anders zijn, is een understatement.Ik moest zelf toen ook regelmatig even een paar uur rustig in m'n tuinkantoor gaan zitten.
Dat denk ik ook wel. Elk klein beetje winst is ook mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier met Mini-ToT ook coaching krijgen. We hebben al begeleiding maar die vindt dat het hier prima gaat. Toch valt er met coaching altijd wel winst te behalen.
Mini is echt een geweldig mannetje, maar er zijn natuurlijk altijd wel wat probleempjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Elk klein beetje winst is ook mooi meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |