Tja. Ik moet wel, als ik m'n positie wil behouden.quote:
Je mag gerust blijven, maar verwacht niet van me dat ik punten laat lopenquote:
Ikea?quote:
Wat vind jij trouwens van m'n nieuwe set altaar stenen?quote:
Ik hou niet zo van vormpjes als hartjes enzo, maar misschien dat het voor jou extra symboliek heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van m'n nieuwe set altaar stenen?
Heb net altaar besteld https://www.bol.com/nl/nl(...)031754-2884920298987
O dat is wel erg weinig. Tegenwoordig is het week hier week daar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, hier is het in onderling overleg en bij gebrek aan overeenstemming de reguliere omgangsregeling. Het gaat er meer om dat ze moeilijk doet over het toestemmingsformulier.
Hij is een weekend in de twee weken bij haar, dus heel veel ziet ze hem toch al niet.
blauwe calcietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vormpjes als hartjes enzo, maar misschien dat het voor jou extra symboliek heeft.Die linker steen vind ik wel weer mooi, wat voor eentje is dat?
Het altaar zou ik zelf iets n deze richting doen:
[ afbeelding ]
...maar dat is vast een andere prijsklasse. Zo is het ook prima natuurlijk!
Als ex wilde die heks nog steeds seks, maar dat vond ik maar iets geks.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Jij had al een Heks toen het nog geen ex was
Dus nu een heks van een ex
Rijmelarijquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ex wilde die heks nog steeds seks, maar dat vond ik maar iets geks.
DIe heks wilde seks met haar exquote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ex wilde die heks nog steeds seks, maar dat vond ik maar iets geks.
Zakkloperijquote:
En tevens juistquote:
Ja, dat is niet veel, maar ik vind het wel best zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel erg weinig. Tegenwoordig is het week hier week daar.
Lijkt mij voor de kids ook een stuk rustigerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat is niet veel, maar ik vind het wel best zo.
Ik denk dat dat per kind en per situatie verschilt. Voor mijn zoontje is het zo rustiger inderdaad. Veel wissels verteert hij slecht. Zij is na die paar dagen ook compleet opgebrand.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de kids ook een stuk rustiger
Zo ging het 'vroeger' ook de papa's een keer in de 14 dagen de kinderen.
Met zo week op week af hebben de kinderen niet echt een thuis vind ik, maar ja dat is mijn mening
Correks!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heks wilde seks met haar ex
En jij wilde geen seks met je ex
Mini kan ook slecht tegen veel wissels. Gaat wel iets beter tegenwoordig, maar toch....quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat per kind en per situatie verschilt. Voor mijn zoontje is het zo rustiger inderdaad. Veel wissels verteert hij slecht. Zij is na die paar dagen ook compleet opgebrand.
Met de oudste twee heb ik een tijdje om de dag gehad. Op een gegeven moment waren ze daar wel aan gewend. Waren ook drie en vier toen we uit elkaar gingen, dus die weten eigenlijk ook niet echt beter meer.
Mijn kleindochter kan er ook slecht tegen terwijl ze het vanaf dag 1 al doet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini kan ook slecht tegen veel wissels. Gaat wel iets beter tegenwoordig, maar toch....
Het is hier elke keer ellende als ik 'm daarheen moet brengen. De wissel is op zaterdag, dus als hij ziet dat z'n schooltas zonder lunchpakketje de auto in gaat, dan weet hij het al. Als ik in de buurt kom van de straat waar z'n moeder woont, protesteert hij al.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini kan ook slecht tegen veel wissels. Gaat wel iets beter tegenwoordig, maar toch....
Dan heeft hij het schijnbaar niet naar zijn zin. Hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is hier elke keer ellende als ik 'm daarheen moet brengen. De wissel is op zaterdag, dus als hij ziet dat z'n schooltas zonder lunchpakketje de auto in gaat, dan weet hij het al. Als ik in de buurt kom van de straat waar z'n moeder woont, protesteert hij al.
Maar ja, niet veel aan te doen. Regeling is al minimaal. Waarom precies hij zo doet, dat weet ik ook niet.
Oh dat snap ik helemaal!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleindochter kan er ook slecht tegen terwijl ze het vanaf dag 1 al doet.
Maar sinds ze ook naar school gaat en de BSO wordt het haar te veel.
Ik ga niet te veel openbaar posten, maar ik begrijp je helemaal.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is hier elke keer ellende als ik 'm daarheen moet brengen. De wissel is op zaterdag, dus als hij ziet dat z'n schooltas zonder lunchpakketje de auto in gaat, dan weet hij het al. Als ik in de buurt kom van de straat waar z'n moeder woont, protesteert hij al.
Maar ja, niet veel aan te doen. Regeling is al minimaal. Waarom precies hij zo doet, dat weet ik ook niet.
4 en praat nog amper (ASS), dus geen idee waarom.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft hij het schijnbaar niet naar zijn zin. Hoe oud is hij?
Heb je hem niet gevraagd waarom hij zo protesteert
Ga je met hem naar een logopedist?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
4 en praat nog amper (ASS), dus geen idee waarom.
Ja, heeft hij op de ontwikkelgroep. Ook naar de ergotherapie, naar een arts om wat te doen aan de primitieve reflexen en er volgt nog PRT.quote:
Wellicht praat ik voor m'n beurt. Maar als hij zo'n moeite heeft om bij mama te logeren, omdat het maar één keer in de twee weken is, is het dan wellicht een optie om gewoon wekelijks op zaterdag samen een paar uur met hem bij haar doorbrengen en daarna weer gewoon met jou mee naar huis? Waar hij in z'n vertrouwde bed kan slapen en zo het bezoek aan mama als meer veilig en ontspannen kan gaan ervaren?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, heeft hij op de ontwikkelgroep. Ook naar de ergotherapie, naar een arts om wat te doen aan de primitieve reflexen en er volgt nog PRT.
O dan is het helemaal vervelend. Sneu als kinderen ergens met tegenzin heengaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
4 en praat nog amper (ASS), dus geen idee waarom.
Ik ga nu wel mee en even naar binnen. Maar dan komt toch altijd wel het moment dat ik wegga en dan is het weer hommeles. En denk dat op een bepaalde manier het voor hem ook wel beter is als duidelijk is dat papa en mama uit elkaar zijn. Een regeling waarbij ik daar met hem een keer per week kom, gaat ze ook niet mee akkoord zijn. En ik vind het zelf ook niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wellicht praat ik voor m'n beurt. Maar als hij zo'n moeite heeft om bij mama te logeren, omdat het maar één keer in de twee weken is, is het dan wellicht een optie om gewoon wekelijks op zaterdag samen een paar met hem bij haar doorbrengen en daarna weer gewoon met jou mee naar huis? Waar hij in z'n vertrouwde bed kan slapen en zo het bezoek aan mama als meer veilig en ontspannen kan gaan ervaren?
Ik dacht vanuit de behoeften van je zoontje. Niet vanuit de wensen van papa en mama. Zeker als ass heeft en nog weinig kan duiden zul je het wiel steeds opnieuw moeten uitvinden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ga nu wel mee en even naar binnen. Maar dan komt toch altijd wel het moment dat ik wegga en dan is het weer hommeles. En denk dat op een bepaalde manier het voor hem ook wel beter is als duidelijk is dat papa en mama uit elkaar zijn. Een regeling waarbij ik daar met hem een keer per week kom, gaat ze ook niet mee akkoord zijn. En ik vind het zelf ook niks eigenlijk.
Ja, ik vind het ook sneu. Ik ga nu dan mee als ik hem breng en blijf dan even (half uur of zo). Maar als ik dan wegga, dan is het weer vervelend. Hij begroet z'n moeder ook niet en trekt eigenlijk de hele tijd aan mijn hand om mij richting de voordeur te trekken (om weg te gaan).quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het helemaal vervelend. Sneu als kinderen ergens met tegenzin heengaan
Maar een band houden met beide ouders is wel van belang, is mijn mening
Ze kunnen als ze zelf alles kunnen overdenken zelf kiezen wat ze willen
Ik heb mijn kinderen altijd wel gestimuleerd om hun vader te blijven zien. Verbreek je al jong het contact en ze zien elkaar lang niet is de band weg en die komt nooit meer helemaal terug. Ik heb altijd gezegd deze keus kan je pas maken als je volwassen bent dan is het een bewuste keus.
Zelfs met de verjaardagen was hij hier thuis welkom.
Maar nu ze volwassen zijn hebben er twee zo goed als geen contact meer en 1 een beetje hoe het hem uitkomt
Ja, snap ik en wellicht is dat voor hem ook wel de beste optie. Maar zij wil dat niet. Als het voor hem het beste is, dan ben ik ertoe bereid, maar het is niet mijn ideale oplossing. En als we echt lang bij elkaar zitten, dan gaat dat geheid spanningen opleveren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht vanuit de behoeften van je zoontje. Niet vanuit de wensen van papa en mama. Zeker als ass heeft en nog weinig kan duiden zul je het wiel steeds opnieuw moeten uitvinden.
Heb je geen deskundige naast je die je advies kunnen geven.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook sneu. Ik ga nu dan mee als ik hem breng en blijf dan even (half uur of zo). Maar als ik dan wegga, dan is het weer vervelend. Hij begroet z'n moeder ook niet en trekt eigenlijk de hele tijd aan mijn hand om mij richting de voordeur te trekken (om weg te gaan).
Maar heb ook geen alternatief eigenlijk. Volgens de regeling moet hij daarheen. Als ik hem niet breng, dan levert dat problemen op.
Een beperktere regeling wil zij niet, anders zou je een keer in de week of desnoods twee keer in de week met mij erbij, kunnen overwegen. Niet dat ik dat heel geweldig vind, maar misschien is dat voor hem beter.
Geen idee wat daar precies aan de hand is. Heb in elk geval niks concreets waarvan je kunt zeggen dat hij daar beter niet meer komt. En zoals je al zegt, je kunt de band maar een keer verbreken.
Dat is niet het enige wat er zo speelt als ik alles lees. Want zo te zien denkt mama alleen aan zichzelf, en heeft ze vanwege haar eigen beperkingen waarschijnlijk niet de rust en geduld om een kleuter met ass te handelen. Zeker als ze een nieuwe partner belangrijker vind dan haar kind, en ruzie maakt waar hij bi is, dan is de enige logische gevolgtrekking dat hij zich daar onveilig en onbegrepen voelt dat zich op deze manier uit. Puur zelfbehoud gedrag van het joch.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen deskundige naast je die je advies kunnen geven.
Het komt waarschijnlijk door zijn ASS ( wat een groot begrip is valt alles onder) De regels en de manier van leven zullen anders zijn bij haar en bij jou. Dan komt hij buiten zijn gewone ritme vermoed ik
Ik weet niet wat er in zijn koppie omgaat, als papa het al niet weet kan ik het helemaal niet wetenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat er zo speelt als ik alles lees. Want zo te zien denkt mama alleen aan zichzelf, en heeft ze vanwege haar eigen beperkingen waarschijnlijk niet de rust en geduld om een kleuter met ass te handelen. Zeker als ze een nieuwe partner belangrijker vind dan haar kind, en ruzie maakt waar hij bi is, dan is de enige logische gevolgtrekking dat hij zich daar onveilig en onbegrepen voelt dat zich op deze manier uit. Puur zelfbehoud gedrag van het joch.
Klopt. Daarom adviseerde ik ook een orthopedagoog.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in zijn koppie omgaat, als papa het al niet weet kan ik het helemaal niet weten
Ik vind het ook moeilijk advies geven in deze. Heb het Henk net gevraagd die heeft met dit soort kinderen op school gewerkt en heeft er ook een opleiding voor gehad.
Maar je moet het kid en de situatie kennen. Je kan niet zo maar advies gaan geven wat goed of niet goed is.
En dat wil ik ook niet dat laat ik liever aan mensen over die er voor geleerd hebben
Ieder geval van ASS is anders en iedere situatie is anders.
Bitte bitte die rechter tiete, die linker is von leer und functioneert niecht meerquote:
Heef5 Mario je gehackt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bitte bitte die rechter tiete, die linker is von leer und functioneert niecht meer
Kent @mario390 deze?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bitte bitte die rechter tiete, die linker is von leer und functioneert niecht meer
Lolquote:
Geen ideequote:
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Die zie ik te vaak voorbij komenquote:
En hij is nog geen 24 uur oudquote:
Ook weinig, boodschappen, buiten gezeten en 2 uur liggen pitten nou ja pitten wakker, slapen, wakker slapenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij popcorn moet ik altijd denken aan dat gevreet naast je en achter je in de bioscoop... Elke mooie spannende scene verknoeid door dat gekraak.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij popcorn moet ik altijd denken aan dat gevreet naast je en achter je in de bioscoop... Elke mooie spannende scene verknoeid door dat gekraak.
Ja, dat is toch verschrikkelijk? Het hoort natuurlijk bij 'de beleving'. Maarja.quote:
Lekker thuis film kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hey Homijn dat is fijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
Nu zijn er wel genoeg punten behaald. Ik moet zo een radio-uitzending promoten.
Helaas, ik kan niet luisteren, ik ben de komende uren weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
De bazenuitzending gaat zo beginnen, om 19:00 uur op Radio 49quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Homijn dat is fijn
Hoe laat kunnen we luisteren,
kan je dat even in mijn oren fluisteren
Dank u en heel veel luisterplezierquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
De bazenuitzending gaat zo beginnen, om 19:00 uur op Radio 49
* Homijn gaat luisteren
Dat mag. En wil ik zelfs nog wel voor je doen door deze post te quotenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
Hey vakantiegangert, heb je het een beetje naar je zin?quote:
De bloemetjes buiten zetten?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, ik kan niet luisteren, ik ben de komende uren weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |