Ja, dat is niet veel, maar ik vind het wel best zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel erg weinig. Tegenwoordig is het week hier week daar.
Lijkt mij voor de kids ook een stuk rustigerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat is niet veel, maar ik vind het wel best zo.
Ik denk dat dat per kind en per situatie verschilt. Voor mijn zoontje is het zo rustiger inderdaad. Veel wissels verteert hij slecht. Zij is na die paar dagen ook compleet opgebrand.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de kids ook een stuk rustiger
Zo ging het 'vroeger' ook de papa's een keer in de 14 dagen de kinderen.
Met zo week op week af hebben de kinderen niet echt een thuis vind ik, maar ja dat is mijn mening
Correks!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heks wilde seks met haar ex
En jij wilde geen seks met je ex
Mini kan ook slecht tegen veel wissels. Gaat wel iets beter tegenwoordig, maar toch....quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat per kind en per situatie verschilt. Voor mijn zoontje is het zo rustiger inderdaad. Veel wissels verteert hij slecht. Zij is na die paar dagen ook compleet opgebrand.
Met de oudste twee heb ik een tijdje om de dag gehad. Op een gegeven moment waren ze daar wel aan gewend. Waren ook drie en vier toen we uit elkaar gingen, dus die weten eigenlijk ook niet echt beter meer.
Mijn kleindochter kan er ook slecht tegen terwijl ze het vanaf dag 1 al doet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini kan ook slecht tegen veel wissels. Gaat wel iets beter tegenwoordig, maar toch....
Het is hier elke keer ellende als ik 'm daarheen moet brengen. De wissel is op zaterdag, dus als hij ziet dat z'n schooltas zonder lunchpakketje de auto in gaat, dan weet hij het al. Als ik in de buurt kom van de straat waar z'n moeder woont, protesteert hij al.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini kan ook slecht tegen veel wissels. Gaat wel iets beter tegenwoordig, maar toch....
Dan heeft hij het schijnbaar niet naar zijn zin. Hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is hier elke keer ellende als ik 'm daarheen moet brengen. De wissel is op zaterdag, dus als hij ziet dat z'n schooltas zonder lunchpakketje de auto in gaat, dan weet hij het al. Als ik in de buurt kom van de straat waar z'n moeder woont, protesteert hij al.
Maar ja, niet veel aan te doen. Regeling is al minimaal. Waarom precies hij zo doet, dat weet ik ook niet.
Oh dat snap ik helemaal!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleindochter kan er ook slecht tegen terwijl ze het vanaf dag 1 al doet.
Maar sinds ze ook naar school gaat en de BSO wordt het haar te veel.
Ik ga niet te veel openbaar posten, maar ik begrijp je helemaal.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is hier elke keer ellende als ik 'm daarheen moet brengen. De wissel is op zaterdag, dus als hij ziet dat z'n schooltas zonder lunchpakketje de auto in gaat, dan weet hij het al. Als ik in de buurt kom van de straat waar z'n moeder woont, protesteert hij al.
Maar ja, niet veel aan te doen. Regeling is al minimaal. Waarom precies hij zo doet, dat weet ik ook niet.
4 en praat nog amper (ASS), dus geen idee waarom.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft hij het schijnbaar niet naar zijn zin. Hoe oud is hij?
Heb je hem niet gevraagd waarom hij zo protesteert
Ga je met hem naar een logopedist?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
4 en praat nog amper (ASS), dus geen idee waarom.
Ja, heeft hij op de ontwikkelgroep. Ook naar de ergotherapie, naar een arts om wat te doen aan de primitieve reflexen en er volgt nog PRT.quote:
Wellicht praat ik voor m'n beurt. Maar als hij zo'n moeite heeft om bij mama te logeren, omdat het maar één keer in de twee weken is, is het dan wellicht een optie om gewoon wekelijks op zaterdag samen een paar uur met hem bij haar doorbrengen en daarna weer gewoon met jou mee naar huis? Waar hij in z'n vertrouwde bed kan slapen en zo het bezoek aan mama als meer veilig en ontspannen kan gaan ervaren?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, heeft hij op de ontwikkelgroep. Ook naar de ergotherapie, naar een arts om wat te doen aan de primitieve reflexen en er volgt nog PRT.
O dan is het helemaal vervelend. Sneu als kinderen ergens met tegenzin heengaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
4 en praat nog amper (ASS), dus geen idee waarom.
Ik ga nu wel mee en even naar binnen. Maar dan komt toch altijd wel het moment dat ik wegga en dan is het weer hommeles. En denk dat op een bepaalde manier het voor hem ook wel beter is als duidelijk is dat papa en mama uit elkaar zijn. Een regeling waarbij ik daar met hem een keer per week kom, gaat ze ook niet mee akkoord zijn. En ik vind het zelf ook niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wellicht praat ik voor m'n beurt. Maar als hij zo'n moeite heeft om bij mama te logeren, omdat het maar één keer in de twee weken is, is het dan wellicht een optie om gewoon wekelijks op zaterdag samen een paar met hem bij haar doorbrengen en daarna weer gewoon met jou mee naar huis? Waar hij in z'n vertrouwde bed kan slapen en zo het bezoek aan mama als meer veilig en ontspannen kan gaan ervaren?
Ik dacht vanuit de behoeften van je zoontje. Niet vanuit de wensen van papa en mama. Zeker als ass heeft en nog weinig kan duiden zul je het wiel steeds opnieuw moeten uitvinden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ga nu wel mee en even naar binnen. Maar dan komt toch altijd wel het moment dat ik wegga en dan is het weer hommeles. En denk dat op een bepaalde manier het voor hem ook wel beter is als duidelijk is dat papa en mama uit elkaar zijn. Een regeling waarbij ik daar met hem een keer per week kom, gaat ze ook niet mee akkoord zijn. En ik vind het zelf ook niks eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |