Klopt. Daarom adviseerde ik ook een orthopedagoog.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in zijn koppie omgaat, als papa het al niet weet kan ik het helemaal niet weten
Ik vind het ook moeilijk advies geven in deze. Heb het Henk net gevraagd die heeft met dit soort kinderen op school gewerkt en heeft er ook een opleiding voor gehad.
Maar je moet het kid en de situatie kennen. Je kan niet zo maar advies gaan geven wat goed of niet goed is.
En dat wil ik ook niet dat laat ik liever aan mensen over die er voor geleerd hebben
Ieder geval van ASS is anders en iedere situatie is anders.
Bitte bitte die rechter tiete, die linker is von leer und functioneert niecht meerquote:
Heef5 Mario je gehackt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bitte bitte die rechter tiete, die linker is von leer und functioneert niecht meer
Kent @mario390 deze?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bitte bitte die rechter tiete, die linker is von leer und functioneert niecht meer
Lolquote:
Geen ideequote:
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Die zie ik te vaak voorbij komenquote:
En hij is nog geen 24 uur oudquote:
Ook weinig, boodschappen, buiten gezeten en 2 uur liggen pitten nou ja pitten wakker, slapen, wakker slapenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij popcorn moet ik altijd denken aan dat gevreet naast je en achter je in de bioscoop... Elke mooie spannende scene verknoeid door dat gekraak.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij popcorn moet ik altijd denken aan dat gevreet naast je en achter je in de bioscoop... Elke mooie spannende scene verknoeid door dat gekraak.
Ja, dat is toch verschrikkelijk? Het hoort natuurlijk bij 'de beleving'. Maarja.quote:
Lekker thuis film kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hey Homijn dat is fijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
Nu zijn er wel genoeg punten behaald. Ik moet zo een radio-uitzending promoten.
Helaas, ik kan niet luisteren, ik ben de komende uren weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
De bazenuitzending gaat zo beginnen, om 19:00 uur op Radio 49quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Homijn dat is fijn
Hoe laat kunnen we luisteren,
kan je dat even in mijn oren fluisteren
Dank u en heel veel luisterplezierquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
De bazenuitzending gaat zo beginnen, om 19:00 uur op Radio 49
* Homijn gaat luisteren
Dat mag. En wil ik zelfs nog wel voor je doen door deze post te quotenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
Hey vakantiegangert, heb je het een beetje naar je zin?quote:
De bloemetjes buiten zetten?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, ik kan niet luisteren, ik ben de komende uren weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |