Ja🤣quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:43 schreef Lokie het volgende:
Als je, zoals DBM, weet dat je een dagje gaat varen en dat dit je energie gaat kosten, dan zorg je er toch juist voor dat je op tijd naar bed gaat!? Of is dat te simpel gedacht van mij?
Zal me niet verbazen als ze niet eerst de stofzuiger erbij heeft gepakt. Want dat heeft niemand haar verteld..quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En wat maakt dat een krassend geluid. Ik krijg het idee dat je zo de vloer beschadigd.
Het enthousiasme straalt er ook niet vanaf. Denk dat Dion het normaal gesproken doet maar dan ze nu zelf aan de bak moet ivm de "reclame" due ze er voor maakt. Je ziet dr nog net geen enorme geïrriteerde zucht slaken🫣
Maar graag via haar link kopen ivm het geld dat ze dan krijgt.
De loopband kan je ook via haar kopen.
Waar zal dat ding staan? In de content kamer, de schuur of de externe opslag?
Ik denk ook: je zal maar zo'n vrouw /vriendin hebben. Dat breekt je toch ook op op een bepaald puntquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:54 schreef Die_van_verderop het volgende:
DBM die er ineens tegen opziet om sociaal te zijn. Afgelopen maanden had ze het regelmatig over gezellige verjaardag waar ze in het weekend heen gingen terwijl Flipje/Flapje de dagen er voor zo ziek, zwak en misselijk waren dat ze niet naar school konden. Lastig hoor, als je verstrikt raakt in je eigen leugens.
En hoe kun je dan wel sociaal zijn met je insta vriendinnen, vrouwen die je amper kent?
Het zou me niet verbazen als het is wat hier boven werd geschreven; angst voor kritiek of dat degenen met wie ze gaat varen door hebben hoe ze verstrikt raakt in haar eigen web.
Ik schrok wel (weer).quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:58 schreef Loveischocolala het volgende:
Pascal gaat er steeds slechter uitzien
Ze moest haar serietje afkijken hequote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:43 schreef Lokie het volgende:
Als je, zoals DBM, weet dat je een dagje gaat varen en dat dit je energie gaat kosten, dan zorg je er toch juist voor dat je op tijd naar bed gaat!? Of is dat te simpel gedacht van mij?
Ik zie hier geen reclame in. Ik zie Sanneke die een dweil door de kamer haalt maar ik zou dan willen zien wat dat ding doet, wat het resultaat is. En mocht iemand hem willen kopen, doe jezelf een plezier en neem de duurdere. Die maakt in elk geval minder herrie, heeft een aparte tank voor vuil water. Verwacht niet dat je niet meer af en toe echt hoeft te dweilen. Het is een prima ding als je even snel wilt maar het haalt het niet bij echt dweilen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En wat maakt dat een krassend geluid. Ik krijg het idee dat je zo de vloer beschadigd.
Het enthousiasme straalt er ook niet vanaf. Denk dat Dion het normaal gesproken doet maar dan ze nu zelf aan de bak moet ivm de "reclame" due ze er voor maakt. Je ziet dr nog net geen enorme geïrriteerde zucht slaken🫣
Van alle dingen die dbm over haar kinderen deelt is denk ik een ongelukje het minst erge.... en flip word al regelmatig mee gesleept naar emdr sessies voor zijn trauma's... dan gaat dbm een verhaal voor lezen wat traumatisch was voor flip terwijl hij een balkje volgt ... ik vraag me dus serieus af of dit niet averechts werkt als dat trauma door moeders verzonnen is en dus eigenlijk met emdr ingeprent word.. 🤔quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:49 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Voor de dochter van DBM is het toch ook verschrikkelijk dat Jan en allemaal kan lezen dat ze een ongelukje heeft gehad. Niets mis mee dat dit kan gebeuren, maar dat je moeder dit met de wereld wil delen en gaat klagen dat ze daardoor zo moe is kan echt niet. Als ik haar vandaag met haar dochter zou tegenkomen zou ik tegen flapje zeggen “ wat vervelend dat je een ongelukje hebt gehad vannacht”. Misschien dat dat de ogen bij DBM opent. En wat Flipje betreft zou ik haar adviseren heel snel hulp te zoeken voor de angsten van hem. Een kind kan een angststoornis hebben (zonder allerlei andere diagnoses) die met de goede behandeling opgelost kan worden. Dat kan ik uit ervaring vertellen.
Heeft ze dat echt gezegd dat (een) arts(en) haar daar van beschuldigd heeft?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:22 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, het kan écht niet dat je op social media loopt te verkondigen dat je dochter een ongelukje heeft gehad, oftwel dat ze in bed geplast of gepoept heeft...wat een dom mokkel...zó klaar met die vrouw...
En ze heeft wel eens gezegd dat zowel artsen, als jaar omgeving haar er van verdachten dat zij die kinderen opzettelijk ziek maakt...ik denk dan....waar rook is, is vuur....artsen zeggen dat absoluut niet zomaar hoor..
Ik ben helemaal niet thuis in paniekaanvallen en al helemaal met kinderen niet maar door het jochie bij oma te brengen bevestig je toch de angst of is dat te kort door de bocht. Ik weet natuurlijk niet wat ze vooraf gedaan heeft om het jochie gerust te stellen maar ik had geprobeerd afspraken te maken. Maar ik weet natuurlijk niet of ze dat wel of niet gedaan heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:22 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Zij is niet te doen! Zij is denk il lvb, oprecht. Een kind heeft trouwens niet uit zichzelf zoveel paniek. Al moet ik nog maar zien pf dit waar is
Loopband was al gelijk verkocht.. denk dat het ding alleen uit de doos is gehaald voor 1 filmpjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat een vreemde is zij tochquote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:01 schreef Rimboequeen het volgende:
Ellen gaat een weekend kamperen en neemt een stofzuiger mee om de tent te stofzuigen???
Ik denk dat je een echte Nijntje-meuk kenner moet zijn om dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie: Waarom is het gewicht van de nijntje meuk belangrijk?
Ze heeft het idd wel eens gezegd en dat ze toen kwaad naar een ander ziekenhuis ging..quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegd dat (een) arts(en) haar daar van beschuldigd heeft?
Heftig lijkt me dat.
Ik moet het een beetje voor DBM opnemen, ik vind sociale gelegenheden met mijn schoonfamilie ook erg vermoeiend, omdat zij vinden dat er absoluut niks met onze zoon aan de hand is en dat hij er wel overheen groeit. Terwijl er wel degelijk dingen met hem aan de hand zijn (nu klink is als DBM 😂), maar hij bij hen zichzelf niet kan zijn en de uiting daarvan thuis pas komt.
Geen idee of het bij haar daarmee te maken heeft, maar ze schrijft dat ze zo ongeveer ieder weekend een verjaardag hebben en dan heeft ze er steeds helemaal zin in.
🤣 en ook echt 3 gram verschil he!!! Super boeiend..quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die weet van gekkigheid niet meer wat ze moet verzinnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nee hoop dat iemand daar tijdig ingrijpt. Arme kinderen. Zeer zorgelijke situatie. Ben benieuwd wat voor kerel daarbij hoort. Ook een slappe hap.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:22 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, het kan écht niet dat je op social media loopt te verkondigen dat je dochter een ongelukje heeft gehad, oftwel dat ze in bed geplast of gepoept heeft...wat een dom mokkel...zó klaar met die vrouw...
En ze heeft wel eens gezegd dat zowel artsen, als jaar omgeving haar er van verdachten dat zij die kinderen opzettelijk ziek maakt...ik denk dan....waar rook is, is vuur....artsen zeggen dat absoluut niet zomaar hoor..
Ik dacht echt even dat ik iets gemist had waarom dit belangrijk was 🙈quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:41 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk dat je een echte Nijntje-meuk kenner moet zijn om dat te begrijpen.
Misschien kan ze het in een aantal super interessante stories uitleggen.
Ja zodat je met je keukenweegschaal in de Hema ter plekke te verpakkingen kan wegen om de speciale eruit te vissen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 en ook echt 3 gram verschil he!!! Super boeiend..
Even een bekentenis: ik heb cfab bh's besteld, en ze zitten toch een partij lekker! Wel via de algemene kortingscode op de site 😅quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:15 schreef Roosjemeroosje het volgende:
Het is weer cfab reclame weekend! Wel allemaal gaan bestellen nu hè! We hebben in ieder geval genoeg keuze aan kortingscodes 🤦♀️
Ja dit denk ik ook hahaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:14 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja zodat je met je keukenweegschaal in de Hema ter plekke te verpakkingen kan wegen om de speciale eruit te vissen?
🤦♂️ denk dat je gelijk hebt... ze heeft naast de mini bieb ook het fenomeen nijntje hangers verzamelen niet begrepenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:14 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja zodat je met je keukenweegschaal in de Hema ter plekke te verpakkingen kan wegen om de speciale eruit te vissen?
Regelmatig denk ik; slechter dan dit kan het niet worden. Maar verbazingwekkend genoeg kan dat dus wel!quote:
Ik heb wel eens filmpjes gezien over de Surprise eieren. In 1 op de zoveel zat een poppetje in dat magnetisch was. Gingen die mensen een hele tree eieren per stuk tegen de magneet houden. Zo gingen ze een hoop winkels langs. Waren trouwens ook volwassenen 🫣quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 en ook echt 3 gram verschil he!!! Super boeiend..
Ik weet van plaatsvervangende schaamte gewoon niet wat ik hierop kan reageren... mensen zijn echt raarquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens filmpjes gezien over de Surprise eieren. In 1 op de zoveel zat een poppetje in dat magnetisch was. Gingen die mensen een hele tree eieren per stuk tegen de magneet houden. Zo gingen ze een hoop winkels langs. Waren trouwens ook volwassenen 🫣
Er is zelfs een documentaire van. De bitterzoete verleding uit 2010. Ze duiken dan in de bizarre en lucratieve wereld van Kinder Surprise. Ik zat met open mond te kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik weet van plaatsvervangende schaamte gewoon niet wat ik hierop kan reageren... mensen zijn echt raar
Zodra je tegen Michelle in gaat en zou zeggen dat je wel gewoon uitbetaald wil worden, want hypotheek/huur enzo. Is je volgende gesprek met Timmie denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:44 schreef Lynnyl het volgende:
MW: functioneringsgesprekken of exitgesprekken kan ze niet (en doet Tim tegenwoordig), ze heeft liever zelf 'niks te vreten' om iedereen aan boord te houden. Op haar socials zien we meer dan genoeg etentjes in restaurants maar dat terzijde. Is dit dezelfde MW waarbij het personeel gewoon maar moest wachten op uitgestelde salarisbetaling terwijl zij weer het zoveelste reisje maakte. Kon ze dat dan wel vertellen of liet ze dat ook haar loopjongetje doen? Wat een arrogantie en dan benoemen dat het je kracht is om te weten wat niet je kracht is.
Ik zag die snippet ook voorbij komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:44 schreef Lynnyl het volgende:
MW: functioneringsgesprekken of exitgesprekken kan ze niet (en doet Tim tegenwoordig), ze heeft liever zelf 'niks te vreten' om iedereen aan boord te houden. Op haar socials zien we meer dan genoeg etentjes in restaurants maar dat terzijde. Is dit dezelfde MW waarbij het personeel gewoon maar moest wachten op uitgestelde salarisbetaling terwijl zij weer het zoveelste reisje maakte. Kon ze dat dan wel vertellen of liet ze dat ook haar loopjongetje doen? Wat een arrogantie en dan benoemen dat het je kracht is om te weten wat niet je kracht is.
Dan zal ze wel afhakenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke reageert op een reel van de EO met Kosso. Zij wil wel met wen hater in gesprek. Zou ze weten dat ze daarvoor van de bank af moet komen?
Als dit je manier van ondernemen is, dan kan je dus eigenlijk gewoon niets. Je personeel is het allerbelangrijkste, en dan ben je zo arrogant dat je daarmee geen HR-gesprekken kan wil voeren. Dat wimpel je dan af als dat je juist te goed voor je personeel zou zijn, maar dat is het allerlaatste wat ik geloof.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:50 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik zag die snippet ook voorbij komen.
Ik vind het vooral schokkend dat ze zegt "dat mag hij doen".
Dan krijg je dus een functioneringsgesprek of een exitgesprek en dan heeft je leidinggevende niet eens de ballen en het respect om dat zelf te doen. Maar dan mag iemand het doen, die niks gepresenteerd heeft in het bedrijf behalve in bed liggen bij je leidinggevende.
Hoe kan ze hem in godsnaam zulke verantwoordelijkheid geven en hoe leent hij hier zich in hemelsnaam voor? Hij mag het vuile werk opknappen en doet het nog ook.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:57 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou tim de exit gesprekken ook met koen en sjaak hebben gedaan dan
Daar draait alles om de ouders.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:49 schreef Lynnyl het volgende:
De Nagelkerkjes: uiteraard gaan pa en ma naar een festival en om kritiek te voorkomen dekt Soof zichzelf maar weer in met een zogenaamd bioscoopverhaal dat al gepland stond. Je had ook alles af kunnen zeggen en gewoon eens thuis kunnen blijven bij Madelief. Gisteravond lukte het haar ook al niet om bij haar kind te blijven, zo moeilijk.
Doet ze heel goed. Als je naar haar stories kijkt, dan weet je precies wat je niet aan onzindingen moet kopen. Moet je op jaarbasis eens uittellen hoeveel je bespaard hebtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
In Sannekes bio staat "budgettips". Behalve de linkjes, welke budgettips??
Hahaha maar dan moet ze me dat wel vertellen he 🙃quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:38 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Doet ze heel goed. Als je naar haar stories kijkt, dan weet je precies wat je niet aan onzindingen moet kopen. Moet je op jaarbasis eens uittellen hoeveel je bespaard hebt
Want gescheiden mensen in een reclame zijn immoreel?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:16 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Ik krijg ineens een happyflops reclame met MCW, Tim en twee van de kinderen vol in beeld. Geen content op haar eigen pagina maar echt gecreëerde reclame van het bedrijf. Met een tekst van Mies alsof ze het gezinnetje zijn. Alsof Tim de vader is.
Dit is wel echt next level. Zo zie je maar dat veel bedrijven ook geen enkel moreel besef hebben als het om geld gaat.
Schrijnend om te zien hoe de ES het steeds meer over gaat nemen. 9 foto's van zichzelf in haar verjaardagspost die je zonder ES echt nooit van jezelf zou posten. Dat levert 5400 likes en 1600 reacties met felicitaties en powervrouw-complimenten op, precies wat de ES wil. Ik vrees dat zolang zij op de socials actief blijft niemand van hulpverlening of haar eigen omgeving tot haar door zal (kunnen) dringen. Zeggen dat het slecht je gaat, wachten op hulpverlening, tegelijk boos zijn op hulpverlening, veel buiten zichzelf leggen, en ondertussen alles daardoor in stand houden. Als we het hebben over ES als slopende ziekte dan is zij helaas een voorbeeld.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:58 schreef Loveischocolala het volgende:
Pascal gaat er steeds slechter uitzien
Lekker laf ook om dat soort gesprekken aan een ander over te laten, onder het mom van 'ik ben een zacht ei'. Welnee het is gewoon laf.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:44 schreef Lynnyl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |