Ik denk echt dat er een enorme last van haar af viel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:10 schreef StephanL het volgende:
Je kan ook overdrijven om Roma’s reactie.
Uiteraard. Hij wil het horen, hij weet het antwoord al.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Died zit te vissen hij wil wat anders horen.
En daar mag je best met een beetje respect mee omgaan, maar dat kan ze niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er een enorme last van haar af viel.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef LionHeart het volgende:
Delano: ik kan het echt niet zeggen... ... Dit is het!!!
Haha ja ik wilde net zeggen, je kunt niet zo'n drama maken, zelfs zeggen dat het over Fatima gaat en dan verder stil blijven. Hij al helemaal nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef LionHeart het volgende:
Delano: ik kan het echt niet zeggen... ... Dit is het!!!
Of het is een bullschitshow van DieLano omdat 'ie ook al weet dat Poekie naar huis "moet"quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Maar als ze Fatima eruit willen hebben blijft Anouk dus, anders is het niet nodig.
Zou niet weten waarom?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of het is een bullschitshow van DieLano omdat 'ie ook al weet dat Poekie naar huis "moet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |