Ik denk echt dat er een enorme last van haar af viel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:10 schreef StephanL het volgende:
Je kan ook overdrijven om Roma’s reactie.
Uiteraard. Hij wil het horen, hij weet het antwoord al.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Died zit te vissen hij wil wat anders horen.
En daar mag je best met een beetje respect mee omgaan, maar dat kan ze niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er een enorme last van haar af viel.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef LionHeart het volgende:
Delano: ik kan het echt niet zeggen... ... Dit is het!!!
Haha ja ik wilde net zeggen, je kunt niet zo'n drama maken, zelfs zeggen dat het over Fatima gaat en dan verder stil blijven. Hij al helemaal nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef LionHeart het volgende:
Delano: ik kan het echt niet zeggen... ... Dit is het!!!
Of het is een bullschitshow van DieLano omdat 'ie ook al weet dat Poekie naar huis "moet"quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Maar als ze Fatima eruit willen hebben blijft Anouk dus, anders is het niet nodig.
Zou niet weten waarom?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of het is een bullschitshow van DieLano omdat 'ie ook al weet dat Poekie naar huis "moet"
Laat ze zien die handjesssquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Mart Hoogkamer wilde ooit eens meedoen met een BN'er bondgenoten toch ?
Nee met klaverjassenquote:
Nou ja hoeveel talentenjachten zijn er op tv waar iemand bekend mee wordtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrek.. zingen klavertjassers ook?
Een stuk of 5 waar minstens 50 min of meer "Talenten" per jaar uit voortkomenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hoeveel talentenjachten zijn er op tv waar iemand bekend mee wordt
en geen bacardi lemonquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Nou dat wordt een feestje met een glaasje cola en een zakje chips.
Ken jij iemand dan die behalve zingen ergens mee bekend is? Dansen ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een stuk of 5 waar minstens 50 min of meer "Talenten" per jaar uit voortkomen
Voor 400 euro kan je een boel drank halen.quote:
Nee, ik volg die producten niet die uit al die Shows voorkomenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken jij iemand dan die behalve zingen ergens mee bekend is? Dansen ofzo
Het is geen danser, dus een boel overbodige vragen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, ik volg die producten niet die uit al die Shows voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |