The heat was on jaquote:
Died moet Anouk gewoon een keer flink neuken en daarna meteen zeggen dat hij geen relatie met haar wil. Dan heeft Noukie helemaal niemand meer over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert ... Poekie krijgt alle schuld van haar "vrindje" Diedert .. vanwege onwijkend gedrag mbt haar echte vrindje![]()
[ afbeelding ]
En zo gaat de Diederik nu met vrouwen om. De hele dag lastigvallen met zijn irritante opmerkingen uit de jaren 80 en later het meisje de laan weer uitsturen. Hij vindt zichzelf zó geweldig en valt bij voorkeur op kwetsbare en naïeve meiden. Bij anderen zou dit niet lukken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij vind het raar dat ze niet naar huis gaat. Ik begrijp hem niet meer.
Geen gebitje uit Turkye maar gewoon van zichzelf.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh dat gebidje..![]()
De jurie die hem winnaar maakte ergens vond dat wel leuk blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Was het wel met Mila eens wat Roma betreft. Die maakt het weer eens ingewikkelder dan nodig.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen gebitje uit Turkye maar gewoon van zichzelf.
En gewoon niet naar Fatima luisteren en het allemaal beter weten.![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:57 schreef spapaars het volgende:
Is Roma daar gebracht om de boel te saboteren?
Oehh deze taalfout...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh dat gebidje..![]()
De jurie die hem winnaar maakte ergens vond dat wel leuk blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Eerst vragen zing je Nederlands en je krijgt als antwoord: Ja en Nee. En dan nog gaan vragen: Zing je ook in andere talen. (werd niet gevraagd, maar wel voorgesteld om te vragen)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Nee, die gaat helemaal nergens heen. Dat moge duidelijk zijn, die is here to stay en Anouk kickt op de aandacht. Die vindt dat helemaal geweldig.
Wat een vreselijke opdracht die 'Mystery Guest'. Dat deden we vroeger nog in de Willem Ruis Show maar dat is echt niet meer van deze tijd. En dan die vragen, totaal niet gericht. Ben je een zanger b.v. als startpunt had je gelijk al 10 stappen verder geweest. En dat de naam Rolf Sanches al werd genoemd en daar zo overheen werd geschreeuwd was helemaal lachwekkend.
Die zandsculpturen opdracht uitslag was natuurlijk wel weer lachwekkend. Natuurlijk wonnen de Slangen dat, door alleen al die pathetische uitleg van Sayf alleen al. Lag er wel dik bovenop.
Die samenzwering wat geen samenzwering was tussen Dylano en Fatima sloeg ook nergens op...'Ja gewoon zorgen dat je geen laatste wordt!' Ja duh! De editors van deze show zijn echt stagiaires van begin 20 of zo. Erg childish.
Die voegt net als in Utopia niks toequote:Op maandag 6 juli 2026 11:46 schreef Chea49 het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af wat Beau daar eigenlijk doet.
Hoe moeilijk kan het zijn om meteen te vragen, ben je man of vrouw? Ben je zanger/zangeres? Daarmee kom je al een heel eind.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was het wel met Mila eens wat Roma betreft. Die maakt het weer eens ingewikkelder dan nodig.
Dat had @:spapaars vorige week al in de gaten
[..]
Die staat op het punt om haar toneelhaakje te krijgen, als dat niet al gebeurd is wat we zien aan het eind van deze cyclus. Ze moet rap even wat TV gaan maken voor het te laat is.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:46 schreef Chea49 het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af wat Beau daar eigenlijk doet.
Of ze boeit geen moer, dan krijgt ze vanzelf "streamvrij" om effe ongestoord aan de kont te krabbenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
Beau en andere deelnemers passen gewoon niet meer in de afleveringen door het drukke uitzendschema rond de oud-deelnemers & Anouk ....
Geen Beau in beeld mis je niets aanquote:Op maandag 6 juli 2026 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
Beau en andere deelnemers passen gewoon niet meer in de afleveringen door het drukke uitzendschema rond de oud-deelnemers & Anouk ....
Ik zie haar liever met geluid aan dan Roma met geluid uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Een BuitenDeLoodsShow?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aanrader, ff shownieuws van vanavond terugkijken.... ouders/familie van bewoners die online![]()
![]()
![]()
bakkeleien
Wat een raar wijf zeg. Wat denkt ze daarmee te bereiken ?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aanrader, ff shownieuws van vanavond terugkijken.... ouders/familie van bewoners die online![]()
![]()
![]()
bakkeleien
Die is echt niet goed hoorquote:Op maandag 6 juli 2026 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een raar wijf zeg. Wat denkt ze daarmee te bereiken ?
alle oud bondgenoten hebben ook al bonje met teckelmevrouwtjequote:Op maandag 6 juli 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
bakkeleien
Moeten ze wel wat punten gaan scoren, de gratis punten hebben ze al gehad.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:00 schreef Marrije het volgende:
Toch knap van Diedje. Anouk uit het bondje proberen te werken. Fatima impopulair maken. Mocht ie de finale halen dan kan die m meteen spelen.
Dan moet er een klein Febowondertje gaan plaatsvinden om de Haaien in 1 week naar plek 1 te manipuleren .. misschien met twee snelle Leeuwenwissels Diedert van Haai naar Slang via de Oranje tentquote:Op maandag 6 juli 2026 21:00 schreef Marrije het volgende:
Toch knap van Diedje. Anouk uit het bondje proberen te werken. Fatima impopulair maken. Mocht ie de finale halen dan kan die m meteen spelen.
Do is best wel ok (meestal) in DBG en door moeder gaat ze het lastig krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle oud bondgenoten hebben ook al bonje met teckelmevrouwtje
Ik zie het zo gebeuren. Of een game om zoveel punten dat het een nu of nooit is en warempel Died weet het te klaren.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet er een klein Febowondertje gaan plaatsvinden om de Haaien in 1 week naar plek 1 te manipuleren .. misschien met twee snelle Leeuwenwissels Diedert van Haai naar Slang via de Oranje tent
ze is meer ok dan noukie en diedquote:Op maandag 6 juli 2026 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Do is best wel ok (meestal) in DBG en door moeder gaat ze het lastig krijgen.
Ze gaat bewijzen dat het goed isquote:Op maandag 6 juli 2026 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Kan niet vaak genoeg in de herhaling ... Wil je dat ik ga of blijf
Ik kijk er net naar.. suikerspinnetjequote:Op maandag 6 juli 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
WTF heeft dat zusje aan, hemeltje lief wat een pompeus lelijke jurk
eensquote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef Marrije het volgende:
Wel goed van Died, dat hij het gewoon op tafel legt.
Ik vind het dubbel, eerst haar gek maken en nu zo pratenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef Marrije het volgende:
Wel goed van Died, dat hij het gewoon op tafel legt.
Ja, foeilelijk dat pompeuze, maar enorm hip.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
WTF heeft dat zusje aan, hemeltje lief wat een pompeus lelijke jurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |