Een BuitenDeLoodsShow?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aanrader, ff shownieuws van vanavond terugkijken.... ouders/familie van bewoners die online![]()
![]()
![]()
bakkeleien
Wat een raar wijf zeg. Wat denkt ze daarmee te bereiken ?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aanrader, ff shownieuws van vanavond terugkijken.... ouders/familie van bewoners die online![]()
![]()
![]()
bakkeleien
Die is echt niet goed hoorquote:Op maandag 6 juli 2026 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een raar wijf zeg. Wat denkt ze daarmee te bereiken ?
alle oud bondgenoten hebben ook al bonje met teckelmevrouwtjequote:Op maandag 6 juli 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
bakkeleien
Moeten ze wel wat punten gaan scoren, de gratis punten hebben ze al gehad.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:00 schreef Marrije het volgende:
Toch knap van Diedje. Anouk uit het bondje proberen te werken. Fatima impopulair maken. Mocht ie de finale halen dan kan die m meteen spelen.
Dan moet er een klein Febowondertje gaan plaatsvinden om de Haaien in 1 week naar plek 1 te manipuleren .. misschien met twee snelle Leeuwenwissels Diedert van Haai naar Slang via de Oranje tentquote:Op maandag 6 juli 2026 21:00 schreef Marrije het volgende:
Toch knap van Diedje. Anouk uit het bondje proberen te werken. Fatima impopulair maken. Mocht ie de finale halen dan kan die m meteen spelen.
Do is best wel ok (meestal) in DBG en door moeder gaat ze het lastig krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle oud bondgenoten hebben ook al bonje met teckelmevrouwtje
Ik zie het zo gebeuren. Of een game om zoveel punten dat het een nu of nooit is en warempel Died weet het te klaren.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet er een klein Febowondertje gaan plaatsvinden om de Haaien in 1 week naar plek 1 te manipuleren .. misschien met twee snelle Leeuwenwissels Diedert van Haai naar Slang via de Oranje tent
ze is meer ok dan noukie en diedquote:Op maandag 6 juli 2026 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Do is best wel ok (meestal) in DBG en door moeder gaat ze het lastig krijgen.
Ze gaat bewijzen dat het goed isquote:Op maandag 6 juli 2026 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Kan niet vaak genoeg in de herhaling ... Wil je dat ik ga of blijf
Ik kijk er net naar.. suikerspinnetjequote:Op maandag 6 juli 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
WTF heeft dat zusje aan, hemeltje lief wat een pompeus lelijke jurk
eensquote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef Marrije het volgende:
Wel goed van Died, dat hij het gewoon op tafel legt.
Ik vind het dubbel, eerst haar gek maken en nu zo pratenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef Marrije het volgende:
Wel goed van Died, dat hij het gewoon op tafel legt.
Ja, foeilelijk dat pompeuze, maar enorm hip.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
WTF heeft dat zusje aan, hemeltje lief wat een pompeus lelijke jurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |