Ik heb volgende week donderdag een bbq van het werk, dus draai ik die avond niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond niet oefenen (daardoor nu ook al thuis), maar een personeelsuitje waarvan ik net weer terug ben
Ik moet het topic even teruglezen, begrijp ikquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan toch zonder oefenen PSB gemist.
Waar houdt je van qua series?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Dus nu zoek ik iets nog veel ontspannender.
Neuh, veilige afstand. Ook fik achter de speaker overigens.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
De fik hopelijk niet te dicht bij de speakers
Ik had er vorige week donderdag één, maar ben niet gegaan. Dat hoeft voor mij niet meer eigenlijk.quote:
In jouw situatie kan ik het nog snappen ook.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er vorige week donderdag één, maar ben niet gegaan. Dat hoeft voor mij niet meer eigenlijk.
Dat weet ik niet, want ik kijk nooit series. Maar zonder geweld en liefst ook niks detective-achtigs.quote:
Ik weet niet of The Rookie op Netflix staat. Maar die is goed.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want ik kijk nooit series. Maar zonder geweld en liefst ook niks detective-achtigs.
De bergruimte hier is niet al te groot, daar staan nu 5 dozen met fotoboeken waar ik nog 1 laag bovenop kan zetten. De rest is voor de drank en andere voorraad.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt als hetzelfde als mijn ouders hadden. Zij hadden een kleine berging waar nog best veel in kon (vooral boeken) en dan nog wel ruimte voor best wel wat kasten. Het scheelde al enorm dat ze geen keukenspullen meer mee hoefden te nemen.
Ik zou prima in dit appartement kunnen wonen al zou ik dan wel behoorlijk wat spullen weg moeten gooien.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph roept altijd dat hij prima in een klein appartementje zou kunnen wonen. Dat denkt hij maar…
Waarom naar de stort gaan als er mensen zijn die het huis veel te goedkoop leeg komen halenquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
De stort heeft veel bergruimte![]()
Ik woon nu op 1/4 van het voormalige woonoppervlak, gaat goed
Verdorie… kan ik weer eens een keertje luisteren..quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb volgende week donderdag een bbq van het werk, dus draai ik die avond niet.
Ik heb er een paar afleveringen van gezien.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Dus nu zoek ik iets nog veel ontspannender.
Dat is inderdaad een fijne seriequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
Vroeger vond ik Grey's Anatomy op tv wel leuk. Van die series waar elke aflevering afzonderlijk te bekijken is.
Ja, die bevalt me wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Te traag weerIk was afgeleid doordat het een langere versie is.
Die is leuk jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of The Rookie op Netflix staat. Maar die is goed.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Modern Talking - ik gok maar op: You're My Heart, You're My Soul
Volgens mij zenden ze dat weer uit op star channelquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
Vroeger vond ik Grey's Anatomy op tv wel leuk. Van die series waar elke aflevering afzonderlijk te bekijken is.
Ja, klopt. Ik pak af en toe wel stukjes mee.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij zenden ze dat weer uit op star channel
Ga ik eens proberen. Ik zag het inderdaad wel voorbijkomen als aanbeveling.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Emily in Paris al geprobeerd? Qua plaatje/styling lijkt het me erg leuk
Kleding is gestyled door Patricia Field (die van Sex and the City, er staat bij de npo een docu over haar)quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik eens proberen. Ik zag het inderdaad wel voorbijkomen als aanbeveling.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting![]()
O ja, in verband met de wedstrijd Canada-Marokko op het WK is er zaterdag om 19:00 uur een DJ11-uitzending....
Je boycot Marokkoquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting![]()
O ja, in verband met de wedstrijd Canada-Marokko op het WK is er zaterdag om 19:00 uur een DJ11-uitzending....
Zoiets. Laat ik het zo zeggen: er is (helaas) geen reden om de uitzending vanwege Oranje te annuleren.quote:
Geen Ziggo, maar Flying Doctors komt ook af en toe op een KPN-kanaal voorbij. Heb laatst de 1e twee afleveringen weer eens gezien daar. Dat was wel echt oud inmiddels.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
En verder gewoon lekker Flying Doctors etc op ONS kijken, als je Ziggo hebt
Ja, het is jammer. Was leuk geweest, maar onverdiend.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoiets. Laat ik het zo zeggen: er is (helaas) geen reden om de uitzending vanwege Oranje te annuleren.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting![]()
Kpn heeft bbcnl+ als app, daar staat Fawlty Towers en Absolutely Fabulousquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen Ziggo, maar Flying Doctors komt ook af en toe op een KPN-kanaal voorbij. Heb laatst de 1e twee afleveringen weer eens gezien daar. Dat was wel echt oud inmiddels.
Tijdstip vooraf-track: kort voor 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Candy For The Ears
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |