Ik weet nog wel een paar appartementen die vrij zijn. Er wordt voor je gekookt, gewassen, gepoetst en noem maar op… je moet wel tegen oude mensen kunnenquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij blijven rondkijken voor een eventueel ander huis en Franeker behoort zeker tot de opties.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar appartementen die vrij zijn. Er wordt voor je gekookt, gewassen, gepoetst en noem maar op… je moet wel tegen oude mensen kunnen![]()
En moet niet van tuinieren houden want het is een monumentaal pand. Voor een tegeltje erbij naar het terras is er al een vergunning nodig.
Die 2 kastjes en lades zijn ook wel een issuequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar appartementen die vrij zijn. Er wordt voor je gekookt, gewassen, gepoetst en noem maar op… je moet wel tegen oude mensen kunnen![]()
En moet niet van tuinieren houden want het is een monumentaal pand. Voor een tegeltje erbij naar het terras is er al een vergunning nodig.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:29 schreef livelink het volgende:
What have I done to deserve this - PSB en Dusty Springfield
Wat ik tegen mijn ouders roep hoeft niet altijd waar te zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die 2 kastjes en lades zijn ook wel een issue
Het klinkt als hetzelfde als mijn ouders hadden. Zij hadden een kleine berging waar nog best veel in kon (vooral boeken) en dan nog wel ruimte voor best wel wat kasten. Het scheelde al enorm dat ze geen keukenspullen meer mee hoefden te nemen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat ik tegen mijn ouders roep hoeft niet altijd waar te zijn![]()
Al is een beetje bergruimte wel een uitdaging hier.
Symph roept altijd dat hij prima in een klein appartementje zou kunnen wonen. Dat denkt hij maar…quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
De stort heeft veel bergruimtequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wie/wat is Lumsk?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:36 schreef Fogel het volgende:
Oh, muziekgerelateerd; Lumsk maakt een comeback
* Fogel gaat tickets kopen
Ik zou het zeker kunnen, maar dan wel alleen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph roept altijd dat hij prima in een klein appartementje zou kunnen wonen. Dat denkt hij maar…
Wat versta je onder klein?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph roept altijd dat hij prima in een klein appartementje zou kunnen wonen. Dat denkt hij maar…
Jij neemt zelf dan ook weinig ruimte inquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het zeker kunnen, maar dan wel alleen.
Wat mij betreft zou het een 1-kamer appartement mogen zijn. Zolang ik maar een eigen keuken, douche en toilet zou hebben. Alleen een bad zou ik heel erg missen. Ik heb soms heimwee naar de tijd dat ik op een kamertje woonde. Alles was zo overzichtelijk qua spullen vooral.quote:
Ja, maar het Engelstalige gedeelte vind ik dan wel weer het mooist...quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:42 schreef Symphonic het volgende:
De mooiste Nederlandstalige cover ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook zoquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het Engelstalige gedeelte vind ik dan wel weer het mooist...
Daar is echt heeeeel goed over nagedachtquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
Het is sowieso wel één van de beste Nederlandse bandnamen.
Amazing!quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar is echt heeeeel goed over nagedacht
Toen het net uit was, vond ik het mooi. Het is alleen heel erg snel te veel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt een verschrikkelijke poepplaat.
De fik hopelijk niet te dicht bij de speakersquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:49 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook buiten werkt het, plus fik. Want fik![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:49 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook buiten werkt het, plus fik. Want fik![]()
Welkom.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 pakt nog net een paar nummers mee, goedenavond
En dan toch zonder oefenen PSB gemist.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond niet oefenen (daardoor nu ook al thuis), maar een personeelsuitje waarvan ik net weer terug ben
Nee dat zou ik niet aanraden als ontspannend neequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik dacht ter ontspanning ook maar eens een serie op Netflix te kijken. Dat doe ik normaal nooit. The Handsmaid Tale staat er nu en daar had ik zoveel over gehoord dat ik daar maar eens aan ben begonnen.
Jeetje zeg, ik word er zwaar depressief van. Dat had niemand me ooit gezegd.
Ik ken die serie niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik dacht ter ontspanning ook maar eens een serie op Netflix te kijken. Dat doe ik normaal nooit. The Handsmaid Tale staat er nu en daar had ik zoveel over gehoord dat ik daar maar eens aan ben begonnen.
Jeetje zeg, ik word er zwaar depressief van. Dat had niemand me ooit gezegd.
Ik heb er volgende week twee.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond niet oefenen (daardoor nu ook al thuis), maar een personeelsuitje waarvan ik net weer terug ben
Nou, inderdaad. Dus nu zoek ik iets nog veel ontspannender.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken die serie niet.
Maar ik begrijp dat je er mee gestopt bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |