Ik koop die zonder dop! Ik vind het best handig zo met minder plasticverbruikquote:Op donderdag 2 juli 2026 19:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens het argument gehoord dat het juist erger is, omdat de band na die 2 maanden veel sterker is dan direct na de geboorte.
Ik drink graag biologische melk van de Lidl. AH meestal de goedkoopste omdat die biomelk geen dop heeft en ik het niet voor elkaar krijg om zo'n ding goed open te scheuren
Sloopmelk dusquote:Op donderdag 2 juli 2026 19:50 schreef heywoodu het volgende:
95% van de melk die ik drink is Zaanse Hoeve van AH, héél af en toe een merk van een andere supermarkt als het beter uit komt en nog veel zeldzamer eens wat volle melk.
Melktap is wel lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:20 schreef drakin het volgende:
Niet precies deze: https://www.melktapjellum.nl/
Maar vergelijkbaar
De sloopmelk variant of de biologische variant?quote:
Volle melk kun je aanleggen met een 1:1 ratio melk en water. Dan kan je meer melk drinken en smaakt nog steeds hetzelfdequote:
En dan ook nog biologisch dynamische melk. Soms maak ik boter van de room op de melkquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Melktap is wel lekker![]()
Ik vond het in het begin wel een heel gedoe om dat te koken, dus nu doe ik rebels en drink ik het gewoon rauw met gevaar voor eigen leven
Hmmm, ik lees dat die koeien niet worden onthoornd... Even verder lezen, klinkt interessantquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan ook nog biologisch dynamische melk. Soms maak ik boter van de room op de melk
Dat is idd beter voor de koequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hmmm, ik lees dat die koeien niet worden onthoornd... Even verder lezen, klinkt interessant
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volle melk kun je aanleggen met een 1:1 ratio melk en water. Dan kan je meer melk drinken en smaakt nog steeds hetzelfde
Dat deden jouw voorouders vroeger in tijden van nood ook. Ik doe het nog af en toe als er nog een half pak volle melk is en ik geen zin heb om naar de winkel te gaanquote:
Ja maar ik leef niet zoals mijn voorouders deden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat deden jouw voorouders vroeger in tijden van nood ook. Ik doe het nog af en toe als er nog een half pak volle melk is en ik geen zin heb om naar de winkel te gaan
Ik vind zo'n dop ook wel handig voor als ik een pak op de zijkant wil leggen. En wat ik al zei, ik sloop altijd het halve pak en dan heb je zo'n kapotte schenktuit die overal lektquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik koop die zonder dop! Ik vind het best handig zo met minder plasticverbruik
Het merk maakt ook niet uit joh. Is allemaal biologische melk zolang er bio op staat
Nee hoor, melk drinken is voor een ieder die dat doet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:49 schreef Farenji het volgende:
Ik drink geen melk. Melk drinken is voor baby's, of voor kleine kalvertjes die binnen heel korte tijd uit moeten groeien tot een enorme dikke koe.
Ooit kamelenmelk gehad?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:15 schreef Ericr het volgende:
In ieder geval geen koemelk of welke melk van dierlijke oorsprong ook. Zo ranzig.
Crack roken ookquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor, melk drinken is voor een ieder die dat doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |