abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221218092
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Welke grote concessies heeft Hitler gedaan?
Hoezo grote concessies? Er werd concessies gezegd :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221218124
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik heb geen glazen bol, dus dit is niet te bevestigen.
[..]
Dank
Ieder weldenkend mens weet dat dat zou gebeuren. Zie wat er nu al met o.a. de kinderen gebeurd. Maar goed, daarvoor ontbreekt het je aan hersencapaciteit.
pi_221218129
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Hoezo grote concessies? Er werd concessies gezegd :9
Nou vooruit, geef ff wat voorbeelden. Hij zal vast een keer een kopje koffie hebben moeten overslaan,maar daar ging het niet over.
pi_221218160
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:46 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Om 21 uur sluit de begeleiding hopelijk je internet weer af?

Met je onpasselijke smiley ook iedere keer bij dit onderwerp.
Internet staat nog aan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221218193
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:57 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dit vat de hele discussie wel samen eigenlijk. Loyaliteit aan een ander land is landverraad.

Mijn enige loyaliteit ligt bij Nederland, niet bij een buitenlandse staat als Oekraïne of Rusland :9
Leuk geprobeerd, maar daar trap ik niet in.

Verder heb ik het niet over landverraad; dat zijn jouw woorden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221218194
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Hoe realistisch is "Rusland moet zich gewoon zonder enige concessie terugtrekken"? Na zoveel jaar oorlog en zoveel doden lijkt me dat ook geen realistisch scenario :9
Grootmachten trekken zich wel vaker terug, met name vanwege de economische kosten, Vietnam, Afghanistan zijn dergelijke precedenten. It's the economy, stupid ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221218196
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:58 schreef Toby56 het volgende:
Tsja, dat krijg je als je een achterlijke oorlog superslecht voorbereid begint.
klopt
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221218219
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nou vooruit, geef ff wat voorbeelden. Hij zal vast een keer een kopje koffie hebben moeten overslaan,maar daar ging het niet over.
Best een tijd tolereren van autonome regimes in bezette gebieden bijvoorbeeld. (frankrijk)
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221218220
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
jawel
Dus dan kan Poetin ook concessies doen.
Bijvoorbeeld door Oekraïne te verlaten.
pi_221218251
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Internet staat nog aan.
De teloorgang van FOK! samengevat in één account. Het is steeds minder aantrekkelijk door figuren als jou om nog wat in topics te posten.

Met je getroll :r
pi_221218252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Grootmachten trekken zich wel vaker terug, met name vanwege de economische kosten, Vietnam, Afghanistan zijn dergelijke precedenten. It's the economy, stupid ;)
Ook in Vietnam en Afghanistan was er geen sprake van terugtrekking zonder concessies
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221218270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
De teloorgang van FOK! samengevat in één account. Het is steeds minder aantrekkelijk door figuren als jou om nog wat in topics te posten.

Met je getroll :r
Jij bent degene die telkens op de man speelt. Vind ik niet erg hoor, maar wel ongezellig. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221218274
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Best een tijd tolereren van autonome regimes in bezette gebieden bijvoorbeeld. (frankrijk)
Je hebt er dus geen weet van :')

Vichy was juist wat Duitsland wilde.
pi_221218284
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:08 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Jij bent degene die telkens op de man speelt. Vind ik niet erg hoor, maar wel ongezellig. :9
Dan reageer fatsoenlijk ipv met je kutsmiley bij serieuze onderwerpen, om te beginnen.
pi_221218316
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ook in Vietnam en Afghanistan was er geen sprake van terugtrekking zonder concessies
Na een staakt het vuren mogen de russen zich zonder beschoten te worden terugtrekken, die concessie zal nog wel haalbaar zijn.
pi_221218318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:08 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je hebt er dus geen weet van :')

Vichy was juist wat Duitsland wilde.
Een concessie is gewoon iets opgeven onder druk van de tegenstander. Dat Vichy een opzettelijke bezettingsstrategie was is niet relevant in de vraag of er geen concessies werden gedaan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  donderdag 2 juli 2026 @ 21:11:47 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221218332
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Na een staakt het vuren mogen de russen zich zonder beschoten te worden terugtrekken, die concessie zal nog wel haalbaar zijn.
Geen strafvervolging voor de Russische regering en geen herstelbetalingen zou ik ook nog mee kunnen leven.
pi_221218333
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 19:53 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Een treffende bevestiging van mijn punt, inclusief de bijbehorende emoties en de eenzijdige weergave van de feiten.

Zet daar eens de misdaden en leed tegenover die het Westen, samen met zijn proxy's en huurlingenlegers, de afgelopen decennia alleen al in de rest van de wereld heeft begaan. Wat Rusland doet of heeft gedaan, valt daarbij in het niet. Waarom zou je dan die kant kiezen als het je daadwerkelijk om misdaden gaat? Beide kampen maken zich schuldig aan propaganda en een eenzijdige weergave van de feiten. Jij laat je daarin meeslepen en voor het karretje spannen van politici, i.p.v. uit die vicieuze cirkel te stappen en in te zien dat beide kanten verkeerd bezig zijn en dat de oorlog en het uitlokken daarvan (om strategische belangen) moeten stoppen.
Het is niet zo moeilijk om ook westerse oorlogsmisdaden of tekortkomingen te veroordelen. Dat zou ik dan ook met alle liefde doen. Daarbij als we gaan vergelijken (op uitzonderingen in bepaalde landen na) wat voor verantwoordingen mensen daar in het westen over hebben moeten leggen tegenover Putin die er al decennia zit en dus 4 jaar geleden weer is begonnen met mensen op grote schaal uitmoorden tsja...

Dan ben jij degene die hier actief een massamoordenaar verdedigd niet ik.
pi_221218344
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:11 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een concessie is gewoon iets opgeven onder druk van de tegenstander. Dat Vichy een opzettelijke bezettingsstrategie was is niet relevant in de vraag of er geen concessies werden gedaan.
Volgens je eigen omschrijving was het geen concessie.
pi_221218345
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Dat is een mogelijke concessie, dus hup, naar de onderhandelingstafel :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221218363
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat is een mogelijke concessie, dus hup, naar de onderhandelingstafel :9
Lijkt me veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg.
pi_221218368
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens je eigen omschrijving was het geen concessie.
Jawel. Het gaat niet om wat Hitler wilde, maar om wat hij moest toegeven door omstandigheden. Overname was duur en belastend, dus dan moet je concessies doen. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221218375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Lijkt me veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg.
Klopt. Eerst nog minstens 15 jaar oorlog onder dezelfde leiders. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221218385
twitter

Mij was verteld dat het allemaal bij de kartels was beland.
pi_221218411
quote:
88s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:14 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Klopt. Eerst nog minstens 15 jaar oorlog onder dezelfde leiders. :9
Minstens, zie de oorlog met NK die nooit officieel is beeindigd :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: